Kleine hotelsWeer vandaag17°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landgoed Het Roode Koper in het Nederlands

Niet mijn ding, maar wel prachtig!

Colin
25-2-2016

De locatie en het verblijf zijn echt prachtig. Toen wij er waren lag er ook nog wat sneeuw en dat was een heel mooi plaatje. Ik weet niet precies welke kamer ik had, maar hij was ruim, netjes en heeft een heerlijk bed! Personeel was erg vriendelijk en eten was zeer smakelijk. Ik heb geen op- of aanmerkingen, maar privé zal ik hier niet zo snel naartoe gaan. Het is mij iets te chic allemaal. Doet verder niets af aan de kwaliteit van het Roode Koper!

Gereisd Zakelijk in februari 2016

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Het Roode Koper in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Het Roode Koper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.