Kleine hotelsWeer vandaag32°15°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper in het Nederlands

In het begin denk je TOP, maar toch......

Familie de Groot
31-7-2018

Een familie traditie die zich voortzet om hier te verblijven. In eerste instantie denk je TOP, maar na een dag vallen je toch een aantal zaken op. Kamers zijn redelijk goed uitgerust maar missen toch enkele zaken zoals een minibar en een extra spiegeltje in de badkamer. Vriendelijk personeel maar bij het zwembad langzame bediening. Ook wordt er flink geroddeld onder het personeel over de gasten en dit is niet zo prettig. Ook hoeven wij als gast niet te zien dat er onder het personeel stelletjes zijn, de dame van het ontbijt met de heer van het het restaurant....niet erg professioneel. Het lijkt dus allemaal fantastisch maar je moet het wel in perspectief zien! Verder loopt er een door meneer rond die kwaliteitsverbetering wil namens de familie????? Hij gaat een rapport schrijven...ook erg professioneel op deze wijze.

Gereisd Met partner in Tue Jul 31 2018 11:52:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

helemaal top

E Scholma
21-11-2017

het was erg mooi, lekker eten, heerlijke lounges

Gereisd Met partner in november 2017

prachtige lokatie!

marijke
25-10-2017

ik heb vooral erg genoten van de mooie omgeving en de geweldige service. echt even tot rust gekomen.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige romantische locatie

Eef & inge
26-9-2016

Met moeite een plaatsje aan het raam gekregen, terwijl we dit bij de reservering wel gevraagd hadden. Het eten was goed (8) maar de hoeveelheid was zeer karig (5) de service en de bediening vonden we ook niet helemaal bij een top restaurant passen (6). De discussie die we hadden over een reservering bij het restaurant en de uitspraak als u er op staat kunt u wel aan het raam zitten heeft ons wel doen besluiten om voor dit restaurant geen 100 km meer te rijden

Gereisd Met partner in september 2016

Fantastish

Greetje van Gelder-Jans
3-7-2016

In 1963 op 3 juli zijn wij getrouwd en waren we onze eerste witte broodsdagen in het Roode Koper.Ik moet er nog veel aan terug denken.Daarna zijn we er nog verschillende keren geweest. Ook ben ik er met kinderen en kleinkinderen geweest ,toen we 50 jaar getrouwd zouden zijn (2013) .Helaas was mijn man toen al overleden.Wij hebben er toen gebruncht.Geweldig.Alleen maar goede berichten!

Gereisd Met partner in juli 2014

Niet mijn ding, maar wel prachtig!

Colin
25-2-2016

De locatie en het verblijf zijn echt prachtig. Toen wij er waren lag er ook nog wat sneeuw en dat was een heel mooi plaatje. Ik weet niet precies welke kamer ik had, maar hij was ruim, netjes en heeft een heerlijk bed! Personeel was erg vriendelijk en eten was zeer smakelijk. Ik heb geen op- of aanmerkingen, maar privé zal ik hier niet zo snel naartoe gaan. Het is mij iets te chic allemaal. Doet verder niets af aan de kwaliteit van het Roode Koper!

Gereisd Zakelijk in februari 2016

Perfect

bjdijk44
18-2-2015

2 overnachtingen op het landgoed gehad. Zeer prettige ontvangst en het personeel doet de hele tijd zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Geweldig eten met lekkere wijnen. Op de kamer misten wij een kofferstandaard. Al met al: je krijgt wel waar voor je geld.

Gereisd Anders in januari 2015

Waardeloos

Erwin
2-5-2014

Ik heb via een leverancier drie arrangementen gewonnen in dit hotel. Twee ervan heb ik aan collega 's cadeau gedaan. Het eerste arrangement was voor onszelf. Ik heb nog nooit een dergelijk ongastvrij en ongeïnteresseerd ontvangst gekregen. Ontvangst was zeer ongastvrij. Bediening in restaurant was hautain. Was blij dat ik dit gewonnen had, niet voor betaald had. Kregen niet de door de leverancier toegezegde kamer. Dit was voor betreffende leverancier erg belangrijk. Nooit, maar dan ook nooit ga ik hier ooit terug! Zag vanavond reclame op TV. Wat mij betreft: dit hotel verdient alle negatieve reclame mogelijk. Onze herinering aan Het Roode Koper zijn: ongastvrij, hautain, gedateerd, komen afspraken niet na! Nooit, maar dan ook nooit meer!

Gereisd Met partner in januari 2013
Jon-Ivar Sörensen, direkteur, 9-5-2014

geachte heer en/of mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat een teleurstelling om te lezen van uw ervaring met ons. Graag heb ik contact met u, kunt u mij bellen op 0577-407393? Jon-Ivar Sörensen

Perfect and stylish getaway from the city

sven
2-8-2013

Reviewed July 30, 2013 NEW

If you are tired of the city and need some rest and luxury, go here! We stayed here in the weekend and enjoyed the beautiful and quiet environment. The rooms and service are just excellent. We were lucky with the weather so we could relax at the nice swimming pool. In the evening we had 5 course menu, which we definitely recommend.

Gereisd Met partner in juli 2013

Top Gastvrijheid met persoonlijke benadering

Dennis Vaandrager
29-7-2013

Op een van de mooiste plekken in Nederland ligt diep verscholen in de bossen bij ermelo dit sprookjesachtige landhuis. De familie Sorensen en hun gehele crew weten je volledig in de watten te leggen en nemen je mee in hun droomvlucht die bolstaat van gastvrijheid en perfectie. Vanaf het moment dat je aankomt voel je je welkom en kom je in een wereld die perfect is. Alle kamers hebben hun eigen thema die past bij de uitstraling van het landhuis. De keuken en de bediening weten je culinair te verrassen op ieder moment van de dag. Of het nu een kopje thee, lunch, borrel of diner is, iedere keer weer weten ze er iets speciaals van te maken. Ook voor kinderen en dieet wensen maken ze iets speciaals. Niks is gek genoeg! In de schitterend aangelegde en onderhouden tuin kan in alle jaargetijden genoten worden van de rust met leuke zitjes. De persoonlijke benadering geeft het gevoel dat je thuis komt. Na er getrouwd te zijn, zij we er alweer 2 keer terug geweest. Echt een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2013

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Het Roode Koper in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Het Roode Koper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.