9,1

Midden in het bos bij Ermelo ligt Camping in de Rimboe. Het verwarmde zwembad biedt vermaak net als de speeltuin en de activiteiten die worden georganiseerd. Bij het restaurant kun je kiezen van een gevarieerde kaart. Door de natuurlijke ligging leent de omgeving zich perfect voor een flinke wandel- of fietstocht.

We hebben een aantal aanbieders voor in de Rimboe voor je op een rij gezet:

Contact

3 reviews over Camping in de Rimboe in het Nederlands

Mooie camping in het bos

Sahbi Derksema
5-6-2017

Leuke camping midden in bos met (verwarmd) Zwembad. Leuk voor kids en voor volwassene. Heel relaxt personeel en makkelijk aan te rijden.

We komen jaarlijks terug met groep kinderen en meerdere tenten/ caravans.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Rust in de bossen!

Ricardo & Esther (The Small White)
14-5-2016

In de herfstvakantie toch de stoute schoenen aangedaan en met de minicamper gaan kamperen. Het was koud en nat, maar daar kan een camping uiteraard niks aan doen. Een leuke camping midden in de rimboe. De camping beschikt over een mooi kampeerveld met daarnaast ook nog veel vaste plekken voor stacaravans. Het sanitair is super! De camping heeft ook een prima restaurant waar de spareribs zeker in de smaak gevallen zijn bij ons. Jammer van het weer, maar wij willen de camping zeker weer een keer bezoeken! Er is in de omgeving genoeg te zien.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

na jaren weer eens gekampeerd

richard
28-7-2011

Mijn ouders stonden hier 30 jaar geleden met een vaste caravan en ben net terug van een weekje kamperen, leuk om alle oude dingen weer te zien.De camping is wat netter dan vroeger en in de kantine doen ze hun best er wat leuks van te maken wat ook lukt.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor in de Rimboe voor je op een rij gezet:

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping in de Rimboe in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping in de Rimboe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.