Camping in de Rimboe

• 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Midden in het bos bij Ermelo ligt Camping in de Rimboe. Het verwarmde zwembad biedt vermaak net als de speeltuin en de activiteiten die worden georganiseerd. Bij het restaurant kun je kiezen van een gevarieerde kaart. Door de natuurlijke ligging leent de omgeving zich perfect voor een flinke wandel- of fietstocht.

Contact

45 reviews over Camping in de Rimboe

• 6Jerry Bongers25-06-2019

Prima voor Tupperware, maar voor ons nooit meer!

Na het zien van de website, en de social media accounts dacht we dat dit een “busjescamping” zou zijn, dat imago proberen ze iig wel te creëren. Het viel ons zwaar tegen. De omgeving is mooi, maar het veldje zelf zit helemaal volgebouwd met caravans en de bijbehorende auto’s. Hierdoor werd ons uitzicht en kampeerbeleving ernstig belemmerd. Het zwembad is lekker, maar bijna niemand houdt zich aan de regels, en er is ook geen toezicht op het naleven van de regels(rennende, ballengooiende en in het water springende tieners) waardoor het onmogelijk word om met je kleuter rustig verkoeling te zoeken. Het personeel van het restaurant gedraagt zich vreemd, bijna onbeschoft. Nauwelijks uitleg bij het inchecken, geen winkeltje of broodjesservice, zeer weinig sanitair voor een camping van dit formaat, dit zijn precies de campings die wij willen vermijden. Nooit meer dus!

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 10Jurgen Kok27-05-2019

Top Camping!

Wat een rust, op deze mooie camping. Eekhoorntjes en konijntjes dartelen vrolijk rond. Even weg uit de drukte en genieten.

En wat een heerlijk eten in Restaurant “de Herberg” op de Camping. Betaalbare prijzen en ontzettend aardige bediening.

Verwarmd. buiten zwembad is een mooi extraatje. En onze kleine van 7 jaar kon heerlijk spelen in de Speeltuin.

Het sanitair is brandschoon en ruikt heerlijk fris.

Wij komen absoluut terug!

• 2018
    7Fam23-07-2018

Leuk!

Dat de Camping eigenaren alles behalve sympathiek zijn... kinderen geeneens met een strandbal in het water mogen spelen.. Om een of vage reden... en het zwembad zit aan het restaurant de Herberg... het liefst moet je weg als er eters komen van buitenaf... Lekker met de mooie zomerdagen tot laat kunnen zwemmen is er dus niet bij personeel verder erg aardig, als je wat besteld bij de snackbar komen ze dat vriendelijk brengen als je aan het zwembad zit! Aankleding Herberg en snackbar ook erg gezellig... terrein wordt erg schoon gehouden... sanitair netjes! Leuk!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Fam Dekker14-07-2018

Mooiste in Ermelo!

In de Rimboe is echt een van de leukste campings waar we met onze kinderen zijn geweest! Heerlijke rustige omgeving in het bos waar je wakker wordt met enkel het geluid van fluitende vogels. Voor de kinderen was veel te doen. De twee vernieuwde speeltuinen vonden ze erg leuk. Het restaurant is ook top! Uitgebreide kaart en afhaal mogelijkheden. Kortom: aanradertje!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• Oude reviews

10Dennis24-08-2016

Heerlijke week gehad!

Het team heeft echt hun uiterste best gedaan om ons een heerlijke week te bezorgen en dat is gelukt ook! Zeer vriendelijk en professioneel team, perfecte locatie, mooie complete bungalow aan de bosrand. Voor herhaling vatbaar!

• 8Youri27-07-2015

Familie camping voor jaren

heb met veel plezier op deze camping gestaan maar na de wissel van camping eigenaar is er een hoop veranderd veel rustiger geworden. Sanitair nvt hadden het in caravan gaan vaak weekendjes heen

• 10PetervdS17-08-2013

Zoals een camping hoort te zijn, plus iets meer.

Wat een leuke camping. Even snel geboekt voor een weekje, maar was graag langer gebleven. De animatie is erg leuk voor kleine en grote kinderen. Mijn 6-jarige is elke dag op pad geweest met ze, en mijn 11- en 13-jarige hebben zich geen moment verveeld. Het zwembad is niet groot, maar groot genoeg en voorzien van stoelen en ligbedden. Restaurant ´De Herberg´ op het campingterrein is een aangename verrassing. Wat een heerlijke maaltijden, en zeer divers. Pizza, Pannekoek, Tapas, Mosselen, Schnitzel, etc. De rekening is ook een aangename verrassing. Sanitair is schoon een modern. Ik heb geen enkele keer hoeven wachten voor een douche. De eigenaar is zeer betrokken en geeft de camping een heerlijk vrij en ongedwongen ´sausje´. De omgeving is heerlijk vrij. Onze hond heeft wat kilometers gerend door de bossen, met zijn vele paden en routes. Fietsers, mountainbikers of wandelaars zullen niet teleurgesteld worden. Al is het voor maar een week, ik zou je aanraden het een keer te proberen...

• 9Familie van Koppen20-02-2013

We boeken dit jaar weer !!!

Dit is een heerlijke plek om je vakantie te vieren. Vorig jaar hebben wij het ontzettend naar onze zin gehad. We stonden op het veld vlakbij het prachtige nieuwe toiletgebouw. Superschoon! De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de natuur, het zwembad en het animatieteam. Onze ouders zaten ook een week in een van de huisjes. Eenvoudig maar je hebt er alles en heerlijke nieuwe bedden en lekker genieten van het uitzicht op het bos. Echt in de rimboe. We hebben ter afsluiting nog heerlijk gegeten in de herberg, lijkt af en toe een toprestaurant. Wij boeken gewoon weer en we hopen op mooi weer.

• 9rolvers07-06-2012

de plek die je altijd al zocht

Na ons eerste verblijf in "in de rimboe" wisten we het al; DIT is een van die plekken waar je naar terug wilt. De ligging écht in het bos, het huisje; eenvoudig maar wel compleet en de gemoedelijke sfeer. De kinderen vroegen steeds wanneer we weer gingen, en na een fijn Pinksterweekeinde kwamen we ontspannen weer thuis. Absolute aanrader voor het gezin en mensen die 's avonds rust waarderen.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Michael Lammerse04-06-2012

Mooie en gezellige camping

we zijn in 2006 hier voor het laast geweest. Nu weer eens terug, en wat is het veranderd. In positive zin. Zeer mooi toilette gebouw en super gastvrij.

• 9Eetgelegenheden

9 tips over Camping in de Rimboe

• PetervdS, 17-08-2013

Restaurant ´De Herberg´ is een aanrader. Een diner hier is heerlijk en probeer zeker hun mosselen of Tapas.

• Familie van Koppen, 20-02-2013

In de omgeving is ook veel te beleven. We hebben fietstochten gemaakt. Ermelo is gezellig, maar ook in Putten of Harderwijk kun je leuk winkelen.

• Patricia, 11-08-2009

Voor vogelspotters of mensen die echt van de natuur houden is dit de ideale camping. Je staat zowat ín het bos en er komt wild voor je deur. Diverse soorten vogeltjes bezoeken de tuintjes en eekhoorns, herten en zwijnen worden vaak gespot.

0 vragen over Camping in de Rimboe

• Aantal campingplaatsen50 tot 200