8,8

Midden in het bos bij Ermelo ligt Camping in de Rimboe. Het verwarmde zwembad biedt vermaak net als de speeltuin en de activiteiten die worden georganiseerd. Bij het restaurant kun je kiezen van een gevarieerde kaart. Door de natuurlijke ligging leent de omgeving zich perfect voor een flinke wandel- of fietstocht.

Contact

8 reviews over Camping in de Rimboe in het Nederlands

fantastisch

Marjon
25-9-2019

Dit is echt een super camping ik kom hier al van jongs af aan nu met onze eigen kinderen die het ook top vinden we staan met de camper of huren een huisje

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Top weekend gehad

Robin Broekhuijzen
24-4-2019

We hebben een heerlijk lang Paasweekend gehad in de nagelnieuwe Safaritent. Prachtig gelegen aan de rand van het bos en van alle gemakken voorzien. Intussen zijn we meermalen op de camping geweest en telkens warm onthaald door de eigenaren. Ook het restaurant 'de Herberg' is een aanrader. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Mooie plek

Erik
25-8-2017

Mooie gezellige camping.restaurant goed eten, ligging in bos zeer mooi om tefietsen.dorp vlak bij +/- 5 minuten met auto, met leuke en nette eet gelegenheid .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

mooie camping

Marian
10-8-2016

Gezellige en mooie camping en omgeving, alleen onze caravan comfoorplaats viel tegen toiletgebouw-afwasplaats-douche-legen chemischtoilet veel te ver weg.dan kan je beter op de normale caravan plekken gaan staan daar wel alles dichtbij voor de rest prima camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische camping zoals het moet zijn

rene
9-8-2014

Mooie kampeer plek midden in het bos. Vriendelijk personeel. In de morgen heerlijk warme broodje die je vooraf besteld. Het sanitair is om door een ringetje te halen. Wij hadden onze zoon mee van 15. Op zich was er niet zoveel voor hem maar hij heeft zich prima vermaakt. Een TOP camping dus waar we volgend jaar zeker terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!!

larissa
29-8-2013

Ik kom er nu langzamerhand al 14 jaar, het is een super plek voor een vakantie. Het is super gezellig veel te doen groot bos zwembad speeltuin, iedere morgen opnieuw was er wat te doen knutselen voor de kinderen s'middags ook super leuke activiteiten s'avonds altijd een super leuke show. en s'avonds ook nog chillen met het animatie team. het was echt een super top vakantie en ik kom er nog steeds graag en met veel plezier!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

hele leuke plekken kriskras op het veld heel knus

stegeman
13-11-2010

veel vaste gasten, maar deze zijn echt heel gezellig je wordt meteen opgenomen in "de grote rimboe familie". Veel activiteiten heerlijke bbq's, en andere culinaire hoogstandjes. voor de kinderen leuke kinderclub in eigen gebouw. Sanitair heel schoon. kortom weer of geen weer altijd wat te doen wij hebben echt genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Mooie camping

A. Spitteler
3-10-2010

Wij hebben een heerlijk seizoen op deze camping gehad. Hebben 2 pubers die zich ook prima hebben vermaakt. Er wordt zoveel georganiseerd op deze camping dat je echt een keus moet maken, anders kom je niet tot je rust. Campingeigenaars zijn vriendelijke mensen. De kantine is gezellig met gezellig personeel. De keuken is goed, kan lekker eten voor wienig geld. Snackbar is goed. Er wordt met iedere leeftijd rekening gehouden wat betreft de activiteiten die georganiseerd worden. Kort om we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 04 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping in de Rimboe in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping in de Rimboe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.