9,1

Midden in het bos bij Ermelo ligt Camping in de Rimboe. Het verwarmde zwembad biedt vermaak net als de speeltuin en de activiteiten die worden georganiseerd. Bij het restaurant kun je kiezen van een gevarieerde kaart. Door de natuurlijke ligging leent de omgeving zich perfect voor een flinke wandel- of fietstocht.

We hebben een aantal aanbieders voor in de Rimboe voor je op een rij gezet:

Direct boeken

15-7-2008

leuke gezellige camping

Gereisd Familie in juli 2008
2007

Gezellige camping/chaletpark, met veel vaste plaatsen

Walter Pluk
11-10-2007

Gezellige camping/chaletpark, met veel vaste plaatsen. Wijhebben er vorig jaar een leuk chalet kunnen kopen en genieten veel van de rust ruimte en kindervoorzieningen zoals speeltuin, zwembad etc. De eigenaren zijn vriendelijk, maar overwegen de camping te verkopen. Vooralsnog is dit niet gelukt. Wij gaan er vanuit nog lang van deze leuke stek te kunnen genieten. Zowel voor hoog en naseizoen is het hier prettig toeven. Een aanrader.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping in de Rimboe in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping in de Rimboe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.