Camping in de Rimboe

• 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Midden in het bos bij Ermelo ligt Camping in de Rimboe. Het verwarmde zwembad biedt vermaak net als de speeltuin en de activiteiten die worden georganiseerd. Bij het restaurant kun je kiezen van een gevarieerde kaart. Door de natuurlijke ligging leent de omgeving zich perfect voor een flinke wandel- of fietstocht.

Contact

45 reviews over Camping in de Rimboe

• 9Christa28-06-2019

Fijn.

Je kunt prima eten in de herberg van “ in de Rimboe”. Wij vragen ons af of het sanitair (drie wc’s, twee douches en een babyroom bij de dames) voldoende is in de zomer. Wij waren er in het voorseizoen en ook dan moesten we wachten.

• 9Martin en Wilma van Klooster15-05-2019

In een woord Geweldig😁

Super Camping! Prachtig midden in het bos. Zeer vriendelijke eigenaren.Heerlijk zwembad waar je als oudere smorgens Bij het krieken van de dag al je baantjes mag zwemmen. Wel jammer dat het restaurant door de week gesloten is😏Wij hadden hier graag een hapje gegeten! We komen hier zeker terug.

• 6Eetgelegenheden

Groet uit In de Rimboe, Wim, Directeur, 03-06-2019

Beste heer en mevrouw van Klooster. Hartelijk voor de mooie review. Het klopt inderdaad dat onze Herberg in mei maandag en dinsdag gesloten is, maar de rest van de week altijd open. Graag zien wij jullie binnenkort weer eens terug.

• 2017
    9Ron Gramsma01-07-2017

Mooie en vriendelijke camping

Camping heeft een mooie ligging in de bossen bij ermelo. Ontvangst is vriendelijk en goed. Leuke en sfeervolle restaurant en terras plaats. Sanitair is prima en schoon.

• 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Jolanda22-06-2016

netjes, gezellig, mooie natuur

Mooie nette camping met leuke activiteiten als je wil, rust nemen kan ook. Mooi bos waar honden los mogen lopen. Wilde zwijnen gezien en bramen geplukt. Goed restaurant met kok die geen moeite had met allergie (dieet). Bungalow netjes en compleet. Veel ruimte en privacy. We komen zeker terug.

• 8Ronny28-07-2014

Goede camping voor voornamelijk vaste gasten

Dit is echt een chaletpark met een beperkt aantal toerplaatsen die je dan nog moet zoeken tussen de seizoensplaatsen. Desondanks toch een goede week gehad daar vanwege de goede verstandhouding met de buren tijdens het WK 2014. Gaf een gezonde/gezellige sfeer. Eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Sanitair ziet er altijd smetteloos uit. Restaurant wordt druk bezocht en is van goede kwaliteit. Zwembad heb ik zelf niet gebruikt maar werd ook van vroeg in de ochtend tot 's avonds laat bezocht door de kinderen. Al bij al viel mijn bezoek goed mee ondanks de vele vaste plaatsen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10Ria17-09-2013

Super camping!!!!!!

Deze camping bezocht een paar dagen aan het begin en aan het einde van onze vakantie. Camping ligt midden in de bossen en heide, waar je uren kunt wandelen. Onze honden hebben dan ook kilometers kunnen rennen. De onvangst door ( waarneemster) Patricia was zeer hartelijk. Ook de rest van het personeel, zowel restaurant en buitendienst, waren zeer vriendelijk. Twee keer gegeten in het restaurant; heerlijk en de prijzen verbazen je werkelijk!! Het sanitair is super, wordt dagelijks schoongemaakt. Kortom een super camping, we komen hier zeker nog vaker terug!!!

• 10Eetgelegenheden

• 9Trees27-07-2012

Mooie lokatie

De rimboe is een mooie lokatie om je vakantie te beginnen

• 10Eetgelegenheden

• 9Hans Smit07-06-2012

Hartstikke fijne camping!

Mooie boslokatie, toch dicht genoeg bij winkels en andere voorzieningen, prima en betaalbaar restaurant, bijzonder gastvrije eigenaren, mooi verwarmd zwembad en uitstekend (splinternieuw) sanitair. De douchestraal is echter aan de zwakke kant en sommige staanplaatsen liggen wel erg dicht bij het speeltuintje.

• 8annatefka30-05-2012

heerlijke plek in het bos

wij waren hemelvaart en pinkster op deze camping,aardige mensen.veel uit noord holland,wel toevallig.het sanitair is nieuw ,word goed schoon gemaakt.wij hebben het erg naar ons zin gehad en meteen 3 weken geboekt voor de grote vakantie,op zelfde plek onder de bomen

• 9Ron Geppaart30-05-2012

Een heerlijke plek om bij te komen en welkom bent

Een mooei omgeving zo als het moet zijn, geen blokken van huisjes of wat dan ook alles door elkaar in positieve zin. Je zit altijd vrij en waan jij je altijd als je in je eentje bent.

De huisjes zijn niet van de laatste tijd maar zijn gewoon goed! Het is goed schoongemaakt en de net nieuwe box-springs zijn ook weer een nieuwe aanvulling.

Een goede badkamer en de keuken is ook rijkelijk gevuld met de spullen die je nodig hebt.

Wij komen er al diverse malen, gewoon even een lang weekend weg, ga je even naar Ermelo.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

9 tips over Camping in de Rimboe

• PetervdS, 17-08-2013

Restaurant ´De Herberg´ is een aanrader. Een diner hier is heerlijk en probeer zeker hun mosselen of Tapas.

• Familie van Koppen, 20-02-2013

In de omgeving is ook veel te beleven. We hebben fietstochten gemaakt. Ermelo is gezellig, maar ook in Putten of Harderwijk kun je leuk winkelen.

• Patricia, 11-08-2009

Voor vogelspotters of mensen die echt van de natuur houden is dit de ideale camping. Je staat zowat ín het bos en er komt wild voor je deur. Diverse soorten vogeltjes bezoeken de tuintjes en eekhoorns, herten en zwijnen worden vaak gespot.

0 vragen over Camping in de Rimboe

• Aantal campingplaatsen50 tot 200