9,1

Midden in het bos bij Ermelo ligt Camping in de Rimboe. Het verwarmde zwembad biedt vermaak net als de speeltuin en de activiteiten die worden georganiseerd. Bij het restaurant kun je kiezen van een gevarieerde kaart. Door de natuurlijke ligging leent de omgeving zich perfect voor een flinke wandel- of fietstocht.

Contact

43 reviews over Camping in de Rimboe in het Nederlands

Blubberig

bianca
4-8-2011

Wij hebben enkel regen gehad en dan worden de zandpaden omgetoverd in een modderpoel. Leuk zou zijn als de paden betegeld/geasfalteerd worden. Ik snap dat tegels niet in een 'rimboe' thuis horen maar het maakt een wandelingetje toch wel aangenamer. Het park ligt wel mooi aan de rand van het bos, waardoor je midden in de natuur terecht komt. Ook de menukaart in het restaurant is gevarieerd. Daarnaast zijn de thema weken erg leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

na jaren weer eens gekampeerd

richard
28-7-2011

Mijn ouders stonden hier 30 jaar geleden met een vaste caravan en ben net terug van een weekje kamperen, leuk om alle oude dingen weer te zien.De camping is wat netter dan vroeger en in de kantine doen ze hun best er wat leuks van te maken wat ook lukt.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping midden in het bos.

Peter
13-6-2011

Net terug vanuit de rimboe. Met Hemelvaart en Pinsteren gekampeerd met de familie. Leuke camping midden in het bos. Centrum van Ermelo is 30 minuten lopen. Aanrader. Wel gezeur over te hard rijden op de camping, terwijl we gewoon stapvoets reden.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

leuke gezellige familiecamping

Bianca
26-4-2011

Verblijf op het veld tijdens het paasweekend met 4 volwassenen en 4 kinderen (2, 4, 6 en 7 jaar). Leuke kleinschalige camping, waardoor de animatie ook kleinschalig is en dus leuk is voor de kinderen. Er werkt supervriendelijk personeel. Sanitair is simpel, maar wel schoon. Veld bij de speelplaats is goed overzichtelijk. Veel speelplezier voor de kinderen. Mis alleen hekjes rondom het terrein van het zwembad, zodat de kleintjes er niet zelfstandig naartoe kunnen. Verse broodjes elke dag verkrijgbaar (op bestelling, kon een paar uur van te voren). Kortom leuk weekend en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

je zit echt in de rimboe!

sjaak
15-2-2011

Wij zaten in de zomer van 2010 een weekje in een van de huisjes die verhuurd worden. prima prijs/kwaliteit verhouding. Midden in het bos (dus echt in de rimboe), prachtige ligging. We hebben elke dag een andere fietstocht gemaakt. Het is een ""echte camping"", met veel seizoensplekken/ chalets; publiek zijn mensen uit de buurt en uit de regio Amsterdam.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

hele leuke plekken kriskras op het veld heel knus

stegeman
13-11-2010

veel vaste gasten, maar deze zijn echt heel gezellig je wordt meteen opgenomen in "de grote rimboe familie". Veel activiteiten heerlijke bbq's, en andere culinaire hoogstandjes. voor de kinderen leuke kinderclub in eigen gebouw. Sanitair heel schoon. kortom weer of geen weer altijd wat te doen wij hebben echt genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Mooie camping

A. Spitteler
3-10-2010

Wij hebben een heerlijk seizoen op deze camping gehad. Hebben 2 pubers die zich ook prima hebben vermaakt. Er wordt zoveel georganiseerd op deze camping dat je echt een keus moet maken, anders kom je niet tot je rust. Campingeigenaars zijn vriendelijke mensen. De kantine is gezellig met gezellig personeel. De keuken is goed, kan lekker eten voor wienig geld. Snackbar is goed. Er wordt met iedere leeftijd rekening gehouden wat betreft de activiteiten die georganiseerd worden. Kort om we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 04 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Fam. Bakkum
6-11-2009

Gezellig camping, er wordt veel georganiseerd door de vaste gasten en de eigenaars zelf. Wij en zeker onze kinderen (3, 7 en 10 jaar) hebben zich uitstekend vermaakt. Er is genoeg te doen en het zwembad voldoet ook goed. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Goed eten, gezellig, schoon.

P.
11-8-2009

Gezellige familiecamping waar het gezellig is. Warme broodjes 's morgens, heerlijke plates eten en schoon sanitair

Gereisd Met partner in juli 2009
      2008

Moet iedereen heen

Familie Steenbergen
      19-12-2008

Prachtige camping met vaste staplaatsen en caravan plaatsen voor tijdens de vakanties. Je staat midden in het bos en lekker dicht bij het dorp van Ermelo. Leuk recreatieteam. We begrepen dat volgend jaar de mogelijkheden om te eten worden uitgebreid. Dan wordt het nog leuker.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
      • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping in de Rimboe in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping in de Rimboe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.