Camping in de Rimboe

• 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Midden in het bos bij Ermelo ligt Camping in de Rimboe. Het verwarmde zwembad biedt vermaak net als de speeltuin en de activiteiten die worden georganiseerd. Bij het restaurant kun je kiezen van een gevarieerde kaart. Door de natuurlijke ligging leent de omgeving zich perfect voor een flinke wandel- of fietstocht.

Contact

45 reviews over Camping in de Rimboe

• 10PetervdS17-08-2013

Zoals een camping hoort te zijn, plus iets meer.

Wat een leuke camping. Even snel geboekt voor een weekje, maar was graag langer gebleven. De animatie is erg leuk voor kleine en grote kinderen. Mijn 6-jarige is elke dag op pad geweest met ze, en mijn 11- en 13-jarige hebben zich geen moment verveeld. Het zwembad is niet groot, maar groot genoeg en voorzien van stoelen en ligbedden. Restaurant ´De Herberg´ op het campingterrein is een aangename verrassing. Wat een heerlijke maaltijden, en zeer divers. Pizza, Pannekoek, Tapas, Mosselen, Schnitzel, etc. De rekening is ook een aangename verrassing. Sanitair is schoon een modern. Ik heb geen enkele keer hoeven wachten voor een douche. De eigenaar is zeer betrokken en geeft de camping een heerlijk vrij en ongedwongen ´sausje´. De omgeving is heerlijk vrij. Onze hond heeft wat kilometers gerend door de bossen, met zijn vele paden en routes. Fietsers, mountainbikers of wandelaars zullen niet teleurgesteld worden. Al is het voor maar een week, ik zou je aanraden het een keer te proberen...

• 9Familie van Koppen20-02-2013

We boeken dit jaar weer !!!

Dit is een heerlijke plek om je vakantie te vieren. Vorig jaar hebben wij het ontzettend naar onze zin gehad. We stonden op het veld vlakbij het prachtige nieuwe toiletgebouw. Superschoon! De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de natuur, het zwembad en het animatieteam. Onze ouders zaten ook een week in een van de huisjes. Eenvoudig maar je hebt er alles en heerlijke nieuwe bedden en lekker genieten van het uitzicht op het bos. Echt in de rimboe. We hebben ter afsluiting nog heerlijk gegeten in de herberg, lijkt af en toe een toprestaurant. Wij boeken gewoon weer en we hopen op mooi weer.

• 9Trees27-07-2012

Mooie lokatie

De rimboe is een mooie lokatie om je vakantie te beginnen

• 9Hans Smit07-06-2012

Hartstikke fijne camping!

Mooie boslokatie, toch dicht genoeg bij winkels en andere voorzieningen, prima en betaalbaar restaurant, bijzonder gastvrije eigenaren, mooi verwarmd zwembad en uitstekend (splinternieuw) sanitair. De douchestraal is echter aan de zwakke kant en sommige staanplaatsen liggen wel erg dicht bij het speeltuintje.

• 9Staat v/h sanitair

• 9rolvers07-06-2012

de plek die je altijd al zocht

Na ons eerste verblijf in "in de rimboe" wisten we het al; DIT is een van die plekken waar je naar terug wilt. De ligging écht in het bos, het huisje; eenvoudig maar wel compleet en de gemoedelijke sfeer. De kinderen vroegen steeds wanneer we weer gingen, en na een fijn Pinksterweekeinde kwamen we ontspannen weer thuis. Absolute aanrader voor het gezin en mensen die 's avonds rust waarderen.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Michael Lammerse04-06-2012

Mooie en gezellige camping

we zijn in 2006 hier voor het laast geweest. Nu weer eens terug, en wat is het veranderd. In positive zin. Zeer mooi toilette gebouw en super gastvrij.

• 8annatefka30-05-2012

heerlijke plek in het bos

wij waren hemelvaart en pinkster op deze camping,aardige mensen.veel uit noord holland,wel toevallig.het sanitair is nieuw ,word goed schoon gemaakt.wij hebben het erg naar ons zin gehad en meteen 3 weken geboekt voor de grote vakantie,op zelfde plek onder de bomen

• 9Ron Geppaart30-05-2012

Een heerlijke plek om bij te komen en welkom bent

Een mooei omgeving zo als het moet zijn, geen blokken van huisjes of wat dan ook alles door elkaar in positieve zin. Je zit altijd vrij en waan jij je altijd als je in je eentje bent.

De huisjes zijn niet van de laatste tijd maar zijn gewoon goed! Het is goed schoongemaakt en de net nieuwe box-springs zijn ook weer een nieuwe aanvulling.

Een goede badkamer en de keuken is ook rijkelijk gevuld met de spullen die je nodig hebt.

Wij komen er al diverse malen, gewoon even een lang weekend weg, ga je even naar Ermelo.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 0Gea29-05-2012

6 persoons bungalow gehuurd voor 1 week

De camping is een leuke , gezellige familiecamping. Er staan maar een paar huisjes aan de bosrand, wat prima toeven is. Ik vind het meer een bungalow voor 4 personen en dan is het top!. Een echt gezellig huisje. Personeel is behulpzaam en netjes. Eten in het restaurant of op het terras is een aanrader. Ook in de snackbar goede patat etc. Je kan er met de gehuurde prima fietsen mooie tochten maken in de omgeving, wat we ook gedaan hebben.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10Yvonne de Haas 26-12-2011

Met de kerst in 1 van de huisjes

Geweldige kerst gehad op de camping "in de Rimboe" zeer gastvrij en vriendelijk, eten was in 1 woord geweldig !! Huisjes super, schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. Wij komen zeker terug :)

9 tips over Camping in de Rimboe

• PetervdS, 17-08-2013

Restaurant ´De Herberg´ is een aanrader. Een diner hier is heerlijk en probeer zeker hun mosselen of Tapas.

• Familie van Koppen, 20-02-2013

In de omgeving is ook veel te beleven. We hebben fietstochten gemaakt. Ermelo is gezellig, maar ook in Putten of Harderwijk kun je leuk winkelen.

• Patricia, 11-08-2009

Voor vogelspotters of mensen die echt van de natuur houden is dit de ideale camping. Je staat zowat ín het bos en er komt wild voor je deur. Diverse soorten vogeltjes bezoeken de tuintjes en eekhoorns, herten en zwijnen worden vaak gespot.

0 vragen over Camping in de Rimboe

• Aantal campingplaatsen50 tot 200