Camping in de Rimboe

• 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Midden in het bos bij Ermelo ligt Camping in de Rimboe. Het verwarmde zwembad biedt vermaak net als de speeltuin en de activiteiten die worden georganiseerd. Bij het restaurant kun je kiezen van een gevarieerde kaart. Door de natuurlijke ligging leent de omgeving zich perfect voor een flinke wandel- of fietstocht.

Contact

45 reviews over Camping in de Rimboe

• 2017
    9Sahbi Derksema05-06-2017

Mooie camping in het bos

Leuke camping midden in bos met (verwarmd) Zwembad. Leuk voor kids en voor volwassene. Heel relaxt personeel en makkelijk aan te rijden.

We komen jaarlijks terug met groep kinderen en meerdere tenten/ caravans.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Met vrienden

• Oude reviews

10Dennis24-08-2016

Heerlijke week gehad!

Het team heeft echt hun uiterste best gedaan om ons een heerlijke week te bezorgen en dat is gelukt ook! Zeer vriendelijk en professioneel team, perfecte locatie, mooie complete bungalow aan de bosrand. Voor herhaling vatbaar!

Met jonge kinderen

• 8Marian10-08-2016

mooie camping

Gezellige en mooie camping en omgeving, alleen onze caravan comfoorplaats viel tegen toiletgebouw-afwasplaats-douche-legen chemischtoilet veel te ver weg.dan kan je beter op de normale caravan plekken gaan staan daar wel alles dichtbij voor de rest prima camping.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9Jolanda22-06-2016

netjes, gezellig, mooie natuur

Mooie nette camping met leuke activiteiten als je wil, rust nemen kan ook. Mooi bos waar honden los mogen lopen. Wilde zwijnen gezien en bramen geplukt. Goed restaurant met kok die geen moeite had met allergie (dieet). Bungalow netjes en compleet. Veel ruimte en privacy. We komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden

• 8Ricardo & Esther (The Small White)14-05-2016

Rust in de bossen!

In de herfstvakantie toch de stoute schoenen aangedaan en met de minicamper gaan kamperen. Het was koud en nat, maar daar kan een camping uiteraard niks aan doen. Een leuke camping midden in de rimboe. De camping beschikt over een mooi kampeerveld met daarnaast ook nog veel vaste plekken voor stacaravans. Het sanitair is super! De camping heeft ook een prima restaurant waar de spareribs zeker in de smaak gevallen zijn bij ons. Jammer van het weer, maar wij willen de camping zeker weer een keer bezoeken! Er is in de omgeving genoeg te zien.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8Youri27-07-2015

Familie camping voor jaren

heb met veel plezier op deze camping gestaan maar na de wissel van camping eigenaar is er een hoop veranderd veel rustiger geworden. Sanitair nvt hadden het in caravan gaan vaak weekendjes heen

Met jonge kinderen

• 10rene09-08-2014

Fantastische camping zoals het moet zijn

Mooie kampeer plek midden in het bos. Vriendelijk personeel. In de morgen heerlijk warme broodje die je vooraf besteld. Het sanitair is om door een ringetje te halen. Wij hadden onze zoon mee van 15. Op zich was er niet zoveel voor hem maar hij heeft zich prima vermaakt. Een TOP camping dus waar we volgend jaar zeker terug komen.

• 8Ronny28-07-2014

Goede camping voor voornamelijk vaste gasten

Dit is echt een chaletpark met een beperkt aantal toerplaatsen die je dan nog moet zoeken tussen de seizoensplaatsen. Desondanks toch een goede week gehad daar vanwege de goede verstandhouding met de buren tijdens het WK 2014. Gaf een gezonde/gezellige sfeer. Eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Sanitair ziet er altijd smetteloos uit. Restaurant wordt druk bezocht en is van goede kwaliteit. Zwembad heb ik zelf niet gebruikt maar werd ook van vroeg in de ochtend tot 's avonds laat bezocht door de kinderen. Al bij al viel mijn bezoek goed mee ondanks de vele vaste plaatsen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10Ria17-09-2013

Super camping!!!!!!

Deze camping bezocht een paar dagen aan het begin en aan het einde van onze vakantie. Camping ligt midden in de bossen en heide, waar je uren kunt wandelen. Onze honden hebben dan ook kilometers kunnen rennen. De onvangst door ( waarneemster) Patricia was zeer hartelijk. Ook de rest van het personeel, zowel restaurant en buitendienst, waren zeer vriendelijk. Twee keer gegeten in het restaurant; heerlijk en de prijzen verbazen je werkelijk!! Het sanitair is super, wordt dagelijks schoongemaakt. Kortom een super camping, we komen hier zeker nog vaker terug!!!

• 9larissa29-08-2013

Geweldig!!

Ik kom er nu langzamerhand al 14 jaar, het is een super plek voor een vakantie. Het is super gezellig veel te doen groot bos zwembad speeltuin, iedere morgen opnieuw was er wat te doen knutselen voor de kinderen s'middags ook super leuke activiteiten s'avonds altijd een super leuke show. en s'avonds ook nog chillen met het animatie team. het was echt een super top vakantie en ik kom er nog steeds graag en met veel plezier!

9 tips over Camping in de Rimboe

• PetervdS, 17-08-2013

Restaurant ´De Herberg´ is een aanrader. Een diner hier is heerlijk en probeer zeker hun mosselen of Tapas.

• Familie van Koppen, 20-02-2013

In de omgeving is ook veel te beleven. We hebben fietstochten gemaakt. Ermelo is gezellig, maar ook in Putten of Harderwijk kun je leuk winkelen.

• Patricia, 11-08-2009

Voor vogelspotters of mensen die echt van de natuur houden is dit de ideale camping. Je staat zowat ín het bos en er komt wild voor je deur. Diverse soorten vogeltjes bezoeken de tuintjes en eekhoorns, herten en zwijnen worden vaak gespot.

0 vragen over Camping in de Rimboe

• Aantal campingplaatsen50 tot 200