Camping in de Rimboe

Camping in de Rimboe
9,1

9 tips over Camping in de Rimboe

In de Rimboe, 4-8-2018

Komende weken nog leuke plaatsen beschikbaar !!!

Bel gerust voor een leuke aanbieding 0341-552753 of [email protected]

PetervdS, 17-8-2013
Restaurant ´De Herberg´ is een aanrader. Een diner hier is heerlijk en probeer zeker hun mosselen of Tapas.
Familie van Koppen, 20-2-2013
In de omgeving is ook veel te beleven. We hebben fietstochten gemaakt. Ermelo is gezellig, maar ook in Putten of Harderwijk kun je leuk winkelen.

We hebben een aantal aanbieders voor in de Rimboe voor je op een rij gezet:

Hans Smit, 7-6-2012
Als je lekker uit eten wilt gaan, zoek het dan dichtbij je caravan of tent: De Herberg, gelegen naast het zwembad heeft een meesterkok. De bediening is accuraat en vriendelijk en de ambiance is top.
rolvers, 7-6-2012
Tip; ga eten in het restaurant. Prima eten, prettige bediening met altijd aandacht voor de kinderen en....betaalbaar! Waar vind je dat nog in deze tijd, TOP.
annatefka, 30-5-2012
neem fietsen mee want je kunt hier fantastisch fietsen in een prachtige omgeving

Ron Geppaart, 30-5-2012
Een linnenset is zeker aan te raden, die is goed en handig hoef je niet zo veel mee te nemen. Fietsen huren kan ook, zeker een aanrader want de omgeving is zo mooi met zo veel goed aangegeven routes voor de fiets.
Patricia, 11-8-2009
Voor vogelspotters of mensen die echt van de natuur houden is dit de ideale camping. Je staat zowat ín het bos en er komt wild voor je deur. Diverse soorten vogeltjes bezoeken de tuintjes en eekhoorns, herten en zwijnen worden vaak gespot.
In de Rimboe, 18-7-2009
Gezellige familiecamping. Rust en Ruimte. Bungalows met vrij uitzicht op de bossen.

We hebben een aantal aanbieders voor in de Rimboe voor je op een rij gezet: