Géén boekingskosten

• 8.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Midden in het bos bij Ermelo ligt Camping in de Rimboe. Het verwarmde zwembad biedt vermaak net als de speeltuin en de activiteiten die worden georganiseerd. Bij het restaurant kun je kiezen van een gevarieerde kaart. Door de natuurlijke ligging leent de omgeving zich perfect voor een flinke wandel- of fietstocht.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

387 Reviews over in de Rimboe

• 10Wim van Gorkum16-11-2022

Een geweldige plek.

Op slechts een klein uurtje rijden van de randstad ligt deze prachtige camping in de bossen en op wandelafstand van de Ermelose heide. Vergeet je fiets niet om binnen een paar minuten boodschappen te doen in Ermelo.

• 10Wendy15-11-2022

Het was genieten!

Wat heb ik een heerlijk verblijf gehad. Leuk ontvangst door de dames bij de receptie. Ik verbleef in een Cinga huisje. Deze huisjes liggen aan de bosrand. Het is rustig, veel ruimte om je huisje, echt genieten. Je loopt zo het bos in. De huisjes zijn gezellig ingericht. Je komt echt thuis. De bedden zijn al opgemaakt, eerste paar kopjes koffie krijg je cadeau en er staat zelfs flesjes shampoo en bodywash klaar. Kleine aardigheden maar ik vind dat heel attent. Lekker gegeten bij Herberg in de rimboe. Doordat ik een late uitcheck had (voor 19,95) kon ik op mijn vertrekdag nog de hele dag genieten van de prachtige omgeving en het heerlijke huisje.

(zwembad was dicht en ik heb geen kinderen dus ik kan hier geen beoordeling over geven)

• 9Annelies14-11-2022

Top verblijf in rust en natuur

Super leuk huisje waar alle faciliteiten aanwezig zijn, kraaknet en gloednieuw! Parking voor de deur is een pluspunt. Gelegen in een heel rustige omgeving midden in de natuur. Wij hebben alvast genoten!

• 7Marijke de Groot10-11-2022

Prima!!!! Echt in de rimboe

Prima plaatsen met fluitende vogels , Rust , Genoeg ampere , Heerlijke hete douche , Goed restaurant de herberg , Je kan oneindig veel wandelingen maken , Je zit zo op de hei ,

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Sander07-11-2022

Karaktervol huisje midden in de bossen

Zodra je hier de zandweg oprijdt heb je al gelijk een gevoel van een andere wereld. Eigenaar was zeer vriendelijk, huisjes liggen op comfortabele afstand van elkaar en zijn van basisdingen voorzien. Bedden liggen goed en meubels zijn gewoon 'echt' in plaats van zo'n Roompot vakantiepark waar alles er sfeerloos grijs bij ligt. Hierdoor voelde ik me heel snel al thuis.

De huisjes zijn niet hagelnieuw en er kan echt nog wel iets verbeterd worden (messen zijn bot en de deur van de douche gaat stroef), maar het zijn geen dingen die een stempel drukken op je verblijf.

Het huisje uitstappen, gelijk de bossen in wandelen, richting de heide en verder lopen is gewoon heerlijk.

Ik verbleef in een Cinga en had af en toe een gast overnachten. Deze hadden in 1 dag al gelijk een weekje-weg-gevoel.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Pauline03-11-2022

Op zoek naar wild in de rimboe

We zijn al eerder op de camping geweest in de zomer met de tent. Nu in de herfst in een huisje (cinga 20). Wat was dit genieten! Het voelde als thuiskomen. De rimboe doet er alles aan er een fijn verblijf van te maken. Leuke activiteiten voor ouders en de kids (kampvuur / lampionnenoptocht / theater). Fijn restaurant voor ontbijt, diner en snack. Huisje staat midden in de bossen, dat geeft het ultieme herfstgevoel, op zoek naar wild! Wij komen zeker nog eens terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Albert Posthumus03-11-2022

Prima camping in de natuur

Restaurant uitstekend. Fietsroutes vanaf de camping Fijne plekken

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marcel van der Ploeg02-11-2022

genieten!

Wij hebben hier in de herfstvakantie heerlijk gekampeerd met de caravan. we stonden op een mooie plek aan de rand van het bos op loop afstand van de heide De kinderen hebben heerlijk in het bos gespeeld.

• 7Joop Willemsen-de Galan28-10-2022

In 1 woord.. geweldig!

Bij aankomst werd ons gelijk een grotere plek aangewezen. Die was beter geschikt voor onze tandemasser en pick-up. Toen bleek dat wij een elektriciteit probleem hadden werd ook hulp geboden. Vriendelijk personeel. Ideaal ook voor de honden. Ook wordt er van alles georganiseerd.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9hans hinnen27-10-2022

Echt een aanrader, bos, wandelen en fietsen

bijzondere camping prachtig gelegen in de bossen. Veel animatie voor de kleintjes door aardige jonge mensen. Live muziek op zaterdag 22 oktober met Bockbier en veel lekkere happen was een topper. Leuk restaurant dat helaas pas na ons verblijf van 5 dagen s'avonds open was. Sanitair op zich prima maar aantal douches ( 2) aan de krappe kant als het druk is op de camping. Nu in de rustige herfstvakantie echter voldoende. Lekker ( gratis) heet water om af te wassen. We hebben al weer voor volgend jaar een weekend geboekt.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar