8,6

Midden in het bos bij Ermelo ligt Camping in de Rimboe. Het verwarmde zwembad biedt vermaak net als de speeltuin en de activiteiten die worden georganiseerd. Bij het restaurant kun je kiezen van een gevarieerde kaart. Door de natuurlijke ligging leent de omgeving zich perfect voor een flinke wandel- of fietstocht.

Contact

39 reviews over Camping in de Rimboe in het Nederlands

Leuk!

Fam,
23-7-2018

Dat de Camping eigenaren alles behalve sympathiek zijn... kinderen geeneens met een strandbal in het water mogen spelen.. Om een of vage reden... en het zwembad zit aan het restaurant de Herberg... het liefst moet je weg als er eters komen van buitenaf... Lekker met de mooie zomerdagen tot laat kunnen zwemmen is er dus niet bij personeel verder erg aardig, als je wat besteld bij de snackbar komen ze dat vriendelijk brengen als je aan het zwembad zit! Aankleding Herberg en snackbar ook erg gezellig... terrein wordt erg schoon gehouden... sanitair netjes! Leuk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooiste in Ermelo!

Fam Dekker,
14-7-2018

In de Rimboe is echt een van de leukste campings waar we met onze kinderen zijn geweest! Heerlijke rustige omgeving in het bos waar je wakker wordt met enkel het geluid van fluitende vogels. Voor de kinderen was veel te doen. De twee vernieuwde speeltuinen vonden ze erg leuk. Het restaurant is ook top! Uitgebreide kaart en afhaal mogelijkheden. Kortom: aanradertje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie plek

Erik,
25-8-2017

Mooie gezellige camping.restaurant goed eten, ligging in bos zeer mooi om tefietsen.dorp vlak bij +/- 5 minuten met auto, met leuke en nette eet gelegenheid .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie en vriendelijke camping

Ron Gramsma,
1-7-2017

Camping heeft een mooie ligging in de bossen bij ermelo. Ontvangst is vriendelijk en goed. Leuke en sfeervolle restaurant en terras plaats. Sanitair is prima en schoon.

Gereisd met partner in Thu Jun 22 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping in het bos

Sahbi Derksema,
5-6-2017

Leuke camping midden in bos met (verwarmd) Zwembad. Leuk voor kids en voor volwassene. Heel relaxt personeel en makkelijk aan te rijden.

We komen jaarlijks terug met groep kinderen en meerdere tenten/ caravans.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke week gehad!

Dennis
24-8-2016

Het team heeft echt hun uiterste best gedaan om ons een heerlijke week te bezorgen en dat is gelukt ook! Zeer vriendelijk en professioneel team, perfecte locatie, mooie complete bungalow aan de bosrand. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

mooie camping

Marian
10-8-2016

Gezellige en mooie camping en omgeving, alleen onze caravan comfoorplaats viel tegen toiletgebouw-afwasplaats-douche-legen chemischtoilet veel te ver weg.dan kan je beter op de normale caravan plekken gaan staan daar wel alles dichtbij voor de rest prima camping.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

netjes, gezellig, mooie natuur

Jolanda
22-6-2016

Mooie nette camping met leuke activiteiten als je wil, rust nemen kan ook. Mooi bos waar honden los mogen lopen. Wilde zwijnen gezien en bramen geplukt. Goed restaurant met kok die geen moeite had met allergie (dieet). Bungalow netjes en compleet. Veel ruimte en privacy. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rust in de bossen!

Ricardo & Esther (The Small White)
14-5-2016

In de herfstvakantie toch de stoute schoenen aangedaan en met de minicamper gaan kamperen. Het was koud en nat, maar daar kan een camping uiteraard niks aan doen. Een leuke camping midden in de rimboe. De camping beschikt over een mooi kampeerveld met daarnaast ook nog veel vaste plekken voor stacaravans. Het sanitair is super! De camping heeft ook een prima restaurant waar de spareribs zeker in de smaak gevallen zijn bij ons. Jammer van het weer, maar wij willen de camping zeker weer een keer bezoeken! Er is in de omgeving genoeg te zien.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Familie camping voor jaren

Youri
27-7-2015

heb met veel plezier op deze camping gestaan maar na de wissel van camping eigenaar is er een hoop veranderd veel rustiger geworden. Sanitair nvt hadden het in caravan gaan vaak weekendjes heen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping in de Rimboe in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping in de Rimboe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.