Camping Het Vossenhol

87 reviews over Camping Het Vossenhol in het Nederlands

Met jonge kinderen

Hemaste
20-8-2018

Top camping . Alleen jammer dat het wifi zo slecht is.

Heerlijk rustig

Jery
17-8-2018

Een mooie schone en rustige camping. Alle ruimte op het veld. Wat wel jammer is de bar en cafetaria is vanwege aankomende verbouwing nu niet veel

Geweldige camping

Johanna
17-8-2018

De twee minpuntje vandeze camping is dat er niks voor de oudere jeugd te doen is dit was voorheen anders toen was er een e en r recreatie team en het zwembad is vrij koud. Verder een prima camping echt een aanrader.

Geweldig!

suren&sebas
12-8-2018

verblijf op camping Vossenhol,was in een woord geweldig!

de rust de ruime plaatsen,en ondanks dat het sanitairgebouw oud was,zag en rook het er altijd fris uit...

personeel is super aardig stuk voor stuk!...zelfs toen ik een achterlicht junit moest vervangen van mijn auto,heeft Harry mij geholpen met gereedschap...

de bedoeling was dat wij een week zouden blijven,maar hebben de caravan 5 weken laten staan!...

en idd de camping is in ontwikkeling,maar hebben wij als gasten geen last van gehad....en ja...we komen heel snel weer graag terug voor een weekendje,met de caravan,en volgend jaar misschien wel een seizoenplek!

een camping met rust en ruimte...en schoon!

Afschuwelijk

Hetty
12-8-2018

Een vreselijke camping! Eigenlijk zijn alleen de plekken redelijk, de rest is afschuwelijk, het personeel nog het meest. Zij waren allemaal onvriendelijk, zeker naar kinderen, niet gastvrij en niet bereid (of niet in staat?) om na te denken. Het animatieteam zijn zelf kinderen waar niets van uit gaat. Zwembad is kapot, het grasveld ervoor niet onderhouden, geen ligbedjes. Voor kinderen (jong/oud) niets te doen. Sanitair uit de jaren ‘70 (wist niet dat het nog bestond!) en vies. Voor alles moet extra betaald worden, zelfs 10 cent voor afwaswater! Simpelste broodjes kosten 75ct. Rijk zijn ze er kennelijk niet van geworden, want alles straalt armoe uit. Er zijn veel vaste gasten, die waarschijnlijk ook in de jaren ‘70 aangehaakt zijn; gemiddelde leeftijd is hoog. En het gemiddelde IQ laag. Meesten vol met tatoeage en om 12u ‘s middags al aan het bier. Blamage voor de Veluwe, wij gaan er met een grote boog omheen de volgende keer.

Camping met potentie

Rob Baade
11-8-2018

Wij staan hier al 3 jaar achter elkaar....meerdere speelgelegenheden, Ik moet er niet aan denken dat er een bal op mijn wiebelige campingtafel met daarop de net ingeschonken koffie beland....heel irritant ( hebben zelf ook 2 jonge meiden), daar is inderdaad het keurig aangelegde speelveld voor aan de overkant van het pad. Daar staat eveneens de grote animatietent waar de kids zich 3x per dag kunnen vermaken. Harry de "opzichter" is ok. Er zijn nou eenmaal regels op zo'n camping. Sanitair en zwembad ietsje verouderd ok....maar wel uitstekend verzorgd, schoon en netjes. De daghap smaakt prima eigenaresse en het team vriendelijk en correct. Kortom komt allen heerlijk in het bos met veel leuke uitjes op nog geen half uur rijden.

Mooie camping

John Smith
10-8-2018

Aardig personeel. Mooie camping. Kantine is op het moment in verbouwing maar komt een mooie nieuwe voor terug. Zwembad is mooi en netjes onderhouden maar wel koud. Deze zou een stuk warmer mogen. Recreatieteam was een aantal jaren geweldig maar had helees geen zin meer waardoor we nu met recreatie voor alleen maar de kinderen zitten. Voor de rest echt een geweldige en fijne camping. Mooie ruime plekken en mooie chalets. Ook de caravan plekken zijn erg mooi. Het sanitair is mooi schoon maar ietsjes oud. Maar ook dit word mooi verbouwd. Het park word steeds mooier. Kortom goede familie camping in een mooi bos in Ermelo. Gegarandeerd een fijne vakantie.

fantastisch

martha
10-8-2018

aardig personeel mooie en nette camping apart veld voor balspelen en dergelijke voor de jeugd. echt een aanrader.

recreatie team heelaas niet voor oudere jeugd.

Prachtige camping midden in het bos.

Waterlibelle
10-8-2018

Goed onderhouden park, vriendelijk personeel, mooi zwembad overdekt met mooi weer open, leuke animatie voor kinderen, camping is in ontwikkeling .

Nachtmerrie

Hennie
7-8-2018

Eigenlijk vond ik niets goed. De camping is slecht onderhouden, er is weinig geregeld voor de kinderen en zij vervelen zich dood. Je mag er bovendien niet met een bal spelen. Het personeel is onvriendelijk en onpersoonlijk en de opzichter fietst de hele dag als een politieagent rond, komt soms agressief over en is niet in staat om met mensen te communiceren. Parkeergelegenheid is slecht geregeld: je krijgt (30 euro borg) een druppel om er vervolgens achter te komen dat er helemaal geen parkeerplaats meer beschikbaar is. Weinig echte kampeerders: 90% senioren met stacaravan). Website is bovendien misleidend: er staat een afbeelding van een voetballend kind op, terwijl dit verboden is. Als enig alternatief bieden zij een aftands miniveldje buiten het campingterrein aan de andere kant van de weg, dus geen toezicht. Wij gaan er nooit meer heen!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Vossenhol in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Vossenhol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.