Camping Het Vossenhol

NederlandGelderlandErmelo

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Het Vossenhol voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 99 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 99 reviews
  • 4.8Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

101 Reviews over Het Vossenhol

• 8Henk24-08-2021

Prima camping

Ik zag vooraf de negatieve recensies, maar het is erg meegevallen. Toiletgebouw is gedateerd, maar wel schoon en altijd ruimte. Geen gebruik gemaakt van de toiletwagen...Bij de receptie prima ontvangen. Kort en bondig.Minder: kampeerders en stacaravans staan door elkaar. Toch twee verschillende type kampeerders (tot laat lawaai).En maar twee speeltuintjes met een paar oude speeltoestellen. Het zwembad is een pluspunt!

• 8Fam. Moedt24-08-2021

Geslaagde vakantie gehad!

Mooie ruime plek op een veldje, wat bomen in de buurt voor schaduw, helemaal goed!Zwembad eenvoudig maar leuk, met een glijbaan.Sanitairgebouw wat ouder maar wel schoon, netjes en goed geventileerd, prima wat ons betreft. Waar we wel even aan moesten wennen en niet vaak meer tegenkomen is dat je met een wc rol onder de arm naar de tiolet moet.

• 5Jeanet24-08-2021

Prijs en kwaliteit klopt niet! Eenmalig!

Het personeel staat je te woord, maar is niet vriendelijk. Receptie is kort open en soms al vroeger gesloten dan wordt aangegeven. Kinderen worden onvriendelijk het zwembad uit gejaagd door de eigenaresse als het gaat sluiten. Terrein is niet vlak, tegels steken uit. Op het campinggedeelte steken de oude rioleringsbuizen uit de grond, oppassen dat je er niet over struikelt. Sanitair unit is 5 jaar geleden geplaats en is erg klein, als het regent worden je voeten nat op de wc, slechte verlichting. Je moet op deze camping nog met een toiletrol onder je arm naar de wc! We kamperen al 17 jaar en hebben dat nog nooit meegemaakt!Zwembad op reservering ivm corona, dat is ok, maar de glijbaan is aan van 11.00 tot 14.00. De website laat een prachtig plaatje zien, maar in het echt is het rommelig en niet goed onderhouden. Tip: Maak het sanitair op orde en een vriendelijk woord voor je gasten, dat zal een hoop goed maken.

• 2Staat v/h sanitair
  • 6S24-08-2021

Slecht

Word omschreven als een gezellige camping kindvriendelijk, een klein speeltuintje een zwembad maar niet voor de hele kleintjes geen horeca geen winkeltje niks dit is een camping voor 1 dag er is hier geen bal te doen helaas hadden Gepland 2 dagen leuke uitjes en verder genieten op de camping valt dat even vies tegen hele dagen weg en slapen hier alleen maar 1 keer en nooit weer wij vinden deze camping weggegooid geld

• 6Staat v/h sanitair
  • 8E. Vink10-08-2021

Ouderwetse gezelligheid!

Een heerlijke, ouderwets gezellige, kindvriendelijke camping. Hartelijk ontvangen en rondgeleid!Gedateerde voorzieningen worden geupdate en ook al is het gedateerd, het is wel schoon!Waterkwaliteit van het zwembad wordt dagelijks gecheckt. Glijbaan heeft een trap, niet geschikt voor kleinere kids.Ons verblijf hier was super en natuurlijk veel te kort 😉

• 5Staat v/h sanitair
  • 8johan en geke de bruin10-08-2021

wij komen zeker terug

weer erg genoten deze keer prachtig gelegen in het bos er zijn de laatste tijd veel verbeteringen en nieuwe voorzieningen aangebracht het zwembad is prachtig en de wifi uitstekend, sanitair keurig netjes,vriendelijk en aardig personeel

• 3Vd Plas27-07-2021

Nooit meer

Weinig te doen, onvriendelijk

• 1Staat v/h sanitair
  • 5Anoniem15-08-2020

Fijne omgeving, maar geen prettige camping

Na al meerdere keren op de deze camping geweest te zijn viel het dit jaar toch erg tegen. Je betaald voor een gezin erg veel en krijgt er weinig voor terug. Wij voelde ons niet welkom door de manier hoe er met om ons is gegaan.

• 3Staat v/h sanitair
  • 7mw. Wakker20-08-2019

Zeer onvriendelijke verhuurder.

De bejegening tijdens het vertrek door Sandra, als reactie op een normale vraag, was onacceptabel. Zo ga je niet met je gasten om en mij zie je daar nooit meer terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Sjuul201612-08-2019

Mooi onderhouden camping met binnen zwembad

Leuke camping met ruime plaatsen, electra, goede wifi en mooi gelegen in het bos maar op loopafstand van het centrum van Ermelo met winkels en restaurants (circa 1,5 km lopen). Binnen zwembad is echt heerlijk en groot en er is een glijbaan. Sanitair qua uiterlijk wat gedateerd maar het wordt perfect bijgehouden en is super schoon. Wij hebben er vier heerlijke dagen genoten!

• 8Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar