Camping Het Vossenhol

• Onvoldoende: 1 - 5

Rust.

Marion
12-8-2017

Wij hebben een week genoten in een mooie chalet op een zeer mooie plek op de camping. De camping is uitermate geschikt voor volwassen en kleine kinderen. Wij waren er met een 14 jarige en daarvoor is er niet veel te doen op de camping. Aangezien de camping in ontwikkeling is kan dit misschien meegenomen worden. Een voetbal tafel, air hockey tafel en een soort van chill ruimte of voetbal toernooitje 10 + kan een oplossing zijn. We houden de ontwikkelingen van deze mooie camping zeker in de gaten.

mooie ligging midden in de bossen

fam agema
26-6-2017

.in juni 2017 chalet gehuurd. Was mooi op een ruime kavel. Eigenaresse en haar hulpen zijn erg vriendelijk .

Op het rustige park wordt hard gewerkt om het park te verfraaien wat tot op heden heel goed lukt en de kantine, nu buiten gebruik maar deels opgevangen met een service snackwagen, wordt met de receptie geheel vernieuwd. Ambitie waarvoor hulde

Heerlijke dagen!

Wendy
5-6-2017

De afgelopen dagen zaten wij op deze camping samen met het gezin van mijn broer. Overzichtelijke camping met vooral jaarplaatsen. Voor de kinderen waren er een paar speeltuintjes, een springkussen en een zwembad.

Vanuit de camping liepen we zo het bos in en de andere kant op naar een midgetgolfbaan. Goede service, ruime plekken voor weinig geld. We hebben genoten!

Tip; neem muntjes van €0,10 ct en €0,50 ct mee voor warm afwaswater en de douche.

Heerlijk weekend weg

Moniek
2-6-2017

We hebben met Hemelvaart een heerlijk weekend gehad! Mooi weer, gezellige drukte, springkussen geregeld en een mooi zwembad! Mooie familiecamping in opbloei! We komen zeker weer!

Mooi gelegen in een schitterend omgeving

Het ontbreken van WiFi was het minste

Heerlijke rustige camping

Marian
31-10-2016

Camping ligt dicht bij Ermelo. Je kan heerlijk wandelen en fietsen.

Direct aan het bos waar je met de kinderen heerlijk kan genieten van de diverse speeltoestelen.

Zwembad is prima en lekker overdekt.

Geen auto's en honden op de camping . Het sanitaire is gedateerd, ruim en schoon.

In de kantine wordt regelmatig wat georganiseerd.

Kortom een mooie rustige en kindvriendelijike camping.

Heerlijke camping

Petra
29-10-2016

Camping ligt op top lokatie. Direct naast bos. 5 minuten fietsen naar centrum Ermelo

10 minuten fietsen naar de hei.

Nieuw eigenaar en medewerkers hebben afgelopen jaar hun best gedaan. Het terrein is opgeknapt, erg netjes.

Kindvriendelijk, erg prettig er rijden geen auto's op de camping.

Groot speelterrein in het bos met diverse speeltoestellen.

Sanitair is gedateerd maar in ieder geval schoon en netjes..

Genoten van de vele vogels en de eekhoorntjes vonden de nootjes erg lekker.

Mooie camping

Rick
16-9-2016

Camping het vossenhol, ligt op een ideale plek, tegen Ermelo aan maar toch in het bos!

Mooie camping met alles er op en er aan!

Verouderde camping in een mooie omgeving

Gert
28-8-2016

De camping ligt op een mooi plekje van Ermelo omgeven door bossen en redelijk dicht bij het centrum. Maar, met de locatie is ook alles gezegd. De camping is verouderd. Heb begrepen dat dochter (50+) het nu heeft overgenomen, dus misschien verbeteringen in de toekomst. Wij gaan graag terug naar Ermelo en dan naar een andere camping.

Familie Weiden
24-8-2016

Een rustige camping, waar voldoende werd georganiseerd door de E&R tent. Een mooi overdekt zwembad, super! De camping ligt in een rustige en mooi omgeving. Je bent overal zo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Vossenhol in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Vossenhol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Vossenhol scoort een 7.09 uit 10 op basis van 79 reviews.