Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Landgoed Volenbeek

Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Landgoed Volenbeek

8.2Fantastisch

Nederland, Gelderland, Ermelo

Op vakantie geweest naar Het Betere BoerenBed Landgoed Volenbeek?

8.2Fantastisch

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Landgoed Volenbeek

• 2018
      4M11-08-2018

Matig

Leuk weekend gehad, maar alles is echt verouderd / vies. Tent bij aankomst vies, overal hingen spinnewebben, boven het kussen van onze zoon hingen 2 grote spinnen. Tenten aan de buitenkant ook vies, toe aan een goede schoonmaakbeurt en als je dan bedenkt wat je betaald voor een weeken dan kom je hier zeker niet nog een keer. Als je farmcamps gewend bent is dit veel minder. Boer en boerin wel erg gastvrij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Fam. van Heteren12-06-2016

Super weekend

Wij waren hier 10 jaar geleden al een keer geweest en het is nog steeds super! Bij aankomst een warm welkom en ze betrekken je altijd bij het reilen en zeilen van een boerenbedrijf. Ze maken, indien je dat wenst, 's nachts wakker om de geboorte van een kalfje mee te maken. Deze keer hadden we een Heerenboer tent met hottub. Je hebt dan een douche die aan de tent vast zit met lekker veel en warm water. Je hoeft niet met hout het water voor de douche op te warmen wat wel prettig is. Wij hebben 3 kinderen in de leeftijd 7, 11 en 14 en allen hebben zich prima vermaakt. Wij zagen ze amper. Ze kwamen tussendoor even langs om wat te eten maar waren steeds op sjouw dus wij hebben ook een heerlijk weekend gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Hey07-08-2012

Genoten van het stamppotweekend

Een stamppotweekend in oktober in het zonnetje, daar hadden we vooraf niet op gehoopt. We zaten in de allerlaatste tent op een ontzettend ruime plek met vrij uitzicht over de weilanden en het aansluitende bos. Wat een ontzettend mooie locatie. 's-avonds een vuurtje maken en broodjes roosteren. Verder genieten van de knuffelschuur en het speelgoed.

De tenten van Boerenbed blijven uniek. Heerlijk om de houtkachel te horen branden en onder de warme dekbedden te kruipen of in de bedstee te slapen.

Een van de mooiste boerderijen van Boerenbed...

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 10Anneliese13-07-2012

Kindvriendelijk verblijf

Helemaal terug in de tijd. Eerst je kachel aanmaken met hout om heet water te hebben voor je koffie. Kinderen slapen in een bedstee. De verlichting gaat met kaarsen en olielampen. Wat hebben de kleinkinderen genoten. Van de kunuffelschuur met konijnen,cavia's, kippen lammetjes en een kalf, van het koeien melken en de stier die eruit ziet als een body builer. De gezelligheid als het buiten regent en klettert op de tent. Kuns het vuurtje aan en de olielampen. Doppinda's eten en een spelletje doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9cisca witte28-12-2007

Van de zomer, ondanks het matige weer een topweek gehad. Echt een aanrader als je houdt van rust en ruimte.

Gereisd met vrienden in december 2007

• 8Herman,Brenda,Jildou en Jens Hilarides25-10-2005

Net een weekendje boerenbed achter de rug.Prima accommodatie.Tent erg leuk en nostalgisch ingericht en voor de kinderen super want slapen in de bedstee.Het koken en verwarmen op de houtkachel ging prima.Boer Wouter en boerin Thea hebben het goed voor elkaar en de kinderen mochten meehelpen en kijken bij het melken en melk geven aan de geitjes.Wij kunnen het iedereen aanraden want dit moet je 1 x in je leven hebben ervaren. Het blijft natuurlijk kamperen, maar toch op een iets luxere manier.

Gereisd in oktober 2005

Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Landgoed Volenbeek info