Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Aalbertshoeve

VakantiehuisWeer vandaag30°13°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Aalbertshoeve
8,8

15 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Aalbertshoeve in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Al vier keer een heerlijk weekend gehad

Familie van der Maat
8-7-2018

Wij zijn nu vier keer met de gehele familie naar de Aalbertshoeve geweest. En voor volgend jaar staat er alweer een weekend geboekt. Wij hebben genoten voor de heerlijke ruime tuin, met veel sport en spel gelegenheid voor jong en oud. De binnenruimte is prima en alles wat wij nodig hebben is er. De ligging is fijn. Er is genoeg te doen in de omgeving.

Volgend jaar weer!

Robert Wingelaar
4-7-2018

Groepshuis `t Schot is ideaal voor schoolkamp groep 8. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Wij komen tevreden al enkele jaren op de Aalbertshoeve. Ruime keuken, eetzaal en zithoek. Handige bovenverdieping met veel kamertjes, douches en toiletten. Het ruime sportveld, trampoline en buitenterras bij het eigen gebouw zijn een groot voordeel. Ook de omgeving leent zich voor leuke uitstapjes. De laatste dag hebben we nog voetgolf gespeeld op het terrein rond de Aalbertshoeve.

Geweldig!

VITA 2000 Baarn
8-6-2018

Mooie ruime accommodatie. Leuk dat er van alles om de accommodatie heen te doen is en dit afgebakend is van de rest van de accommodaties. Kinderen konden heerlijk hun gang gaan en hebben genoten. Huifkar was ook echt geweldig. Zo konden we gemakkelijk ook activiteiten doen buiten het terrein.

Toplocatie, schoon en zeer goede service!

Kinderkoor Happy Angel Biënna
11-5-2018

Met mijn kinderkoor en vrienden een Midweek doorgebracht in ’t Schot.

Het was echt leuk, gezellig en vooral Heel erg schoon!!

De service en de vriendelijkheid van de eigenaar is gewoon top. Zelf zit ik in een rolstoel en in ‘t Schot zijn er geen faciliteiten voor gehandicapten maar de eigenaar heeft voor mij een bed op de begane grond geplaatst en dat ging goed. De kinderen Hebben heerlijk geslapen in de slaapkamers boven. Je hebt je eigen ruimte en opgang en parkeerplaats. Vanuit de keuken kijk je naar het terras en de tuin waar de kinderen genoten van de trampoline en het voetbalveld. Maar wie echt de ster is en je echt verwelkomt en je elke dag komt bezoeken en begroeten, is Kenza, de hond van de eigenaar. Wat een mooie lieve hond.De kinderen hebben erg van haar genoten.

Ik raad elke groep deze groepsaccomodatie aan. Wij hebben het er erg leuk gehad. Ik ga er zeker terug met het meidenvoetbalteam. Een tip: een invalidetoilet?

Komen graag nog een keer terug.

Heike
30-4-2018

Vriendelijke, behulpzame mensen. Mooie omgeving. Ruim en schoon verblijf. Jammer dat de vaatwasser het niet deed.

Geweldig , we hebben genoten !!

Rowena
23-4-2018

Geweldige locatie ,

Mooi schoon ,

Lieve betrokken mensen ,

Warm welkom,

Komen zeker terug!

Met de paasdagen met een grote groep kinderen (60 kinderen & 20 volwassen) bij de Aalbertshoeve geweest. Veel ruimte om te ravotten en aan te rommelen. Mathilde & Albert zijn leuke en vakkundige mensen, verstand van grote groepen verwelkomen, lekker flexibel en relaxed.

Ideaal

Joris Vermeulen
16-3-2018

Mooi locatie tussen de weilanden, ideaal voor ons medewerkersweekend. Heel tof om te slapen midden op de boerderij tussen de dieren.

Prachtige schone locatie met geweldige eigenaren

Hervormde Gemeente Voorthuizen
26-5-2017

Wij zijn met het Hemelvaartsweekend met een groep van 150 personen bij de Aalbertshoeve op kamp geweest. Dit is een locatie met vriendelijke en meedenkende eigenaren. Alles is schoon en ziet er netjes en verzorgd uit. Op de locatie zijn mooie grote sportvelden met goede voorzieningen om leuke spelen te kunnen doen.

Grote keukens, goede apparatuur en voldoende inventaris.

Fijne warme douches, kortom wij komen graag terug.

Goede kamplocatie

Groep 8 van basisschool de Buitenburcht
10-11-2016

De Aalbertshoeve ligt in Ermelo. Dat is een plek in Gelderland.

Er bevinden zich daar 3 huizen; de Deel, 't Schot en het Kamphuus. Wij verbleven in de Deel, daar kunnen maximaal 86 personen in. Achter het huis is ook een speeltuin. In de speeltuin zijn er 3 schommels, 1 wipwap, een trampoline en een mini bowlingbaan. Er zijn ook kippen, konijnen en geiten die je kan optillen of aaien.

Kort samengevat: voor een schoolkamp is dit een goede locatie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Aalbertshoeve in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Aalbertshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Aalbertshoeve scoort een 8.83 uit 10 op basis van 15 reviews.