8,7

Weer vandaag3°-4°

7 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Aalbertshoeve in het Nederlands

Prachtige schone locatie met geweldige eigenaren

Hervormde Gemeente Voorthuizen, 26-5-2017

Wij zijn met het Hemelvaartsweekend met een groep van 150 personen bij de Aalbertshoeve op kamp geweest. Dit is een locatie met vriendelijke en meedenkende eigenaren. Alles is schoon en ziet er netjes en verzorgd uit. Op de locatie zijn mooie grote sportvelden met goede voorzieningen om leuke spelen te kunnen doen.

Grote keukens, goede apparatuur en voldoende inventaris.

Fijne warme douches, kortom wij komen graag terug.

Goede kamplocatie

Groep 8 van basisschool de Buitenburcht, 10-11-2016

De Aalbertshoeve ligt in Ermelo. Dat is een plek in Gelderland.

Er bevinden zich daar 3 huizen; de Deel, 't Schot en het Kamphuus. Wij verbleven in de Deel, daar kunnen maximaal 86 personen in. Achter het huis is ook een speeltuin. In de speeltuin zijn er 3 schommels, 1 wipwap, een trampoline en een mini bowlingbaan. Er zijn ook kippen, konijnen en geiten die je kan optillen of aaien.

Kort samengevat: voor een schoolkamp is dit een goede locatie!

Geweldige kamplocatie

Leerlingen van basisschool de Buitenburcht, 21-11-2015

In de provincie Gelderland in de plaats Ermelo staat kampeerboerderij 'De Aalbertshoeve'. Voor kinderen is het leuk om met dieren te spelen. Er zijn kippen die je kan optillen, geiten waarmee je kan spelen, konijnen die je kan knuffelen en een hond die je kan aaien.

Er is ook een groot voetbalveld, een trampoline, een schommel en een mini-bowlingbaan. Binnen in de Deel is er genoeg ruimte voor een disco.

'De Aalbertshoeve' heeft drie huizen: de Deel, het Schot en Het Kamphuus.

Als je meerdere keren naar 'De Aalbertshoeve gaat blijft het leuk!

Dus wij raden het zeker aan!

Wederom geweldig!

Gymnasium Haganum, 19-9-2015

Sinds een jaar of 15 komen wij met onze eerstejaars leerlingen hier naar toe om ons brugklaskamp te houden. Dit jaar hadden we fantastisch weer. De accommodatie is voor ons uitstekend met de drie verschillende gebouwen en de diverse speelvelden, toestellen en trampolines. Aalbert en zijn vrouw zorgen er elk jaar voor dat wij naderhand weer kunnen terugkijken op een geslaagd kamp en ons verheugen op het volgende jaar!

Wederom bedankt Aalbert!

Geweldige plek

Marianne Pisa, 8-5-2011

Wij zijn net terug van ons familieweekend hier, gebouw t Schot. Dit was al ons 2e jaar hier, en het is voor ons de perfecte plek voor dit jaarlijks terugkerend weekend.

Groot huis, veel speelgelegenheid, veel te doen in en om het huis.

Fantastisch familieonderkomen

Corrie Faber, 10-4-2009

Hebben een weekend met onze famile 32 man doorgebracht in deze groepsaccomodatie gebouw 't Schot.

Gebouw is ruim van opzet, schoon en er zijn voldoende speelattributen aanwezig voor iederen.

Heerlijk ruim overdekt terras met een enorm speelveld.

Zeker voor herhaling vatbaat.

Erg goede service

Wouter, 19-8-2008

Wij zaten hier met een kamp van 39 personen. Erg goede service, ligging en verzorgen. De inrichting kan beter. Er zijn wel veel vliegen, maar was niet heel erg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Aalbertshoeve in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Aalbertshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Aalbertshoeve scoort een 8.73 uit 10 op basis van 7 reviews.