Hotel De Zwarte Boer

40 reviews over Hotel De Zwarte Boer in het Nederlands

Super

W.Th.
17-3-2018

Een geweldig kleinschalig knus hotel met een goede keuken en mooie wijnen

Voor de tweede keer geweest en nu al voor de Kerst 2018 geboekt.

Voldeed niet aan de verwachting.

Henk - Leiden
5-2-2018

Eerlijk gezegd begrijp ik absoluut niet de zeer hoge score?

Nee het was zeker niet slecht, ontvangst, entourage, vriendelijkheid, service

Absoluut de hoge score waard !

Maar daar houdt het dan ook op !!

De lente kamer klein, erger het smalle bed? het matras schoof regelmatig weg, eenmaal tegen de ochtend even ingedommeld lag ik op de grond.

( Nog nooit in mijn leven gebeurt )

Toilet met veel knopjes ( hightech) wie gebruikt dat voor 2 nachten?

De douchecabine idem dito ! ( Hightech ) gevolg veel te krap

De B&O TV niet meer van deze tijd, te klein, en staat te laag, er staat trouwens een loodzware fauteuil half voor het beeld, verplaatsen?geen optie zo ja, waarheen?

Kamer is te klein! (De herfst kamer nog iets kleiner,ook het zeer smalle bed niet prettig!

Diner absoluut niet slecht, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes!

Ontbijt zeer vriendelijk geserveerd, voldoende !

Tips! Laat de openhaard maar uit, 2 smeulende blokjes tijdens de hele avond en diner.

Ook geen wijn glazen bij schenken die nog een kwart vol zijn! (ook geen idee wat men in rekening brengt?

Het kan beter,

Jammer!

Samenvatting, de bedden weerhouden ons om nogmaals te boeken,

Een redelijke nachtrust op een redelijk bed is toch niet te veel gevraagd?

Kleinere kamers en kleine TV zijn dan voor ons minder belangrijk!

Helaas niet tot ziens !

Super.

W.Thomas
28-10-2017

Een fantastische gezellig en gemoedelijk hotel met een uitstekend restaurant.

Mooi hotelkamers en goed aan tafel geserveerd ontbijt

Erg goeie ervaring

Jeroen
11-6-2017

Een weekend in de natuurlijke omgeving van de zwarte boer

Klein, maar superfijn

RZ
10-5-2017

Honderdduizenden kilometers gereisd om dan op amper een uurtje autorijden van huis De Zwarte Boer te ontdekken. Een pareltje van een hotel dat zijn belofte - gasten worden in de watten gelegd - helemaal waarmaakt. Gastvriendelijkheid en service zijn top, de kamer (Herfst) is wat aan de kleine kant, maar comfortabel genoeg. Geweldig ontbijt, heerlijk restaurant/terras voor het diner. En dan de ligging: ideaal voor wandelaars (zoals wij) en fietsers. Een echte aanrader.

Prachtig gelegen in de bossen van Leuvenum

M.L.Nijkerk
24-2-2017

Zeer aantrekkelijk hotel met allervriendelijkst en behulpzaam personeel en een uitstekende keuken in de Brasserie en zo mogelijk nog beter Fine Dining in het restaurant. En....ontbijt aan tafel geserveerd, geen buffet

Geweldig verblijf, bijzonder lekker gegeten!

Marianne
21-2-2017

We logeerden er. De kamers zijn vrij klein maar zijn comfortabel ingericht. De badkamer is uitgebouwd met een infraroodcabine en luxeproducten. Het ontbijt was bijzonder uitgebreid met alles erop en eraan: eitjes, broodjes, gebak, beleg, yoghurt, zalm, ... 's Avonds hebben we een zeer lekker 3-gangen menu gegeten (dit kan zowel buiten op het overdekt terras (met terrasverwarmer indien nodig) of binnen in het bijzonder smaakvol ingerichte restaurant. Eén minpuntje: de wachttijd is behoorlijk lang.

Er is een mooi arrangement van ongeveer 100 euro per persoon, maar daarin zit een welkomstdrankje, een overnachting, uitgebreid ontbijt en een 3-gangen menu.

Bovendien is het hotel/restaurant prima gelegen aan de rand van het bos. Je kan meteen van daaruit vertrekken op fiets- of wandeltocht.

Kortom: een absolute aanrader!

Verwennen is hier tot kunst verheven

Eva van Duijn
25-9-2016

De Zwarte Boer is klasse. Voor de 50e verjaardag van mijn man verbleven wij in het appartement voor 2 dagen. Het gastronomisch menu hadden we bij besteld. Maar toen we in het hotel arriveerden, voelde ik me helaas niet goed. Misselijk, koortsig. De eigenaar bood aan het diner te laten vervallen of uit te stellen. Of ... Op de kamer te serveren. Daar kozen we voor. Hiermee redde hij niet alleen onze avond, ook bezorgde hij ons het meest bijzondere verjaardagsdiner ooit! Het eten is subliem en ondanks alles heb ik genoten. Geweldig ook dat onze 2 honden welkom waren in het appartement. Dit is een plek die ik het liefst voor mezelf zou houden maar aan de andere kant: de eigenaar verdient alle succes!

Heerlijk!

Frits Dufifie
22-8-2016

Alles klopt! Van omgeving tot heerlijk eten en drinken.

Wereldse plek

Arlette Boog
2-7-2016

Op één van de mooiste locaties van de Veluwe (én van Nederland) is dit kleine 4 sterren hotel in een oude boerderij gevestigd. Ik had het appartement gereserveerd. Pluspunten: zeer grote ruimte voor 2 personen met eventueel twee kinderen (op de vide). Uitstekende bedden (beneden). Er is een keuken met een oven/magnetron, koelkast en kookmogelijkheid. Douche met stortregenhemel en stoomcabine. Goed Wifi. Minpunten: weinig ramen dus relatief erg donker en een staande lamp werkte niet. Snel erg warm in de zomer. Wel airconditioning-unit aanwezig (en grote fan) maar vraag me af of dit toereikend is bij warm weer. Ik ben bang dat het er zeer warm wordt! Hou daar rekening mee. Geen mobiel bereik maar dat hebben ze opgelost met een telefoon op de kamer! Service goed en beleefd maar wat koel en afstandelijk. In de omgeving zijn prachtige wandel-en fietstochten mogelijk. Dit is toch echt mijn meest favoriete omgeving van Nederland!

We hebben een aantal aanbieders voor De Zwarte Boer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zwarte Boer in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zwarte Boer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Zwarte Boer scoort een 8.98 uit 10 op basis van 40 reviews.