Vakantiepark De Vlindervallei

Wubs
4-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Met de familie van 11 pers in het Boshuis. Wat een prachtig huis! Goed geïsoleerd; wat fijn is met kleine kinderen en de daarbij behorende lawaai. Prachtig ingericht, voorzien van alle wensen. Kids hebben zich geen moment verveeld in de prachtige omgeving. Wij komen zeker terug!

Super mooi huisje

anouk
12-9-2017
  • Onderkomen8

We zaten hier met 2 kinderen van 3 jaar en 9 maanden en 2 honden. Ruim huisje. Leuke vakantie gehad. rechtstreeks aan de heide.

Misschien wat klein voor 8 volwassenen. Maar met een gezin prima te doen.

Geweldig met verbeterpunten

Francis
7-8-2017
  • Onderkomen8

Vlindervallei 8p: prachtig knus en sfeervol huisje. Veel privacy, prachtige tuin en heerlijk rustig.

Mooie omgeving om te wandelen, fietsen en te paardrijden.

Verbeterpunten/nadelen: huisje is niet voor 8p geschikt. Wel 8 bedden maar nauwelijks kastruimte voor kleding enz. (Lees plek voor 10 kleerhangers in het hele huisje).

Alleen ventilatie mogelijk door ramen of deuren snachts open te zetten (ipv kiepstand nu kan er iemand zo binnenstappen).

Geen vriesvakje en kleine koelkast voor 8p. Je mag er electrisch bbqen maar de meterkast kan een electrische bbq niet aan (je krijgt bij voorbaat al het nr voor het geval de elektriciteit uitvalt).

1 wasmachine en droger voor het hele park.

Al met al heerlijke week maar het meest luxe park zoals ze adverteren is het niet.

• Activiteiten1
  • Onderkomen7

De omgeving, het natuurgebied, het nabijgelegen Ermelo waren super, prachtig! Echter het geboekte huisje was veel te klein voor 7 volwassenen en 3 kinderen. Geen/weinig opbergruimte, eettafel en woonkamer slechts voorzien voor 8 personen, Tv werkte niet naar behoren... Ook de bedsteden waren te klein om er een volwassene comfortabel in te kunnen laten slapen... (Hieromtrent op voorhand zelfs een mail gestuurd en als antwoord gekregen dat het perfect mogelijk was voor 10 personen).

Wondermooi park

Martha
26-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wij allen vonden de tuin echt prachtig. De living en keuken ook heel mooi. We waren met 3 stellen en 1 baby. Leuk bedsteden maar onpraktisch voor volwassenen. Geen eigen kast zeer weinig privacy. Ook de slaapkamer in het souterrain was open en had ook een bedstee. Ook niet handig want er was ook zeer weinig privacy en het licht van boven scheen bij ons in de slaapkamer. Ook vonden wij het vreemd dat wij op maandagochtend al om 10 uur moesten uitchecken en werd er verwacht dat de afwasmachine tegen deze tijd ook al uitgeruimd was.

Super midweekje gehad op de vlindervallei

Ron van Dorst
26-8-2016
  • Onderkomen9

Super de luxe 8 persoons huis op dit mooie rustige park, van alle gemakken voorzien, schitterende tuin, mooie omgeving aan de rand van de heide. Genoeg wandel en fietsroute's, gezellige dorpjes. We gaan zeker terug.

• Activiteiten1
  • Onderkomen8

Wij gaan ieder jaar met de paarden hier naar toe. Sandra die de paarden verzorgt krijgt een dikke 10!! De ligging krijgt dat ook...werkelijk fantastisch!

De huisjes zien er goed uit maar zijn Absoluut Niet geschikt voor het aantal personen waarvoor het aangegeven staat. Wij gaan met 5 personen en dan moeten we echt een huisje hebben dat volgens hen geschikt is voor 10 personen anders is het veel te klein. Ook de bezetting van de receptie is vaak een ramp....maar de rest maakt veel goed zodat wij er ook in 2016 weer naar terug gaan.

Super mooi vakantiehuis

Sander Jongsma
3-1-2016
  • Onderkomen10

Super mooi vakantiehuis direct aan de heide en het bos. De man bij de receptie hielp ons met alles en gaf leuke tips voor de omgeving. Ook het boekje "goed om te weten" was erg handig om te hebben.

Tegenvaller

Mark Hoogendoorn
26-11-2015
  • Onderkomen8

Huisjes zijn redelijk tot goed. Service en afterservice uitermate teleurstellend. Verkeerde huisje, geen lakens, receptie slecht bereikbaar. Beloftes om het goed te maken worden niet nagekomen.

teleurstellend

Werkhoven
28-8-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Naast ons huis in bospark De Heivlinder werd aan andere huizen gebouwd en er was ons verzekerd dat er tussen 3uur vrijdagmiddag en 10 uur maandagmorgen niet gewerkt zou worden. Vanaf 7 uur zaterdagmorgen tot 12 uur werd er wel gewerkt. Het was mooi weer maar we konden niet rustig in de tuin zitten. Op opmerkingen daarover werden we van het kastje naar de muur gestuurd tussen Dutchen en Vrijrijck vakantieparken. Men is nog altijd in overleg over een passende tegemoetkoming.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Vlindervallei in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Vlindervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Vlindervallei scoort een 7.87 uit 10 op basis van 26 reviews.