Vakantiepark De Toverberg

Griet Herder En Cor Kuipers
8-10-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wat een leuk huisje ,leuke inrichting en goed schoon, rust en ruimte wat wil je nog meer,en de beheerders zij zijn heel erg behulpzaam.Kortom voor herhaling vatbaar.

Wat een heerlijke plek in het bos

test
19-11-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prachtige vakantiewoning. Wij zaten vlak bij het leeshuisje en de speeltuin. Ideaal voor de kinderen. Rust op het park en vertier in de omgeving. De fietsen in het schuurtje maakten het gastvrije gevoel helemaal compleet.

Schitterend in bos gelegen

Familie Schepers
27-5-2010
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Op het bungalowpark "De Toverberg" hebben wij een lang pinksterweekend doorgebracht in huisje "De Heksenketel". Op alle fronten was dit een hele leuke vakantie. Het park ligt verscholen in het bos en door de kleinschaligheid is het er gemoedelijk en bijzonder rustig. De eigenaars zijn ontzettend vriendelijke mensen met een goed gevoel voor service en kwaliteit. De speeltuin in het midden van het park doet het goed bij kinderen en in het leeshuisje ernaast vindt je uren leesplezier voor jong en oud. Het huisje dat wij hadden gehuurd is van een particulier en bijzonder compleet uitgevoerd voor de prijs. Op het terras waan je je midden in het bos met alleen het geluid van kwetterende en zingende vogels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Toverberg in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Toverberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.