4 reviews over Camping De Strokel in het Nederlands

geweldig caming

bianca uiterwaal
7-2-2013

het is er heel mooi een mooie omgeving en rustig, je kan alle kanten op, naar het stadje harderwijk ligt dicht bij. de prijs is edelijk maar te doen en de kinderen vermaken zich prima

Gereisd met partner in januari 2013

Ideaal voor zowel ouderen als kinderen

Marius
12-1-2012

Wij komen elk jaar met veel plezier op deze camping. Onze kleinkinderen hebben afgelopen zomer genoten van de nieuwe speeltuin. De camping is rustig gelegen in de bossen waarin je heerlijk kunt wandelen en fietsten. Het gezellige centurm van Harderwijk is met zowel de fiets als met de auto goed te bereiken. Het sanitair wordt goed schoongehouden. Het personeel van deze camping is erg vriendelijk en gastvrij. Bij de receptie ligt altijd voldoende informatie over wat er in de buurt te doen is. Wij kijken nu al weer uit naar de zomer!

Gereisd met partner in juli 2011

gezellige rustige camping

Mw Dersken
6-6-2010

Wij zijn net terug van een lang weekend bij camping de Strokel. Dit is een ideale camping als je houdt van een mooie bosrijke omgeving en rust. Wat ons opviel was dat het sanitair schoon/fris is en het personeel heel vriendelijk.Harderwijk en Ermelo hebben allebei een gezellig centrum en zijn op de fiets/auto prima te bereiken.Wij komen hier zeker terug!!

Gereisd met partner in juni 2010

2006

Kleine camping met prima sanitair

Lies en Jan
28-9-2006

Kleine camping met prima sanitair. Veel vaste gasten maar daar sta je niet bij. ruime plekken en voldoende schaduw. Dicht bij Harderwijk (10 minuten) en natuurlijk de veluwe. De weg langs de camping (soort sluiproute naar Harderwijk) is erg druk en veel lawaai. Vooral 's morgens vroeg en einde middag. We hebben er een week gestaan in september 2006.

Gereisd anders in september 2006

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Strokel in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Strokel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.