Géén boekingskosten

De Paalberg

Vakantiepark
NederlandGelderlandErmelo

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Paalberg voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 440 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Camping de Paalberg in Ermelo heeft een bosrijke omgeving. Rusten aan het zwembad en ‘s avonds gezellig dansen bij de live-muziek avondjes. Ermelo, Putten en Elspeet hebben verschillende culturele en historische bezienswaardigheden. Of rijd in ongeveer 20 minuten naar Harderwijk, een prachtige havenstad.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

440 Reviews over De Paalberg

• 8Janneke24-11-2022

Fijne camping

Een fijne camping met goed sanitair Maar al die blaffende honden maakt dat wij verder gezocht hebben naar wat rustiger

• 8Eetgelegenheden
  • 2Neeltje06-11-2022

Nooit meer

Voor het 2e jaar hier. Nu in chalet Erica en bij binnenkomst roken we gelijk een muffe geur van het vocht. Toen in de slaapkamers zagen we het beddengoed met vlekken erop. Waterkoker vol met kalk. Vriezer niet schoon. Tijdens uitchecken (gingen eerder weg en hadden dat bij aankomst aangegeven wat geen probleem was) geen vraag of het bevallen was. Niet echt klantvriendelijk. Wij komen hier niet meer terug.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 4Col31-10-2022

Na 10 jaar laatste keer voor ons!

Komen al meer dan 10 jaar, huren elke herfst huisjes met de familie en zomers kamperen. Altijd naar ons zin gehad, wel vaker opgevallen dat personeel niet al te vriendelijk is, daarbij zijn de huisjes nu te duur voor wat je krijgt. Na dit weekend besloten niet meer te komen. Na het inchecken door 1 familielid (8 volwassenen en 2 peuters dus handig als 1 persoon dat doet) stond de slagboom open en reden we naar het huisje, daar aangekomen was ik achtervolgd door een boze medewerker wat ik aan het doen was en dat ik niet zomaar het park op mocht rijden. Heel erg onaardig werd er gecommuniceerd. Niet veel later worden we gebeld wanneer we onze auto weghalen.. Wij krijgen niet eens de kans rustig uit te laden. Volgende dag in het zwembad nog een opmerking gekregen over onze BADslippers die niet binnen mochten.. Nog nooit zo gevoel gehad in de gaten worden gehouden en aangesproken worden terwijl wij nette gasten zijn die elk jaar kwamen.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Familie16-10-2022

Camping heeft meer aandacht nodig!

Wij komen als jaren op de Paalberg. Dit jaar stonden wij aan het einde van de zomervakantie, twee weken op het W-veld. Gezellig veldje met veel kinderen en leuk speeltoestel in het midden. De animatie vonden onze kids ook leuk. Het eten; afhaal pizza's en snackbar is goed. Helaas is het zichtbaar dat de huidige eigenaar niet zijn hart en ziel in de Paarberg steekt. De waterpomp in de waterspeeltuin (twee weken)stuk. De parkeerplaats aan de voorzijde is te klein een zooitje, aangezien deze ook als opslagruimte gebruikt wordt. Veel kale(geen gras) kampeerplaatsen, en zwerfvuil in de bosjes. Het sanitair kan beter worden schoongemaakt. Het vernieuwde sanitairgebouw is mooi, maar heeft nog steeds te weinig douches. Jammer van de verrotten deurposten. Kortom er zijn een aantal verbeterpunten!

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Corrie Groen29-09-2022

Genoten

Na het lezen van de negatieve recensies, gingen wij ,met gemengde gevoelens, voor het 8e jaar in september naar de Paalberg. Wij hebben niets negatiefs ervaren. De schoonmaak was prima, niet één keer een smerig toilet of douche aangetroffen in de 16 dagen. Vriendelijk geholpen aan de receptie. De mensen van de technische dienst aardig en behulpzaam. Kortom we hebben wederom genoten. Aandachtspunt: er was geen muziek in De Piramide.

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Jan en Petra08-09-2022

Heerlijk genieten in de bossen en op de heide

We hebben in het eerste weekend van een september een heerlijk verblijf gehad op de Paalberg. De ruime kampeerplaatsen met veel privacy zijn echt een pluspunt op deze camping.

Het hoogseizoen leek net voorbij dus er waren weinig kinderen op het park (hierdoor was het heerlijk rustig). Het toiletgebouw (de Luiffel) was net gerenoveerd en de schoonmaak was meer dan voldoende.

Vanuit onze kampeerplaats wandelde je zo de bossen in en aan de achterzijde was je binnen een enkele minuten op de uitgestrekte heide van Ermelo. Kortom een uitstekende plek om te wandelen, te fietsen en te genieten van de rust.

Dit was voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer!

• 7Onderkomen
  • 9Michelle05-09-2022

Top vakantie gehad met me gezinnetje heerlijk genoten

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Wilma & Chris05-09-2022

Zo geweldig gehad , mooi park fijn personeel. 😀

We hebben het geweldig gehad , echt een aanrader. Komen zeker terug .

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 9familie zeewuster04-09-2022

heerlijke vakantie had.

eens in de 2 jaar met de gehele familie op vakantie in nederland en kiezen wij al jaren voor de Paalberg. leuke gezelige familie park voor jong en oud. zeker hadden wij wat min punten die wij hebben gemeld bij de receptie. melden is weten zeggen wij maar. dit park is echt een aanraden. wij komen in 2024 bij goede gezond weer naar de Paalberg.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 2Vaste gast voor +10 jaar03-09-2022

Afglijdende zaak

Jaren hier gestaan in een chalet. Helaas door nieuwe parkeigenaren wordt de camping steeds slechter. Voor kinderen boven 14 is er niks te doen, geluid maken is uit den boze (ookal zitten ze bij eigen chalet) tevens mogen mijn kinderen van 20 en 23 niet alleen op de camping staan, of in eigen chalet, omdat er een 25+ regel gehanteerd wordt, belachelijk. Mijn zoon van 23 is vader en woont op zichzelf, maar in onze chalet overnachten met vrienden is niet toegestaan. Zwembadstoelen in slechte staat, trap naar glijbaan gevaarlijk verroest. Jaren met veel plezier gestaan maar voor ons was dit de druppel. Ons zie je niet meer terug. maar nu er steeds meer van dit soort dingen voorkomen is het logisch dat er veel mensen weggaan als vaste klant. Zal me niks verbazen als deze camping het faillissement tegemoet komt.

• 1Activiteiten

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar