Vakantiepark De Paalberg

NederlandGelderlandErmelo

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark De Paalberg voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 416 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Camping de Paalberg in Ermelo heeft een bosrijke omgeving. Rusten aan het zwembad en ‘s avonds gezellig dansen bij de live-muziek avondjes. Ermelo, Putten en Elspeet hebben verschillende culturele en historische bezienswaardigheden. Of rijd in ongeveer 20 minuten naar Harderwijk, een prachtige havenstad.

Tonen op kaart

420 Reviews over De Paalberg

• 7Marian21-10-2021

Mooie camping, enigzins verouderd

Vriendelijk ontvangst, mooie ruime plekken, sanitair was schoon maar wel verouderd (De Luifel), een extra sanitair gebouw (in de buurt van het handenvrije veld) zou geen kwaad kunnen. Zwembad is leuk maar klein, temperatuur is wat aan de frisse kant. WiFi is slecht. Snackbar doet 1 bestelling per keer, waardoor er onnodig veel wachtenden zijn. Kortom, leuke camping voor een keer, maar zou er niet in het hoogseizoen willen staan.

• 6Eetgelegenheden

VDB Holiday, Eigenaar, 22-12-2021

Bedankt voor de review! We waarderen uw feedback enorm en zijn blij om aan te kondigen dat deze winter De Luifel een renovatie zal ondergaan. Ook is er een nieuw management team in de snackbar en komen er speciale afhaal huisjes op het horeca plein om de snackbar te ontlasten zodat daar minder tot geen wachtrijen meer zullen zijn. We zien uit naar 2022 en hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen!

• 4Dirk09-10-2021

Slecht

Zo jammer dat de camping van eigenaar is gewisseld. Wij komen hier al jaren met veel plezier en genieten elk jaar weer van alles wat de camping de bieden heeft, maar dit jaar was rampzalig. Wij hadden onze kleindochter mee, maar wat een teleurstelling was het voor haar. Het animatieteam deed het met de middelen die ze hadden en besloten ketchup op elkaar te smeren in plaats dat er gezellige shows waren en muziek vooraf. Van die gezelligheid van vroeger is niks meer over. Eten in het restaurant is heerlijk, maar als vaste gast kom je gewoon niet tussen de reserveringen door en kun je beter in het dorp gaan eten. Het sanitair was echt smerig en dat kwam niet van de gasten voor ons, maar er werd steevast niet goed schoongemaakt. Het zwembad is koud en ook binnen hebben ze de thermostaat lager gedraaid. Het personeel is onvriendelijk, ontwetend en veel te jong. Wat een zooitje wordt het hier. Jammer!

• 1Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Ingrid van Vuurde30-09-2021

geweldig

Super camping waar je geen nummer bent. Schoon sanitair ,heerlijk zwembad . Goede plek voor je caravan. Aanbeveling plek waar je je fiets kan neerzetten.

• 8kienhuis29-09-2021

Zie bovenstaand.

Komen hier al vele jaren. Maar dit jaar nog meer ZAND en nog eens ZAND op de kampeerplekken. Voortdurend ZAND in de caravan en in bed. Wanneer je ALLEEN LUCHTDOORLATEND GRONDTAPIJT gebuikt gaat het gras niet dood. Zeil en Plastic kun je toch verbieden, zoals op veel campings. Worteldoek ALLEEN kan wel, maar als daar weer grondtapijt op gelegd word gaat het gras ook dood. Dit heb ik bijna overal gezien. Dit is doodzonde van die mooie plekken. Het zou een vooruitgang zijn om dit in de toekomst te verbieden.

• 10Ryan13-09-2021

Geweldig!! volgend jaar weer

Gezellig park met veel activiteiten voor jonge kinderen. Ligt erg dicht bij de heide wat super fijn is om over te wandelen. Personeel bij de receptie en restaurant waren erg aardig en behulpzaam.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9Johannes07-09-2021

Topverblijf

Camping bezocht met caravan!

We hadden een comfortplaats, ruime plekken, goed onderhouden en prive gelegen.

Camping heeft een centrale ligging. Ideaal voor allerlei dagjes uit. Animatie was goed. Kids van 7 en 10 hebben zich kostelijk vermaakt.

Sanitair viel in eerst instantie tegen, na melden van deze klacht bij parkmanager over het sanitair is dit snel en zeer netjes opgepakt. Schoonmaak is overgenomen door een ander bedrijf die wel goed kan schoonmaken!

Eten en drinken was prima op de camping. Zowel restaurant als snackbar leverde goed eten!

• 8Onderkomen
  • 9Hessels02-09-2021

Dikke voldoende

Mooi en goed onderhouden camping Beleid wordt eindelijk weer aangescherpt. De camping bepaald de regels niet de gast. Jeugd die overlast veroorzaakt wordt goed aangepakt. Zwembaden zijn verwarmt en goed onderhouden. Klachten over het sanitair is triest. Kijk eerst eens naar je zelf i.p.v. gelijk naar de camping. Sanitair de Luifel?? Is verouderd en moet wel opgeknapt worden. Medewerkers werken hard om de gasten plezier en gastvrijheid te ervaren, de corona regels zijn opgelegd door de staat niet door de camping. Veel vernieuwingen helaas nog niet allemaal af. Volgend seizoen zullen we zien hoe het geworden is. Zijn heel benieuwd. Het is gewoon een mooi en goed onderhouden camping. Dikke pluim voor de Parkmanager en zijn medewerkers. Mag ook gezegd worden.

• 9Rob Hekel01-09-2021

Heerlijke dagen met onze kleinzoon

Met de camper 2dagen met onze kleinzoon. Mooie locatie. Veel dingen te doen voor kinderen

• 9Activiteiten
  • 8Anjo31-08-2021

Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk genoten van ons verblijf.

Gastvrij ontvangen en goed verzorgd park.

• 8Onderkomen
  • 9EM schut30-08-2021

Heerlijk verblijf gehad!

Dit park maakt zijn 5 sterren meer dan waar, kids vonden het geweldig! Volgend jaar weer!

Vakantiepark De Paalberg info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar