Camping De Paalberg

Camping De Paalberg
8,6

15 tips over Camping De Paalberg

Alwin, 3-5-2015
In de omgeving is een uitgebreide fietswegennet. Zelf vind ik de route naar Harderwijk, Ermelo en Putten erg leuk via de knooppunten: 78-77-50-53-54-57-83-82-81-80-55-11-10-9-33-35-30-20-56-80-79-78. Verder zijn er diverse leuke uitstapjes bijvoorbeeld: Staverden (kleinste stad van NL), Paleis 't Loo, Apenheul, Harderwijk, Schaapskooi Ermelo, Radio Kootwijk, Nationaal Militair Museum (Soesterberg), Huis Doorn, Aviodrome en Kröller-Müller museum.
Ronald, 1-12-2014

Als je toevallig het eerste weekend van augustus op dez ecamping bent, is het bierfeest bij Burg bieren zeker een aanrader.

Wil je lekker eten kun je terecht in de dorpskamer ; Goed eten voor een redelijke prijs.

gezin, 17-8-2014
Op camping de paalberg is een klimbos. Een echte aanrader ook voor niet camping gasten

We hebben een aantal aanbieders voor De Paalberg voor je op een rij gezet:

Jan, 24-11-2013

Wandel s'morgensvroeg eens de kleine hei over en kom oog in oog te staan met wilde zwijnen, niet met een hond erbij doen.

JanP

pierre bongers, 19-10-2013
Geweldige fiets- en wandelgelegenheden en veel leuke plaatsen in de omgeving voor een terrasje te pikken en/of te shoppen.
Pauline, 26-7-2013
Bosbad putten, en een bezoekje aan het dorp putten is de moeite waard. Ermelo is m.i. niet geheel berekend op veel toerisme, er is in ermelo geen zebrapad te vinden en de auto's racen door de winkelstaat rennen naar de overkant dus. Vanaf de camping zijn plenty mooie fietsroutes.

D.M. van Bijnen, 21-7-2013
Het restaurant is super. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. De kinderen hebben er ook heerlijk gegeten en kregen na afloop een leuk cadeautje dat ze zelf uit mochten zoeken. Het restaurant ligt aan het zwembad, dus ook tussen de middag ideaal om even aan te schuiven.
yvonneboomstra, 18-7-2013
Zodra er weer een keuze is om van een buffet gebruik te maken is dit zeker aan te raden. Kinderen eten mee voor half geld en krijgen ook nog eens een cadeautje na afloop. Wat wij persoonlijk het mooiste moment van de dag vonden was eind van de middag van een heerlijk drankje genieten op het terras, met uitzicht op je kinderen in het zwembad en de zon in je gezicht. Top!
Boomstra, 17-7-2013
De braderie in Ermelo op dinsdagavond is erg gezellig om naar toe te gaan.
Karel Abee, 2-4-2013

Goede Vrijdagavond 30 maart besloten om het in restaurant het weekmenu te kiezen. Drie gangen voor €12,50. Wat moet je hier nu voor verwachten. Nou, een prima en heerlijk eten. Soep vooraf. Als hoofdgerecht twee snitzels, patat en groente. Als dessert een heerlijk ijs. Mochten we inclusief drinken ( bier en wijn) €20,00 totaal p.p. betalen. Perfect dus. Heerlijke maaltijd voor een zeer schappelijke prijs. Gelijk maar gereserveerd voor de volgende avond.

Toppie.

We hebben een aantal aanbieders voor De Paalberg voor je op een rij gezet: