8,3

Omschrijving
Camping de Paalberg in Ermelo heeft een bosrijke omgeving. Rusten aan het zwembad en ‘s avonds gezellig dansen bij de live-muziek avondjes. Ermelo, Putten en Elspeet hebben verschillende culturele en historische bezienswaardigheden. Of rijd in ongeveer 20 minuten naar Harderwijk, een prachtige havenstad.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

313 reviews over Camping De Paalberg in het Nederlands

Wij genieten hier elke dag.

Ele van der Hoek,
17-1-2019

Wij genieten op deze prachtig gelegen camping in bos- en heidegebied. Hartelijke ontvangst door vriendelijke medewerkers. De camping wordt goed onderhouden en heeft een mooi zwembad en een modern verwarmd sanitairgebouw. Ideaal kamperen voor ons als wandelaars en fietsers, ook in de winter. Op loopafstand van gezellig dorp met aardige mensen. Ook het openbaar vervoer is hier goed.

Gereisd met partner in januari 2019

Volgend jaar zeker weer!

D. Ruitenberg,
6-1-2019

We hebben de camping gekozen voor onze hond omdat deze vuurwerkvrij is. Nu knalt het in de omgeving behoorlijk maar op de camping was het redelijk rustig. Oudejaarsnacht werd er ook op de camping nog wel vuurwerk afgeschoten terwijl er een mogelijkheid geboden werd op de parkeerplaats. Dat is dan weer jammer. Verder is het een hele fijne camping. En ik kom zeker volgend jaar weer voor de hond. Want de hei zo vlakbij! Waar vind je dat nog.

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijke camping voor jong en oud

Cathy Brands,
2-1-2019

We staan al een aantal jaren op een vaste plek...het is er echt super leuk voor jong en oud. Het is er in de jaren echt op vooruit gegaan en word nu ook alleen maar beter... het hele jaar komen we op en af...dat is zo fijn dat je het gehele jaar op de camping kan komen...ook voor de toercaravan is het er super...

Gereisd met partner in augustus 2018

We hebben een aantal aanbieders voor De Paalberg voor je op een rij gezet:

Een uitstekende camping waar we zeker terugkomen.

Henk Stoffers,
21-11-2018

Camping De Paalberg is - als je de camping rondloopt - te beschouwen als een dorp in het bos met bungalows, stacaravans en relatief grote kampeerplaatsen met veel privacy, voldoende moderne sanitaire voorzieningen ( lekker warme douches), veel recreatieve voorzieningen voor kinderen en een binnen- en buiten zwembad. Jammergenoeg was de supermarkt op de camping sinds eind oktober gesloten. Ten minste een broodvoorziening gedurende het hele jaar zou een verbetering betekenen. Het kampeerterrein in het bos wordt uitstekend onderhouden en de sanitaire voorzieningen zijn schoon. Op diverse plekken kun je van de camping af zo het bos in lopen en een lange wandeling over de Ermelose heide maken waar je de schaapskudde treft en de schaapskooi kunt bezichtigen.

Gereisd met partner in november 2018

Ook in het naseizoen een mooie verzorgde camping.

Kees Notenboom,
20-11-2018

We waren afgelopen weekend voor het eerst op deze camping met de camper met gebruikmaking van de Acsi voordeelkaart. Vriendelijke ontvangst, prima plek, schone en lekker warme sanitaire voorziening en een schoon en lekker warm binnenzwembad. Prachtige wandelmogelijkheid op de naast de camping gelegen heide. We hebben genoten en komen zeker in voor of naseizoen terug.

Een aanrader !!

Gereisd met partner in november 2018

Lekkere rustige plek midden in het bos !

Natasja,
12-11-2018

We stonden op de camperplaats P7 , perfecte plek midden in het bos. Aan de achterkant van de camping is ook een uitgang waar je direct op de heide uitkomt. Een toiletblok was afgesloten vanwege het laagseizoen, maar we hadden een fiets bij ons dus dit was geen probleem. We hebben ook nog gebruik gemaakt van het binnenzwembad, wat schoon en lekker warm was.

Voor herhaling vatbaar

Elba,
7-11-2018

Mooie locatie. Prima huisje.

Gereisd met vrienden in november 2018

Komen hier regelmatig terug!

Ina Nienhuys,
5-11-2018

Wij komen al jaren regelmatig op de paalberg, is een hele fijne camping en fijn dat ze het hele jaar geopend zijn. Mooie fiets omgeving. Sanitair heerlijk warm en schoon. Zowel veldjes als privé plekjes.

Gereisd met partner in november 2018

Matig verblijf in bungalow

Ingrid,
4-11-2018

Mooie camping, veel te doen in omgeving. Enige is dat de bungalow erg vies was. Veel stof op de grond en achter het bed. Ook gaat de thermostaat in de nacht uit waardoor het erg koud was. Dit is niet fijn met twee baby’s. De bungalow goed warm krijgen is in de nacht dan ook niet mogelijk.

Verder waren wij buiten de vakantie periode dus alles was dicht, hierdoor was het ook erg rustig op de camping. Gevraagd of voor 1 keer (ivm twee slapende baby’s achter in de auto en regen) de slagboom open gezet kon worden zodat de kinderen direct in bedje getild konden worden. Hierna zou de auto direct weer weggereden worden naar de daarvoor bestemde parkeerplaats.

Ik werd direct op de feiten gewezen. (Ik had immers zelf gekozen voor een auto vrij park). Ik snap dat er regels zijn, maar enige coulance (gezien de tijd van het jaar en de rust op de camping) had aardig geweest. Dit viel me erg tegen en vond ik niet kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Fraaie ligging en mooie omgeving

Jeroen,
24-10-2018

Vriendelijk ontvangst. Mochten zelf plek uitzoeken op de camping. Helaas onze kussens vergeten van huis mee te nemen maar zonder bijbetaling hadden ze er nog een paar liggen bij de receptie 😀

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

We hebben een aantal aanbieders voor De Paalberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Paalberg in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Paalberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.