Camping De Paalberg *****

Weer vandaag-1°-7°

287 reviews over Camping De Paalberg in het Nederlands

Een Fantastisch recreatiepark

L. de Reus, 9-12-2017

prima zwemgelegenheid en een klimbos

Top camping

Ra leeflang, 18-11-2017

Mooie rustige camping mooi en schoon binnenzwembad,en verwarmd toiletgebouw alles is netjes ,we zijn heel blij met herfst winterplaats,ook het personeel is heel vriendelijk 👍👍👍

Heerlijk op de camping, met iedereen contact.

André Coppens, 3-11-2017

Weet wat je zelf wil. Voor rust en ruimte een prima camping, met uitloop op hei en bos. 's nachts (te) weinig licht, prima voor de nachtrust. Ideaal is het parkeren van de auto's op parkeerterrein en niet bij de campingplaats, waardoor rust op camping. We hebben geen kleine kinderen, waardoor hiervoor geen oordeel.

Fantastisch gewoon super

FEJAS, 20-10-2017

Echt een heerlijke camping. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Douches en wc's keurig schoon.

Redelijk grote plekken. Milieuplein en winkel goed geregeld. Huur van fietsen vind ik zelf wel wat duur. € 25 voor een elektrische fiets.

Zwembad heerlijk en gezellig.

kan beter

harry, 14-9-2017

mooie camping maar heel jammer dat het zwembad gewoon dichtgaat voor zwemles,verder is de annimatie slecht geregeld voor 12+.

jeugd kan en mag zich savonds niet vermaken ,worden overal weggestuurd

Zeker een aanrader

Steven, 29-8-2017

Heerlijke camping met mooie ligging in het bos. Sta er nu 2 weken met mijn kinderen die erg hebben genoten van de animatie. Ook is er een heerlijk zwembad zowel binnen als buiten. Het enige minpunt is dat de laatste week van de vakantie de animatie al weg is. Verder lekker gegeten in het restaurant met leuke kindermenus. We komen zeker volgend jaar terug

Leuke gezinscamping.

E. Weistra, 29-8-2017

We hebben al veel campings bezocht maar het sanitair steekt er hier met kop en schouders bovenuit. Heerlijk gegeten in het restaurant en ook de snackbar is prima. Minpuntje. Weinig verlichting 's nachts en de laatste week van de vakantie, deze week dus, is er geen animatie, is het binnenbad beperkt open en de winkel is veel eerder dicht. Maar dit gemeld bij de receptie. Vanaf volgende week gelden er naseizoentarieven en dit is nu voor ons deze week dus gerekend. Dus top opgelost.

Zeker voor herhaling vatbaar vriendelijk personeel

Nico Breg, 27-8-2017

Heerlijk genieten met gezellige mensen

Prima camping

Dewy, 27-8-2017

De paalberg is een fijne camping waar wij altijd met plezier komen. Het binnen zwembad is een grote pluspunt. Helaas zijn er ook echt mindere punten. Wij zitten de laatste week van de zomervakantie hier op de camping maar er is geen animatie meer, ook is er geen badmeester meer en is het winkeltje wel heel erg vroeg dicht, en dat in het hoogseizoen. Ik vind dat echt niet kunnen ik snap dat jet rustiger is maar organiseer san iets kleins voor de kids. Daarnaast is het buitenbad en het buiten pierebadje echt te koud. Dus zwemmen we alleen maar binnen helaas.

Leuke en mooie camping

Verhoef, 26-8-2017

De paalberg is een mooie camping. Goede liggen, vlakbij de hei. Makkelijk bereikbaar en wordt goed voor de kinderen gezorgd. Gezellig en lekker gegeten in het restaurant en leuke bediening. De snackbar is uitgebreid en we werden snel geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar!

We hebben een aantal aanbieders voor De Paalberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Paalberg in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Paalberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Paalberg scoort een 8.62 uit 10 op basis van 288 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: