Camping De Kriemelberg

Meer camping info

68 reviews over Camping De Kriemelberg

• 9Sippie11-09-2019

geweldig gehad.

Keurige nette camping, super schoon sanitair, verlichting op terrein matig. Vriendelijke ontvangst en behulpzaam. lekkere broodjes en krant bij ontbijt. Prachtige omgeving te fietsen, wandelen.

• 10Fam. De Groot04-09-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Het is een heerlijke camping met ruime plaatsen die speels over het grote terrein zijn verdeeld. Het sanitair is ruim opgezet, dames en heren gescheiden en speciale kinderdouches. Er is weliswaar geen zwembad maar wel een speelvijver waar kinderen heerlijk kunnen "poedelen" en "kliederen" : Top! De medewerkers van de receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, hoewel het bij drukte handig zou zijn als er meer dan één medewerker zou zijn, ook omdat aankopen in het kampwinkeltje allemaal via dezelfde balie gaan. De camping is heel rustig, zowel overdag als 's nachts, wat mede komt omdat de camping autovrije standplaatsen heeft. Iedereen, ook vaste gasten, houdt zich daar ook aan en voor het vervoer van boodschappen e. d. zijn diverse handkarren beschikbaar. Als het druk is, moet je soms wel zoeken naar een parkeerplaats. Op comfortplaatsen is WiFi inclusief en op een basisplaats kun je dit kopen. De verbinding is zeer goed.

• 8S. Campfens28-08-2019

Super

We hebben een super week gehad ondanks het regenachtige weer die week. Vriendelijk en behulpzaam personeel. In de buurt genoeg te beleven, leuke steden bezocht en heerlijk gewandeld op de heide en in de bossen. We stonden op een fijne en rustige plek met eigen sanitair. Dit is echt een aanrader; modern ingericht en schoon, niet meer wachten op een douche bij drukte of een stuk lopen om naar het toilet te gaan! Eten deden we bij de caravan of uiteten buiten de camping. Op de camping zelf weinig gelegenheid of mijn inziens weinig uitnodigend.

• 5Eetgelegenheden

• 9Familie D.K20-08-2019

Rustgevend en schoon.

Erg leuke camping, midden in het bos. Wel erg christelijk, wat we niet wisten en wat niet op de website stond. Het animatieteam deed erg leuke dingen (knutselen, dansen, poppenkast) maar ook dingen met een erg christelijke inslag (bijbelverhalen/liedjes, enz), maar daar kun je zelf voor kiezen of je eraan deel wilt nemen. Onze kinderen en wij, hebben genoten, vooral van het strandje waar lekker met zand en water gespeeld kon worden. Verder loop je zo het bos in, waar we allerlei geo-catch routes gelopen hebben. Erg mooi en schoon sanitair met familiedouches en een kinder en kinder douche/wc en waskraantje. Dus; voor ieder wat wils.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Marianne14-08-2019

Absolute aanrader!

Prettige rustgevende ongedwongen sfeer. Hulp bij inparkeren van de caravan op de plek. Nog nooit meegemaakt! Echt super service. Goede ligging tov fiets- & wandelmogelijkheden. Absolute aanrader voor als je van rust en natuur houdt.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Paula12-08-2019

fantastisch

Sinds 7 jaar weer terug op de Kriemelberg. Voelt als thuiskomen. Een fantastische camping, rustig, schoon, mooi/zeer schoon sanitair, leuke recreatie. Lieve eigenaren Danielle en Dian, receptioniste Marloes. Geweldige omgeving en winkels dichtbij. Heerlijke kampeer plaats en goede WiFi. Wij komen volgend jaar weer terug! Een aanrader om eens te gaan kamperen of een leuke accommodatie te huren!! Je zult er geen spijt van krijgen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Kim Richters08-08-2019

Ontspannen.

Hoewel we veel regen hebben gehad, was ons verblijf op de Kriemelberg heerlijk. Rust, natuur, persoonlijk, schoon. Heerlijke broodjes voor het ontbijt! Fietsen huren. We hebben echt genoten.

• 6v Akere07-08-2019

Streng gelovig en tegenvallend.

De camping ligt mooi, maar valt tegen wanneer je af gaat op de site. Speeltuin was heel klein en kapot, paden slecht en slecht verlicht. We zaten op een comfortplek maar moesten erg ver lopen naar de toiletten. Ook was er totaal geen schaduw op onze plek. De camping is erg Christelijk. Helaas was ons dit voor aankomst niet bekend. Dit wordt niet vermeld op de site. Animatie wordt voorafgegaan door Bijbelverhalen, elke avond word er samen gebeden. Wij hadden dit graag vooraf willen weten, dan hadden we een andere keuze gemaakt. Eetgelegenheden zijn alleen open op vrijdag en zaterdag. Ook in het hoogseizoen.

Sanitair is netjes, maar erg weinig. Er is maar 1 gebouw vooraan op de camping. Alles (zelfs afwaswater) moet worden betaald met een pasje. Al met al voor ons een tegenvaller. Jammer!

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Maria06-08-2019

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op de Kriemelberg . We hadden heel warm weer maar dankzij de eigenaren kregen we een fijn schaduwplekje. Het sanitair was geweldig en schoon. Er werd op een avond in de openlucht in het bos de film “het wild” gedraaid, geweldige sfeer!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Fam Foppen03-08-2019

Fantastisch!!!

Super mooie camping. Mooi sanitair en faciliteiten. Leuk en enthousiast animatieteam! We komen zeker terug!

• 8Eetgelegenheden

3 tips over Camping De Kriemelberg

• Danielle van den Heuvel, 14-02-2019

Stoere GPS-kids tocht door het bos, langs grote speeltuin, direct vanaf de camping!

• Janneke, 07-05-2012

Ermelose heide met schaapskooi op fietsafstand en plenty wandelmogelijkheden in de bossen bij de camping.

• linders, 23-08-2012

in zomer vakantie is er een recreatie team

5 vragen over Camping De Kriemelberg

• gert van delft, 16-07-2019

campingplaats

wat is de prijs voor de maand september?

• C.A. Oostenbrugge, 02-08-2018

Plaats van safari huur tent

Waar staat de tent van de familie v.d.Bos uit Gouda

• Mary Puik, 27-11-2017

standaard- of comfortplaats

Hallo, Graag zou ik van u antwoord krijgen op de volgende vragen. is er bij de Seizoenplaats van 1225,-- ook een watertappunt bij de tent en een afvoer ? De TV aansluiting betreft dat een kabel aansluiting? Welke kanalen heb je dan? Hoeveel ampere elektra heb je op de standaard seizoenplaats? Moet je douchen met muntjes? Vast bedankt voor uw reactie. Groeten van Mary en Erik Puik.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig