9,3

49 reviews over Camping De Kriemelberg in het Nederlands

Fantastische en zeer klantvriendelijk.

Hans Dijk, voorzitter PCCN,
12-6-2018

Zeer klantvriendelijke eigenaars, speels aangelegde camping en een fantastisch mooi en schoon toiletgebouw. Als voorzitter van de Predom Caravan Club Nederland in het kader van de "voorverkenning 2019" voor onze jaarlijkse (drie weekse) rondreis in september hier gestaan. Dit is uitstekend bevallen en gaan met de Predom club tijdens genoemde rondreis in september 2019 een week op deze mooie camping staan met meerdere caravans.

Gereisd met partner in juni 2018

Ronduit heerlijk gehad.

Familie A.,
25-10-2017

Tijdens de herfstvakantie een safaritent gehuurd op de Kriemelberg. Heerlijke week gehad. Heel veel privacy, niemand kijkt op je veranda en de andere tenten staan op zo'n afstand dat je elkaars gesprekken niet hoort. Je loopt zo het bos in. Kachel werkt prima en ook de rest van de tent is praktisch. Aardig medewerkers/eigenaren. Kinderen konden lekker rond fietsen en hebben zich ook uitstekend vermaakt. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Nooit meer

Kareltje,
2-10-2017

Mooie ruime camping maar veel te lawaaierig vooral van andere gasten. Geen handhaving door de beheerder Al is er wel een reglement. Jammer was in het verleden wel erg leuk.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tevreden!

Jange,
25-8-2017

Een camping met een religieuze achtergrond. Het animatie team bestaat uit christelijke jongelui en dat zou een belemmering kunnen zijn voor niet kerkelijk gebonden gasten maar onze kleinkinderen vonden het prachtig! Overigens niets moet, alles mag.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

gewoon goede camping

kees v d himst
27-8-2016

prima camping ondanks alle drukte, alles is er, je mist niets. Door de drukte is het sanitair niet altijd even schoon maar dit ligt ook aan de kinderen en hun ouders, verder een leuke, mooie, goed liggende camping.

Ruim opgezette camping

Ineke
3-8-2016

Camping was prima, goede sanitair, vriendelijke eigenaren/personeel. Inderdaad zeer behulpzaam, bij het neerzetten van de caravan hielp de eigenaar ons en ook op andere momenten wil men je helpen waar het kan. Wij vonden wel dat de toiletten wat vaker schoon gemaakt mag worden, het was erg druk en waren de toiletten niet altijd schoon. Ik weet dat het aan de gasten ligt, maar een extra ronde kan geen kwaad. En wil je wat zon, denk erom waar je gaat staan, wij stonden achteraan op de camping waar geen streepje zon komt. Aangezien het weer niet super was misten we dat wel. De omgeving is prachtig: schaapskooi dichtbij en eindeloze fietspaden.

Gereisd met partner in juli 2016

Aanrader! Prachtige camping met ruime plaatsen.

Harrie en Gerda
6-7-2016

Mooie ruime plaatsen zo in het bos. Heerlijk rustige camping. In het weekend lekker eten in de stal van de camping. Echt een aanrader. Heerlijk en niet duur. 'S Ochtends lekkere broodjes. Zeer vriendelijke eigenaren, die het je naar de zin willen maken. Zeer mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Het sanitairgebouw is echt helemaal geweldig. Nog nooit zulke mooie, ruime badkamers/douches gezien op een camping. Schoon en goed onderhouden. Familiedouches en heel leuk sanitair voor de kinderen. Kortom: genieten hier.

Mooie, ruime lodge

Louise Rietman
29-4-2016

Weer een vakantie op de Kriemelberg en weer in een ander onderkomen: de Lodge XL deze keer. Lekker ruim, goede bedden en heel heet water om te douchen. Zo kwamen we de koude dagen goed door! Tot de volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Prachtig

Jan
16-9-2015

Let op of je de hele dag zon of ook schaduw wilt hebben op je plek.

Gereisd met partner in september 2015

gewoon goed

Mercurius5
13-9-2015

Prima camping mooi gelegen, op korte afstand van Ermelo. Vanaf de camping kun je heerlijk via de knooppuntenroutes fietsen. De sanitaire voorzieningen zijn goed. Ergens wordt er gesproken over maar 5 douches maar er zijn ook nog 4 zeer ruime gezinsdouches a 2 douchekoppen wat een totaal wordt van 8 douche. Vele echtparen maken van deze douches gebruik. De campingvelden zijn goed. De weg over de camping is inderdaad niet geweldig,.maar dat brengt de ligging van de camping met zich mee. De nachtverlichting is wel minimaal. en zou wel beter mogen. De eigenaar/beheerder en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom wij hebben een goede en mooie tijd op deze camping gehad.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kriemelberg in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kriemelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.