7,2

68 reviews over Camping De Horsterhoeve in het Nederlands

Prima camping

Sophie,
4-9-2018

De ligging van de camping is ontzettend fijn. Op 7 minuten fietsen ligt het dorpje Drielanden, hier kon je makkelijk boodschappen halen. Ook Was Ermelo maar een kwartiertje fietsen, leuk centrum! Het strand en de MCdonalds 5 minuten fietsen, genoeg te doen. Op de camping zelf alleen een kinderbad aanwezig, maar altijd druk bezocht. Het winkeltje had veel producten, van verzorgingsproducten tot verse broodjes. De kantinemedewerkers waren ontzettend klantvriendelijk en je kon makkelijk een praatje met ze maken. De bedden in het huisje lagen niet bepaald lekker, maar de douches in het algemene douchehok waren ontzettend groot! De dieren waren een leuke toevoeging, gezellig om naar te kijken en vermaken kinderen lang. De eigenaren waren ontzettend aardige mensen en stonden klaar voor de gasten! Het animatieteam was ook ontzettend leuk, goed geregeld en keer op keer leuke activiteiten. De volwassenen bingo was ook een gezellige bijeenkomst.

Gereisd alleenreizend in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We komen vast en zeker een keer terug!

fam. Jongsma,
10-8-2018

We hebben hier een kleine week gestaan met prachtig weer. de ontvangst was prima en hartelijk. De camping is prima. Ook kun je hier in een klein winkeltje elke dag verse broodjes halen en wat andere artikelen. Bijzonder, dat strand Horst op 2 km afstand is, hier kun je heerlijk zwemmen en zonnen, wat een ruimte! Onze complimenten voor het sanitair. Het gebouw is weliswaar gedateerd, maar is super schoon en netjes! Volgend jaar krijgt het gebouw een update!

Gereisd met partner in augustus 2018

Overtrof onze verwachtingen

Marieke,
4-8-2018

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad met ons gezin. Onze kinderen van 4 en 6 hebben zich de afgelopen 3 weken vermaakt met alles op en rondom de camping. Het badje was erg fijn voor de jongste omdat ze er gemakkelijk kon staan. De oudste heeft genoten van de dieren, trampolines en fijn gespeeld met andere kinderen. Elke dag haalde we vers afgebakte broodjes en in de winkel kun je ff snel een paar benodigde dingen kopen. Misschien is het wel goed om senseo pads te verkopen. Het personeel is zeer correct en vriendelijk. Het sanitair werd erg goed schoongehouden. Plekken zijn ruim en rustige mensen. Wij vonden het prettig dat we voor ons allemaal ook een fiets mee handen. Alles is in de buurt en je crosst ook zelf ff snel de camping over. Braderie op dinsdagavond in Ermelo is erg. Wok in lekker. Kortingskaarten op de camping voor veel leuke dingen (bosbad putten)strand horst in een zucht bereikbaar. Kortom, wij hebben super genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping met kleine kinderen!

Edwin,
27-7-2018

Heerlijk weer gehad op deze gezellige camping. Met kinderen van 6 jaar oud ideaal omdat het zwembadje nergens diep is. Animatie leuk, kids hebben veel geknutseld en spelletjes gedaan. Mooie grote plaats voor de vouwwagen met veel schaduw (wat erg welkom was). Strand Horst lekker dichtbij. Sanitair is gedateerd met altijd schoon.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne rustige camping

Marleen,
21-7-2018

Rustige camping. Grote kampeerplaatsen. Een watertappunt bij bijna iedere plek. Sanitair is schoon en de douche is super. Wel met muntjes maar je mag lang douchen voor een munt van 50 cent. Hele mooie omgeving om te fietsen. Assortiment broodjes in de ochtend is minder.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch komen zeker terug.

Dirk en Anja Nienhuis,
12-7-2018

Prima camping. Voor ons uitstekend gezien het feit dat wij er zijn om op de Veluwe te fietsen. Ons verblijf in de boerderijchalet is ieder jaar weer een feest. Wij komen volgend jaar zeker weer.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor ons wat te rustig

Monique,
8-7-2018

Hebben er een voorseizoen gestaan (april tot eind juni). De Camling is niet erg duur, maar er was weinig te doen op de camping. Het kleine winkeltje was alleen op zaterdag van 8:30 tot 12:00 open. En op vrijdag en zaterdag avond is de kantine / snackbar open vanaf 17:00. Overdag was er dus nog geen ijsje te halen voor de kids. Zelfs in de mei vakantie was er overdag niets open. Ook was in de meivakantie op 1 van de warmste dagen het zwembadje (pierenbadje) leeg. Voor kinderen rond de 6 jaar is t denk ik leuke camping, maar voor ons was t iets te rustug. Mijn zoon van 15 is 1 weekend mee geweest, maar had het al snel gezien daar.

Gereisd met partner in mei 2018

Supercamping

Kirsten Rutjes,
26-8-2017

Gezellige familiecamping , veel georganiseerd voor kinderen en perfecte ligging! Net terug van alweer de 5e geslaagde vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voor een keer was het leuk om er te staan.

Linda,
15-8-2017

Voor oudere kinderen 15 + is er niet veel te doen. Het is wel een mooie nette camping we stonden op een leuk mooi veldje. Het winkeltje stelt niet veel voor en haalde iedere morgen broodjes in de winkel maar moest daar geregeld op wachten . Maar vond wel handig dat iedere kampeerplek een eigen kliko had hoef je niet met je vuilniszak helemaal naar voor te lopen . Het grote gebouw waar je kan eten en drinken is niet gezellig en leuk ingericht . De snackbar is wel goed met veel keus en de personeel is vriendelijk op 1 na dan. En er is veel voor kleine kinderen te doen en ook kwa animatie is er veel voor kleine kinderen te doen.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke vakantie

s. mehri,
4-8-2017

Een leuke rustige camping. Niet veel te doen voor de oudere jeugd. Wel voor de kinderen tot 10 jr. Kinderen worden opgehaald van de caravans. In de ochtend knutselen in de middag en avond wordt ook activiteiten georganiseerd. 2x in de week kaarten en 1x bingo voor volwassenen was leuk. Jaarmarkt was ook leuk. Camping ligt mooi gelegen. Ermelo en hardewijk vlakbij. Het enige wat ik niet goed vond was de cafetaria. Wel lekkere friet maar geen lekkere snacks. Kroket was koud van binnen. Ik zag meerdere mensen terug komen met snitzels die niet goed gaar waren. Dit is echt een punt waar hard aan gewerkt moet worden. Voor de rest een schone camping. Prijzen van de broodjes-drank goed. Leuke kinder boerderij. Wij hebben in een country sta caravan gezeten. Dit was goed schoon. Wij komen volgende keer weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Horsterhoeve in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Horsterhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.