Camping De Hanenburg

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Gerard en Erna Terschegget
18-6-2018

Dit is een top locatie , hele fijne camping, mooie plek, zeer schoon sanitair. Hond vriendelijk, en niet te vergeten de eigenaars wat een lieve mensen en je krijgt nog een kadootje als je aankomt. WIj geven deze camping gerust een negen. En heb je geen zin om te koken kan je met gerust hart iets lekkers halen in het cafetaria. WIj komen echt terug.🤗

Prima

Anoniem
30-4-2018

Je moet jezelf vermaken, activiteiten zijn al jaren hetzelfde. Wel een hele nette camping.

Een gezellige camping waar huisdieren zijn toegestaan

Een lekker Zwembad

En mooie plaatsen

Het was een geweldige vakantie!

Fam v Doorn
31-3-2018

Het is een gezellige camping,en wij vonden alles prima in orde ! Er wordt ook heel veel georganiseerd, zowel voor kinderen als voor volwassenen. Wij gaan er in de zomer van 2018 zeker weer een paar weken naar toe.

Mooi en netjes!

Jmkardol
31-3-2018

Mooie camping met ruime plekken. Zwembad goed onderhouden. Toiletgebouw is zeer netjes. Er worden leuke activiteiten voor de campinggasten georganiseerd.

Top !

Damian vermanen
31-3-2018

Het is een super gezellige camping met super lieve mensen om je heen.

Alleen maar heel goed!

Sammie Sam
31-3-2018

Zo een fijn verblijf! Mijn hondje heeft het ook helemaal naar zijn zin. Park is netjes, zumba poolparty, andere goed georganiseerde activiteiten. Beheerders staan dag en nacht voor je klaar. Lieve kids en mensen. Mijn hart vult zich met liefde elke keer weer! Dankbaarheid alom.

Super camping!

Erik
30-3-2018

Super gezellige camping, veel te doen, mooi zwembad en enorm gastvrije eigenaren!

Gezelligheid

Witpaard
30-3-2018

Super gezellige camping met veel lieve mensen die hard hun best doen om het ons gezellig te maken. Kom gerust en ervaar het zelf..

Fijne camping

De Kenner
3-10-2016

Alles wat er voor de gasten gedaan wordt gebeurd in een ongedwongen sfeer, geen schreeuwende organisatoren die zich heel belangrijk vinden ( Horsterhoeve achtige taferelen ) maar alles heel gemoedelijk en voor alle leeftijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hanenburg in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hanenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Hanenburg scoort een 8.75 uit 10 op basis van 30 reviews.