Camping De Hanenburg

Camping De Hanenburg

9.1Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Ermelo

Op vakantie geweest naar De Hanenburg?

9.1Fenomenaal

• 8.6Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

53 reviews over Camping De Hanenburg

• 9Jaap20-09-2020

Fantastische camping. Wij komen hier al jaren. Altijd een zeer vriendelijk ontvangst, mooi sanitair gebouw. Lekker eten in het cafetaria met zeer vriendelijk personeel. Mooie omgeving .Wij komen volgend jaar zeker weer.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9H. BOVEE12-09-2020

Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij waren op de camping van 24 augustus t/m 4 september. Uitstekende camping met goed schoon sanitair. Goede ruime douches met goede straal warm water via een moderne regendouche. Op de plaatsen is een watertappunt aanwezig en een tv aansluiting. WIFI kost € 1,00/per dag. Er is een grote kantine met bar en restaurant. Jammer dat het slechts op vrijdag, zaterdag en zondag open was.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 8Math en Mjose Habets06-09-2020

Super ontvangst op leuke camping.

Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst, goed bijgehouden sanitair. Zeer netjes. Gezellige camping . Heel mooi wandel en fiets gebied en centraal gelegen . Zeer gastvrij. Komen beslist terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 10E. vd Bor03-09-2020

Super mooi en schoon.

Topcamping, mooi, schoon, van alle campingvoorzingen voorzien. Lekker eten in het cafetaria. Ruim, en gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Fam van Weenen20-08-2020

Knusse familiecamping

Wij zijn hier twee nachtjes geweest. Het is een redelijk grote camping met 80% aan vaste plekken, veel mensen zitten er ook al jaren en dat zie je aan de soms artistieke bouwwerken en tuintjes rondom de stacaravans. Wij vonden het er erg gezellig uitzien. De mensen zijn erg hartelijk en direct in voor een praatje, ook al kom je maar twee nachtjes. Eigenaren zijn erg vriendelijk, het is een echt familiebedrijf en dat straalt er vanaf, mooi om te zien! Sanitair gebouw was mooi en schoon. Eten gehaald bij de snackbar, dat was prima, alleen de pizza zou ik overslaan. Zwembad was ook lekker verfrissend op een warme dag en aan de overkant van de weg kun je leuk met de hond wandelen. Voor een langer verblijf is er met grote kinderen wat weinig te doen, maar voor een paar dagen was het erg leuk!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Joyce Busser12-08-2020

Geweldig!

Een heerlijke camping. Ontzettend aardige eigenaars die echt hun best doen om je een fijne tijd te bezorgen. Lekker zwembad. Zeer de moeite waard!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Yvonne03-08-2020

Nette verzorgde camping

Een leuke camping met schoon sanitair en een mooi zwembad. Eigenaars zijn betrokken met hun gasten. Wij stonden op een leuk gezellig veld. De kinderen van 13 en 10 jaar hebben zich goed vermaakt. Mooie omgeving waar je vanaf het park leuk kan wandelen en fietsen. Voor herhaling vatbaar.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Kaylee Claeys27-07-2020

Kamperen met onze puppy

Zeer aangename camping! We werden warm onthaald door de eigenaars. Het is een ideale vakantieplek om met de hond naartoe te gaan. Qua ligging is het top: dicht bij twee hondenstranden, een bos waar de hond vrij mag en een leuk stadje met een boulevard voor de baasjes. De camping zelf is gezellig en vooral zeer verzorgd. De douches waren zeer proper.

Het was onze eerste vakantie met onze puppy en alle drie waren we ZEER TEVREDEN! Zullen vaak terugkomen naar de camping.

• 10Claeys Kaylee27-07-2020

Kamperen met onze puppy

Het was geweldig! Vriendelijk personeel, heel warm ontvangen geweest. De camping is goed onderhouden. Wij vonden het een pluspunt dat de douches proper waren. De ligging is uitstekend voor een vakantie met de hond. Er zijn twee hondenstranden in de buurt, een bos waar de hond los mag en een gezellig stadje met een boulevard voor de baasjes.

Een aanrader! Wij gaan zeker nog terug.

• 10Heleen Bos27-07-2020

Echt glamping!!

Wat een mooie camping. Van alle gemakken voorzien. We werden hartelijk ontvangen met ons camperbusje. De standplaatsen zijn zeer ruim opgezet en je kan kiezen tussen een rustige plek of een gezellige plek. Er is goeie wifi en een waterkraantje bij elke plek. Het sanitair is zeer proper! De douche is formidabel. Een stortdouche met heerlijk warm water en ook nog eens gratis! In de kantine kan je heerlijk eten. Niet alleen patat met snacks, maar ook een lekker ossenhaasmenu. Kortom: een top camping. Oh ja, ze hebben ook nog een zwembad en entertainment voor kinderen, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Camping De Hanenburg info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200