Camping De Hanenburg

Camping De Hanenburgsterster

8.9Fantastisch

Nederland, Gelderland, Ermelo

Op vakantie geweest naar De Hanenburg?

8.9Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

39 reviews over Camping De Hanenburg

• 2019
    9De4js30-11-2019

Heerlijk verblijf van 3,5 maand in de pipowagen!

Wt een warm bad als je hier tijdelijk komt wonen! De eigenaren denken altijd mee, staan gelijk voor je klaar en zijn uiterst hartelijk. Wij verbleven in de nieuwe Pipowagen met een heerlijke ruime tuin erom heen en een lekkere grote veranda, vlak bij het zwembad. Een topaccommodatie van alle gemakken voorzien tegen een eerlijke prijs! Wij hebben hier hele fijne herinneringen gemaakt😍

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Bobeldijk30-09-2019

Prachtig

Heel gastvrij .Vriendelijke ontvangst. Er worden leuke uitjes georganiseerd ,zowel voor kinderen als volwassen gasten . Het sanitair is schoon.Gewoon een hele fijne en gezellige Camping.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Joyce08-08-2019

Heel fijn verblijf gehad!! Super!

Hele fijne camping met hele fijne mensen! Voor vragen kun je altijd bij Sascha terecht die altijd vrolijk is en voor iedereen klaar staat! De camping is verder netjes en verzorgd! Ik heb een zeer fijn verblijf gehad! Zeker een aanrader!

• 10Eetgelegenheden

Alleen gereisd in april 2019

• 10Harrie van den Bosch02-08-2019

Genoten

Beste Carlo, Sascha & Marion, Wij hebben afgelopen week bij jullie op de Paardenwei gestaan. Gisteren waren de berichten eigenlijk zo slecht voor het afbreken van onze vouwwagen dat wij besloten om de vouwwagen die op dat moment droog was af te breken en naar huis te gaan. Volgens mijn zus, die vandaag is gegaan, was dat een goede beslissing. Helaas hebben wij jullie niet meer gezien en daarom geen afscheid kunnen nemen. Wij willen jullie bedanken voor de gastvrijheid, de leuke plek, het heerlijke zwembad, het geweldige schone en goede sanitair en de ongelooflijk lange periode met warm water van de douche. Wij hebben er van genoten en willen jullie langs deze weg toch heel hartelijk bedanken voor de fijne week.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Dercksen01-08-2019

Heerlijk park gerund door warme familie.

Heerlijk vakantiepark met fijne mensen die er alles aan doen om je verblijf naar wens te maken. Schone faciliteiten en een prettige sfeer.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9susanna28-02-2019

fijnnpark

Mooi en net park zeer vriendelijke gast vrouw zeer leuk opgezet veel prive rondom de recreatie woningen. Nam de tijd. Voor uit leg voor kinderen leuke veilige speelplekjes. Even wezen kijken vandaag, lijkt me een fijne plek. Groetjes susan

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9Marja28-12-2018

Een aanrader!

Gezellige rustige familiecamping. Beheerders zijn ontzettend gastvrij. Er is een schoon zwembad en leuke activiteiten voor de kinderen. Ook het sanitair is schoon. De camping ligt in een bosrijke omgeving, Veluwemeer is op fietsafstand. Daarnaast genoeg dorpjes en leuke stadjes in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Jan dvd Schueren24-10-2018

Heerlijk rustig

rustige camping in herfstvakantie; allerhartelijkste ontvangst en zeer gastvrij en behulpzaam; leuk welkoms pakketje; we hebben genoten van de rust, de omgeving en de camping

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9José09-09-2018

Goede ervaring

Fijne camping met vriendelijke eigenaren! We mochten gratis gebruik maken van de camping ( 2 dagen, 1 nacht) om onze nieuwe vouwwagen te testen met opzetten en afbreken!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Gerard en Erna Terschegget18-06-2018

Dit is een top locatie , hele fijne camping, mooie plek, zeer schoon sanitair. Hond vriendelijk, en niet te vergeten de eigenaars wat een lieve mensen en je krijgt nog een kadootje als je aankomt. WIj geven deze camping gerust een negen. En heb je geen zin om te koken kan je met gerust hart iets lekkers halen in het cafetaria. WIj komen echt terug.🤗

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

1 tip over Camping De Hanenburg

• leonardus Paap, 11-02-2013

Vooral voor fietsers is het een aanrader je kunt echt alle kanten uit. Zeer centraal op het drielandenpunt Ermel-Horst-Harderwijk. En je boodschappen om de hoek.

0 vragen over Camping De Hanenburg

• Aantal campingplaatsen50 tot 200