Camping De Hanenburg **

Weer vandaag7°-3°

21 reviews over Camping De Hanenburg in het Nederlands

Fijne camping

De Kenner, 3-10-2016

Alles wat er voor de gasten gedaan wordt gebeurd in een ongedwongen sfeer, geen schreeuwende organisatoren die zich heel belangrijk vinden ( Horsterhoeve achtige taferelen ) maar alles heel gemoedelijk en voor alle leeftijden.

Toppertjes.

Willem jan en Bertine, 29-7-2016

Camping Hanenburg is een geweldige park. Wordt super veel geregeld voor de kinderen in het hoogseizoen. De eigenaren zijn geweldige lieve mensen sie overal voor klaar staan.

Echt een super vakantie

Patrick, 27-7-2015

Dit jaar waren wij voor het eerst op camping De Hanenburg. We hebben echt een super vakantie gehad. De kinderen konden heerlijk spelen er werden leuke kinderactiviteiten georganiseerd. Echt een aanrader. Groetjes Patrick, Anja, Quinty en Elisa

lekker blij als we er weer zijn hoor

Olivia, 12-2-2014

klantvriendelijk en n luisterend oor gewoon n eerlijke famillie camping

Gezellige familie Camping

leonardus Paap, 11-2-2013

Het is hier goed toeven, en er gebeurd zeker in het hoogseizoen van alles.

zeer goed

cees, 23-9-2012

camping de hanenburg zeer goed gelegen

Geweldig volgend jaar weer

Ghylene, 13-8-2012

De playback show was fantastisch en de zes kamp geweldig alles wag te gek

fantastisch vriendelijk gezellig

rob en desiree en de kids, 1-9-2011

camping de hanenburg is echt fantastich gastvrij doen veel voor de kinderen , schoon en netjes prima sfeer

mooi verzorgde en gezellige camping

sandra de vries, 22-5-2011

ik heb 8 jaar geleden een aantal jaren met mijn ouders met veel plezier op camping de Hanenburg gestaan. nu een aantal jaren later sta ik er weer nu zelf met mijn zoon en wederom met heel veel plezier. het is in alle opzichten vooruit gegaan en het sanitair is totaal vernieuwd. de eigenaren zijn vriendelijke mensen die echt interesse in je tonen en altijd voor je klaarstaan als je vragen hebt of als er iets gedaan moet worden. er wordt van alles georganiseerd voor groot en klein. de camping ziet er zeer netjes en verzorgd uit en een voordeel is dat de hond mee mag. de omgeving is mooi en centraal gelegen tussen Harderwijk en Ermelo. en er is een mooi nieuw winkelcentrum op loopafstand van de camping gekomen. kortom, een camping om nog jarenlang met veel plezier te camperen

leuke gezellige familie camping

sabine klijn, 9-12-2010

camping de hanenburg is een gezellige kindvriendelijke camping die heel centraal ligt dicht bij harderwijk en het centrum van ermelo zeker een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hanenburg in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hanenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Hanenburg scoort een 9.09 uit 10 op basis van 21 reviews.