Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

60 Reviews over De Hanenburg

• 10Els10-09-2021

Fantastische camping, staan hier voor het eerst

Geweldig, gezellig, behulpzame mensen. Er wordt regelmatig iets georganiseerd. Hebben het hele seizoen gestaan en blijven hier ook volgende seizoenen. Etentjes, spooktocht, barbecue etc.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Catharina28-08-2021

Teleurstellend

We stonden een week met onze caravan op het grote ronde veld. Hier werden allerlei activiteiten georganiseerd zoals een badmintontoernooi en een barbecue voor 70 personen. dit allemaal op het ronde veld met veel luide muziek. dit vonden wij niet kunnen. Beter zou zijn een apart veld hiervoor aanwijzen. Ook ontdekten wij midden in de nacht een paar sprinklers waar het water bij onze buren tegen het tentdoek aan kwam. Nadat ze hier melding van hadden gemaakt werd er gezegd dat ze de caravan niet zo naar voren hadden mogen zetten. Maar dit is bij aankomst nooit verteld. verder heel vriendelijke mensen en alles heel schoon.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Oostveen24-08-2021

Nette, gezellige camping

Wij zijn hier een paar dagen met onze camper geweest, iedere plek heeft een eigen watertappunt. De eigenaren zijn zeer vriendelijk.Sanitairgebouw ziet er heel netjes uit en werd regelmatig schoongemaakt.Er werden leuke activiteiten georganiseerd, ziet er allemaal gezellig uit.Mooie omgeving, zeker een aanrader om lekker te fietsen.

• 10Mees Verhulst10-08-2021

Super cool!

Super leuke camping. Ik was hier met mijn klas, groep 6, we hebben het heel fijn gehad! We hebben lekker gezwommen en spelletjes gedaan. De patatjes en frikandellen van de kantine waren heel lekker. Hele gezellige camping, ik kom graag nog een keer.Groetjes Mees(9 jaar)

• 10Eetgelegenheden
  • 9Carla04-08-2021

Een aanrader

Een echt familie bedrijf die staan voor persoonlijke aandacht. Alles keurig schoon. Grote plaatsen. Een grote camping die door de indeling knusser aanvoelt. Een prachtige omgeving, wij hadden tijd te kort

• 8Sanne03-01-2021

Super camping!

Wat een ontzettende leuke, nette en gezellige camping. Altijd gezellig en iedereen zo behulpzaam. Voor de kinderen een leuk zwembad en een speeltuintje. De eigenaren zijn super lief, je hoeft maar te bellen en ze staan weer voor je klaar! Hele fijne tijd gehad hier!!

• 10Saar11-11-2020

GEWELDIG

Ik heb vroeger zo vaak mijn vakanties gevierd bij jullie. Mijn oom en tante hadden een sta caravan. 2 weken geleden heb ik mijn nieuwe vriend meegenomen toen we in de buurt waren om te laten zien waar mijn liefde voor de camping vandaan is gekomen. Ik heb genoten van de nostalgie en mijn ogen uitgekeken hoe fantastisch alles erbij ligt. complimenten! Ik heb van elke seconde bij jullie genoten, zwemvierdaagse, playback show, spook tocht. Mijn liefde voor de camping is nooit meer weggegaan !

• 9Jaap20-09-2020

Fantastische camping. Wij komen hier al jaren. Altijd een zeer vriendelijk ontvangst, mooi sanitair gebouw. Lekker eten in het cafetaria met zeer vriendelijk personeel. Mooie omgeving .Wij komen volgend jaar zeker weer.

• 9H. BOVEE12-09-2020

Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij waren op de camping van 24 augustus t/m 4 september. Uitstekende camping met goed schoon sanitair. Goede ruime douches met goede straal warm water via een moderne regendouche. Op de plaatsen is een watertappunt aanwezig en een tv aansluiting. WIFI kost € 1,00/per dag. Er is een grote kantine met bar en restaurant. Jammer dat het slechts op vrijdag, zaterdag en zondag open was.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Math en Mjose Habets06-09-2020

Super ontvangst op leuke camping.

Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst, goed bijgehouden sanitair. Zeer netjes. Gezellige camping . Heel mooi wandel en fiets gebied en centraal gelegen . Zeer gastvrij. Komen beslist terug.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar