Géén boekingskosten

• 8.1Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over De Driehoek

• 9johan witte05-09-2015

zeer goed

bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door de beheerder. wees ons de plek onder begeleiding van zijn golfkar. mooi gelegen in de bossen . na een grote wandeling even een lekker kopje koffie drinken in het restaurant . waar ze trouwens ook heerlijke pannenkoeken hebben. zeker voor herhaling vatbaar .

• 10Eetgelegenheden
  • 6Miep23-08-2015

Mooie kleine camping.

Verouderde toilletten die niet goed meer achoongemaakt werden. Heel jammer dat deze camping in 1 jaar tijd zo naar beneden is gehaald door een knul die totaal geen respect voor zijn klanten heeft. Heel jammer Altijd fijne camping geweest tot mensen dollartekens zien. Bij het schofterige af!

• 4Eetgelegenheden
  • 7meinten28-07-2014

Prima plek voor een paar dagen

Zijn een paar dagen verbleven op de camping. Camping was van alle gemakken voorzien. Tennisbaan, buiten zwembad pannenkoekrestaurant, speeltuin. Er was geen animatie op het moment dat wij er waren. Alleen jammer dat er zo weinig toerplekken zijn. Het sanitair gebouw was verouderd en mag wel opgeknapt worden. (werkt met muntjes) Het gebouw mag naar mijn mening iets beter schoongemaakt worden. Pannenkoekrestaurant was prima en zwembad voldeed aan verwachting

• 8Eetgelegenheden
  • 9arno17-07-2012

Top Camping

Erg leuke Camping en de after bingo is altijd erg gezellig verder leuk animatie team voor groot en klein

• 9Eetgelegenheden
  • 10Danny Haverlag27-05-2012

geweldige uitvalsbasis voor fiets of MTB.

mooi gelegen in de bossen op steenworp van het dorp ermelo,en op geringe afstand van de stad harderwijk of het dorp putten. veel fietspaden in de omringende bossen,en op de heide. schaapskooi zeker ook de moeite waard. tegenover de camping gelegen klimbos is zeker een aanrader om even wat aktiever bezig te zijn!! gezellig dorp,lekker gegeten in "de dorpskamer" of terrasje pakken bij "de schout van ermel"

• 10Eetgelegenheden
  • 8marko23-10-2011

prima camping volgend jaar weer

Voor het eerst op een seizoensplaats is uitermate goed bevallen. De kinderen hebben het er erg leuk en goed naar het zin gehad dus wij ook. De ligging van de camping is prima, gast vrijheid ook top, Socialencontrole top je kan de kinderen prima 'los' laten lopen.

We gaan blij volgend jaar weer terug !!!!!

• 7Eetgelegenheden
  • 6kayaenwodka25-07-2011

wij gaan er niet meer staan

De eigenaar was zeker erg aardig. Omgeving prachtig. Alleen op de camping misschien 10 plaasten voor mensen zoals wij. Veel vasten camping plaatsen. Douche erg klein. Wij moesten ook ver lopen naar het sanitair. Ook geen contact met deze mensen???

• 8Marco25-08-2009

Zeer mooie camping

Wij hebben de afgelopen 3 weken doorgebracht op de Driehoek. Een mooie,schone en nette camping. De beheerdster is zeer vriendelijk. Ook de horeca is goed en vriendelijk personeel. Een aanrader als je van de bossen houd !

• 9Eetgelegenheden
  • 7Lies19-05-2006

Het is een nette camping. De plekken voor een gewone tent vind ik wel wat duur (koepeltentje zonder elektriciteit.. 17 euro per nacht!), maar het is dan ook eigenlijk een camping bedoelt voor stacaravans.

• 8J.W. de Vries15-11-2005

Camping met veel vaste jaarplaatsen en weinig toeristische plaatsen. Zwembad, restaurant, tennisbanen en speelgelegenheid voor kinderen. Zeer vriendelijke gastvrouw. Gunstig gesitueerd tussen bossen en heidevelden. Afstand tot centrum Ermelo is ong. 3 km.

Vakantiepark De Driehoek info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar