Camping De Driehoek

10 reviews over Camping De Driehoek in het Nederlands

zeer goed

johan witte
5-9-2015

bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door de beheerder. wees ons de plek onder begeleiding van zijn golfkar. mooi gelegen in de bossen . na een grote wandeling even een lekker kopje koffie drinken in het restaurant . waar ze trouwens ook heerlijke pannenkoeken hebben. zeker voor herhaling vatbaar .

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie kleine camping.

Miep
23-8-2015

Verouderde toilletten die niet goed meer achoongemaakt werden. Heel jammer dat deze camping in 1 jaar tijd zo naar beneden is gehaald door een knul die totaal geen respect voor zijn klanten heeft. Heel jammer Altijd fijne camping geweest tot mensen dollartekens zien. Bij het schofterige af!

Gereisd met partner in april 2014

Prima plek voor een paar dagen

meinten
28-7-2014

Zijn een paar dagen verbleven op de camping. Camping was van alle gemakken voorzien. Tennisbaan, buiten zwembad pannenkoekrestaurant, speeltuin. Er was geen animatie op het moment dat wij er waren. Alleen jammer dat er zo weinig toerplekken zijn. Het sanitair gebouw was verouderd en mag wel opgeknapt worden. (werkt met muntjes) Het gebouw mag naar mijn mening iets beter schoongemaakt worden. Pannenkoekrestaurant was prima en zwembad voldeed aan verwachting

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Top Camping

arno
17-7-2012

Erg leuke Camping en de after bingo is altijd erg gezellig verder leuk animatie team voor groot en klein

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

geweldige uitvalsbasis voor fiets of MTB.

Danny Haverlag
27-5-2012

mooi gelegen in de bossen op steenworp van het dorp ermelo,en op geringe afstand van de stad harderwijk of het dorp putten. veel fietspaden in de omringende bossen,en op de heide. schaapskooi zeker ook de moeite waard. tegenover de camping gelegen klimbos is zeker een aanrader om even wat aktiever bezig te zijn!! gezellig dorp,lekker gegeten in "de dorpskamer" of terrasje pakken bij "de schout van ermel"

Gereisd met vrienden in mei 2012

prima camping volgend jaar weer

marko
23-10-2011

Voor het eerst op een seizoensplaats is uitermate goed bevallen. De kinderen hebben het er erg leuk en goed naar het zin gehad dus wij ook. De ligging van de camping is prima, gast vrijheid ook top, Socialencontrole top je kan de kinderen prima 'los' laten lopen.

We gaan blij volgend jaar weer terug !!!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

wij gaan er niet meer staan

kayaenwodka
25-7-2011

De eigenaar was zeker erg aardig. Omgeving prachtig. Alleen op de camping misschien 10 plaasten voor mensen zoals wij. Veel vasten camping plaatsen. Douche erg klein. Wij moesten ook ver lopen naar het sanitair. Ook geen contact met deze mensen???

Gereisd met partner in juli 2011

Zeer mooie camping

Marco
25-8-2009

Wij hebben de afgelopen 3 weken doorgebracht op de Driehoek. Een mooie,schone en nette camping. De beheerdster is zeer vriendelijk. Ook de horeca is goed en vriendelijk personeel. Een aanrader als je van de bossen houd !

Gereisd met vrienden in augustus 2009
2006

Het is een nette camping

Lies
19-5-2006

Het is een nette camping. De plekken voor een gewone tent vind ik wel wat duur (koepeltentje zonder elektriciteit.. 17 euro per nacht!), maar het is dan ook eigenlijk een camping bedoelt voor stacaravans.

Gereisd anders in mei 2006
2005

Camping met veel vaste jaarplaatsen en weinig toeristische plaatsen. Zwembad, restaurant, tennisbanen en speelgelegenheid voor kinderen. Zeer vriendelijke gastvrouw. Gunstig gesitueerd tussen bossen en heidevelden. Afstand tot centrum Ermelo is ong. 3 km.

Gereisd anders in Tue Nov 15 2005 11:30:24 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Driehoek in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Driehoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.