Vakantiepark Bospark De Heivlinder

Nederland, Gelderland, Ermelo

6.9Voldoende

• 5.8Activiteiten
  • 6.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Bospark De Heivlinder voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

42 reviews over Vakantiepark Bospark De Heivlinder

• 4Gea Rink09-02-2020

Nooit meer!

De rust in het weekend ver te zoeken is en receptie niet te bereiken en geen enkele reactie geeft Week geweest en huisje naast feestvierende gasten, herrie binnen en buiten tot diep in de nacht Bellen en mail gestuurd, krijgen als antwoord, gelukkig maar een weekend overlast en gelukkig zijn ze nu weg!

Niet voor herhaling vatbaar dus, zeker gezien het negeren van onze mail! Wij betalen ook voor een fijn verblijf

Teleurgesteld

• 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    8Smit20-01-2019

Heerlijk maar gehorrig huisje.

Schattig huisje, mooi gelegen vlakbij het bos. Alleen jammer dat de huisjes zo gehorrig zijn van binnen.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 2018
    8Joris30-10-2018

Knus, warm, rustig

Lang weekend met 2 personen verbleven in een 6-persoons huisje (categorie C). Voor 6 personen aan de kleine kant maar voor ouders met jonge kinderen groot genoeg. Aan de inrichting van het huisje is net even wat meer aandacht besteed dan in andere vakantieparken. Er staat een goed gevulde boekenkast, er liggen gezelschapsspelletjes, de omgeving is prachtig en de bedstede is heerlijk knus. Voor wat betreft de wifi...net voldoende om radio te kunnen luisteren en je mail te lezen (staat ook vermeld op de site) en dat is voor ons meer dan prima. Sowieso heerlijk on eens een paar weinig tot geen internet te hebben. Douche, bedden en opbergruimte meer dan prima. We waren dan ook maar met zn 2-en waardoor we grote slaapkamer als "opslag" hebben gebruikt. Keuken beschikt over alles basisbenodigdheden. Schoonmaak mag iets beter (boven op de kasten en tussen de bank) maar grootste minpunt voor ons was de we weer richting huis moesten....Genoten!!

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Fam.Willems26-08-2018

Komen graag terug maar niet weer in een 4 persoons

Schitterende omgeving voor het fietsen en wandelen. Huisjes zijn te klein voor 4pers.Zelfs voor 2personen vonden wij het te krap Het is meer een chalet .

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9A.K van Doorn02-08-2018

Geweldige vakantie gehad! We komen zeker terug!

Hele mooie huisjes, smaakvol ingericht en met directe toegang tot bos en heide. Ideaal voor met een hond(of paard)! Keuken zeer goed geoutilleerd en handig de fietsenverhuur en lenen fietskaart bij de receptie! Geen minpunten!

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

7Martine31-10-2016

Mooi park in de natuur

Een mooi park, echt in het bos. Vanuit het park mooie wandelpaden op de heide en in het bos. Het huisje was heel netjes en van alle gemakken voorzien. Het park was ook netjes, verder geen bijzondere voorzieningen, maar alles wat je nodig hebt is in de buurt (Ermelo).

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Diane26-10-2016

Super relaxed!

Het was een heerlijke week, mooie omgeving en sfeervolle vakantiewoningen die niet standaard zijn. Bij aankomst hartelijk ontvangen en wegwijs gemaakt op het park en in de omgeving. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2016

• 3Anja23-09-2016

Nooit maar dan ook nooit meer!

De vrouw bij de receptie kan niet normaal een gesprek aangaan ze snauwt de gasten gewoon af wifi verbinding moet aanwezig zijn maar doet het niet tv gaat via digitenne een groot drama problemen kun je aan kaarten maar wordt niets mee gedaan men laat je gewoon barsten. wij zaten in K 49 douche zat vol schimmels niet normaal geen speeltuin voor de kinderen de vloer pikte dus niet normaal schoongemaakt dekbedden vol vieze vlekken dit park is alleen uit op geld

• 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5Sander08-09-2016

Fantastische plek maar super slecht huisje

Het park ligt fantastisch midden in de natuur en dat ik ook meteen het grote plus punt van het park en het enige.

Minpunten: - je kunt niet zelf een huisje kiezen. De huisjes verschillen heel erg zowel qua ligging als qua uitstraling en ook van binnen qua inrichting en gemak. Bij sommige huisjes heb je veel privacy en bij anderen geen. Terwijl het huisje wat wij hadden willen hebben gewoon vrij stond!!

De huisjes zijn 6 persoons volgens de website, maar het zijn net kabouterhuisjes en echt niet geschikt voor 6 personen.

De wifi is slecht en als je klaagt zegt men dat je er ook niet voor betaald. Op de site staat WIFI gebruik gratis, maar er is geen WIFI. Ook telefonisch geen bereikbaarheid. De TV ontvangst is ook slecht.

De recpetievrouw is zeer rechtlijnig en denkt totaal niet mee met de gast. Nee is nee. Tevens was deze erg weinig geopend.

De speeltuin is geen speeltuin gezien het onderhoud.

• 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Es19-08-2016

Prachtige plek in de mooie natuur

Heerlijke rust op het park. Mooi gelegen, grenzend aan de heide. Huisjes zijn oké. Helaas was de privacy niet wat we er van verwacht hadden. We gingen juist voor de privacy in de tuin, maar uitgekiend wij kregen een huisje met open terrasje aan doorgaand pad. Weinig zon in de tuin. We hadden het geboekt via website. De wifi is minimaal. Telefonisch geen bereikbaarheid, geen 4G ontvangst. TV zenders nl 1, 2 en 3 zijn slecht. De receptie is niet erg professioneel en weinig geopend. Er wordt niet meegedacht als je een vraag hebt. De omgeving is prachtig om te fietsen en wandelen. Wel een auto noodzakelijk aangezien de winkels ca. 5km. verder op zijn.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

11 tips over Vakantiepark Bospark De Heivlinder

• HILDE, 09-11-2013

alles was prima! je kan er mooie fietstochten maken.

• Robin, 09-08-2013

Hans en Grietje in Zeewolde. Hartstikke leuk voor de kids en lekkere pannenkoeken. Bospad Putten. Mooi binnen - en buitenbad. Lekker schaduwrijk bij warm weer.

• N. Landsmeer, 23-06-2014

Neem je altijd een wat groter huisje dan je nodig hebt dan raden wij aan toch het 4-persoonshuisje te nemen i.p.v. 6-persoons. Qua oppervlakte even groot, alleen in de 6-persoons is een extra slaapkamer ingebouwd, dus minder leefruimte.

Wij hebben de matrassen in de woonkamer gelegd, 2 op elkaar, want het bed in de ouderslaapkamer stelt niets voor. 4 planken met een triplexbodem. Matrassen lagen ook niet prettig helaas. Het was helaas een kampeerweekend geworden.

3 vragen over Vakantiepark Bospark De Heivlinder

• Familie Zock, 09-01-2017

huisje huren De Heivlinder Ermelo

Geachte mevrouw / mijnheer,

Wij willen graag een vakantiehuisje huren op de Veluwe van 4 mei t.m. 31 december 2017. Is dat ook mogelijk bij u en zo ja, wat zijn de kosten daarvan?

Vriendelijke groet, Familie Zock

• Ron, 17-04-2016

Fiets verhuur

Is fiets verhuur mogelijk op het Park?

• willem, 18-03-2016

Eetgelegenheden

is er op het park ook een plek waar je kan eten?

Vakantiepark Bospark De Heivlinder info

• BBQToegestaan