Weer vandaag3°-3°

210 reviews over Camping De Vergarde in het Nederlands

leuke gekleurde caravans

ter wup,
24-12-2018

Op het veld conference staan een 8-tal vrolijk gekleurd caravans, Allemaal nieuw en leuk ingericht. Wij waren met een familiegroep en hebben ons uitstekend vermaakt. Voor de kinderen is er veel te doen op de camping. Voor volwassen duidelijk minder. Leuke goede en goedkope horeca. waar je ook met een grotere groep inclusief kinderen in verschillende leeftijden goed terecht kunt.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prima

Aard de Waal,
10-12-2018

Wij hebben een maand een Parklodge gebruikt voor tijdelijke overbrugging omdat we onze woning iets eerder ui moesten dan de nieuwbouw in konden.

Goed verzorgd. Rustig. En comfortabel. Super snel internet.

Gereisd met partner in oktober 2018

Luxe parklodges

David,
3-12-2018

Vanwege een verbouwing tijdelijk in een parklodge verbleven. Prima te doen. Kreeg zelfs een vakantiegevoel.

Gereisd met partner in november 2018

Kamperen is hier een feestje

Maria,
26-11-2018

Gezellige camping met veel dingen te doen voor de kinderen. Pony rijden is ontzettend leuk. Zwembad met leuk kinder gedeelte. Grote ruime plaatsen. Schoon toilet gebouw. Leuk publiek. Vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Gezellige leuke camping

Van Thiel,
30-10-2018

Leuke en gezellige camping met veel kinderactiviteiten. Er is op deze camping voor iedereen wel wat te doen. Zwembad, pony rijden en karpervissen waren bij ons favoriet. Ook de horeca was met kinderen een feestje. Vriendelijk personeel en we hadden leuke camping-buren!!

Super goedkoop laagseizoen

r en e,
9-10-2018

30 dagen arrangement genomen in juni. Super goedkoop. slechts iets meer dan een tientje per dag betaald. Mooie grote plaatsen aan het viswater met veel andere ¨leeftijdsgenoten¨ (senioren). Zwembad is lekker warm en alleen in de weekenden enigzins bezet. Jammer dat dit arrangement er volgend jaar niet meer is.

Gereisd met partner in juni 2018

Wij gaan nog een keer

Jeroen,
9-10-2018

Leuke camping met veel faciliteiten voor kinderen. Stonden op een rustig veldje net grote plaatsen. De frambozengaard. Wel wat verder weg van zwembad, horeca, theater e.d.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Kindercamping

Johan,
21-9-2018

Heel leuk voor de kinderen. Veel speeltuintjes en kinderfaciliteiten. Leuk zwembad.

Voortreffelijk

de waal,
19-9-2018

Wat een geweldige zomer. Spaanse temperaturen en een leuke NL camping. Volgend jaar zo graag weer. De Vergarde is een leuke gemoedelijke camping. Wel een beetje groot maar dat merk je niet omdat alles verdeeld staat over een tiental kampeervelden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige vakantie gehad

rick,
31-8-2018

Een paar weken op de Conference gestaan deze zomer. Leuk veldje met verhuur caravans, huisjes en enkele kampeerplaatsen. Dichtbij theater waar van alles voor de kinderen gebeurt. Ook dichtbij het zwembad. Zwembad ligt direct naast de grote speeltuin. Er staat een groot hek om het zwembad, ongetwijfeld voor de veiligheid van de vele kleine kinderen die daar op het springkussen ervoor e.d. spelen. Veel andere reviews klagen over het draaihek daar maar ik snap dat wel met al die kleine kinderen. Die kunnen er zo niet in. Zelf hadden wij weinig problemen met dit hek.

Zwembad is leuk met ook een leuk speelbad voor kleinere kinderen. Sanitair op de camping is echt altijd schoon. De horeca is goed en echte heel erg goedkoop. Volgend jaar weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vergarde in Erichem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vergarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.