Camping De Vergarde

Met jonge kinderen

Super goedkoop laagseizoen

r en e
9-10-2018

30 dagen arrangement genomen in juni. Super goedkoop. slechts iets meer dan een tientje per dag betaald. Mooie grote plaatsen aan het viswater met veel andere ¨leeftijdsgenoten¨ (senioren). Zwembad is lekker warm en alleen in de weekenden enigzins bezet. Jammer dat dit arrangement er volgend jaar niet meer is.

Wij gaan nog een keer

Jeroen
9-10-2018

Leuke camping met veel faciliteiten voor kinderen. Stonden op een rustig veldje net grote plaatsen. De frambozengaard. Wel wat verder weg van zwembad, horeca, theater e.d.

Kindercamping

Johan
21-9-2018

Heel leuk voor de kinderen. Veel speeltuintjes en kinderfaciliteiten. Leuk zwembad.

Voortreffelijk

de waal
19-9-2018

Wat een geweldige zomer. Spaanse temperaturen en een leuke NL camping. Volgend jaar zo graag weer. De Vergarde is een leuke gemoedelijke camping. Wel een beetje groot maar dat merk je niet omdat alles verdeeld staat over een tiental kampeervelden.

Geweldige vakantie gehad

rick
31-8-2018

Een paar weken op de Conference gestaan deze zomer. Leuk veldje met verhuur caravans, huisjes en enkele kampeerplaatsen. Dichtbij theater waar van alles voor de kinderen gebeurt. Ook dichtbij het zwembad. Zwembad ligt direct naast de grote speeltuin. Er staat een groot hek om het zwembad, ongetwijfeld voor de veiligheid van de vele kleine kinderen die daar op het springkussen ervoor e.d. spelen. Veel andere reviews klagen over het draaihek daar maar ik snap dat wel met al die kleine kinderen. Die kunnen er zo niet in. Zelf hadden wij weinig problemen met dit hek.

Zwembad is leuk met ook een leuk speelbad voor kleinere kinderen. Sanitair op de camping is echt altijd schoon. De horeca is goed en echte heel erg goedkoop. Volgend jaar weer.

Volgend jaar weer

Dennis K
26-8-2018

Leuke gezellige rustige camping. Veel activiteiten voor de kinderen.

volgend jaar weer maar dan wel op een ander veld

gezin met twee kinderen
24-8-2018

voor de tweede keer op de vergarde

met twee kinderen 5 weken in een tent

voor de eerte keer op de appelgaard

voor ons nooit meer

bij aankomst zat er al een andere stroomkabel in onze paal

veel vaste mensen waar je niet tussen komt

heel erg jammer dat de trekkers er tussen komen te staan

waarschijnlijk hebben de vasten gasten een andere regelement

honden lopen los over het veld,iedere avond goepering,muziek aan,

en niet te vergeten de boer achter het veld

iedere nacht aan sproeien met een hoop lawaai tot smorgen vroeg

voor onze kinderen was er genoeg te doen

maar heel jammer dat alles vroeg dicht zat

onder andere de cantine snackbar

toiletgebouwen goed schoon,

zwembad heeft wat min puntjes onderanderen veel te vroeg dicht

met deze tempraturen heel erg jammer

voor de rest is deze camping zeker aan te raden

maar dan wel op een ander veld

met bv alleen trekkers

Geweldig

jor
23-8-2018

Ben het helemaal niet eens met de vorige reviews. Stonden op de notengaard. Rustig veld met rustige kampeerders. Geen overlast en regelmatig komt er 's avonds iemand langs om te kijken of het rustig is. Schone toiletgebouwen en een heel leuk kinderprogramma. Vooral de spokentocht vonden mijn kinderen geweldig. Hier kan je als "losse" kampeerder gewoon aan meedoen.

+ Leuk maar klein zwembad

+ Genoeg Animatie en speelgelegenheden voor kinderen

+ Goed gesorteerde kampwinkel

- Toegangshek bij het zwembad véél te krap, mensen met een slank postuur komen amper binnen. Heb je een tas bij je, dan moet je die vooraf over het hek gooien anders is er geen doorkomen aan

- Animatie voor volwassenen is een aanfluiting: horeca zit al vroeg dicht en de bingo-avonden van nu staan in schril contrast met de gezellige bingoavonden van enkele jaren geleden. Verder geen darts of klaverjasavonden1x per seizoen wordt er "uitgepakt" met een fam. avond (hopsasa trallala-avond).

- In de computerhal altijd dezelfde kinderen die zich agressief gedragen omdat ze al uren achter een spelcomp. zitten en de comp. niet willen afstaan. Waarom niet een sticker voor 1 of 1,5 uur en dan next? Ook minder belasting voor het barpersoneel die nu als politieagenten worden opgetrommeld

-Zwembad 31 augustus dicht

Nooit meer

Andre
11-8-2018

Het ponyrijden voor de kinderen is leuk, helaas waren er door de warmte blessures bij de pony's.

Blijkbaar is er één keer per jaar een spooktocht die over de hele camping gaat, waarbij de vaste gasten hun veld mogen "versieren". Gevolg is dat je als tijdelijke gast een avond naar de kl*** ziet gaan omdat je naast een stelletje holbewoners zit!!!! Waar je niets aan kunt doen.

De rusttijden 22:30 tot 7 zijn ook erg rekbaar op dit park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vergarde in Erichem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vergarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.