8,6

223 reviews over Camping De Vergarde in het Nederlands

Nette camping, slechte eigenaar

Mevr joyce
18-8-2019

Jammer dat de animatie elk jaar minder wordt en er wel 100 euro staangeld bij komt volgend jaar. Triest dat personeel in de bediening helemaal niets krijgt van de fooienpot (niemand alleen de eigenaar)

Perfect

w potter
18-8-2019

Geweldige vakantie gehad. De kinderen hebben genoten van het ponyrijden, musical, schuimparties, springkussenspetakels, appeltaart bakken, lasergame. Nog nooit een camping gezien met zo n uitgebreid programma en ook nog gratis.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige camping

Meijer
16-8-2019

Hele leuke camping voor kinderen tot 12 jaar. Worden hele leuke activiteiten georganiseerd.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Suzanne
8-8-2019

Wij hebben een fantastische tijd gehad op camping De Vergarde! De animatie is echt top! Nog nooit zoiets meegemaakt! Colorruns, schuimparty's, springkussen-avonden en zelfs een heuse musical door de kids die op de camping verblijven. Geweldig! Enige nadeel is dat de kids nergens mee naar toe willen en je dus vast zit op de camping ;-) Het sanitair wordt meerdere keren per dag zeer goed schoongemaakt. Ik heb mensen horen zeggen "wordt er alweer schoongemaakt?" Het enige échte minpunt is dat je auto bij je caravan mag staan en die staan er dus ook in overvloed. Er wordt wat afgereden op deze camping en overal kijk je tegen blik aan. Echt een groot minpunt. Als de kids dan aan het spelen zijn voor je tent of caravan krijgen ze vaak de opmerking "kijk je uit voor mijn auto?" Dat hoort niet op zo'n kindvriendelijke camping. Wij hebben onze auto buiten de slagboom geparkeerd. Klein stukje lopen en niemand heeft er last.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuke camping met vies toiletgebouw

Rinske
7-8-2019

Erge leuke camping voor de kids veel te beleven van springkussenfeestjes tot elke week een schuimparty en dagelijks paardrijden en knutselen. Camping zelf ziet er schoon en goed onderhouden uit. Communicatie echter is triest. Een beheerder die alles aanhoord en je afscheept met niks. Alles gaat al 15 jaar zo dus prima... onveilige entree bij het zwembad waar je al lang of iets gezet mens al klem komt te zitten en dan heb ik het niet eens over een peuter! Er wordt gezegd druk dan op de bel. nou na 9x geprobeerd te hebben en 5x een wandeling naar de receptie te hebben gemaakt om te melden dat we naar binnen willen blijkt wel dat dit niet werkt. Camera toezicht is dus 0! De zwemfaciliteiten zijn te klein voor de grote van de camping op een zomerse dag is het zwembad echt te vol. Een update zou zeker nodig zijn!

Het toiletgebouw is goor heel goor en wordt slecht schoon gemaakt. Met vieze doeken. Hele gebouw 3x pd dicht waarvoor?? Viezzz

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geweldig top camping

Danny
4-8-2019

Super camping voor kinderen is er iedere dag voldoende te doen. Als kinderen t/m 12 jaar zich hier niet vermaken zijn ze wel heel erg verwend. De animatie teams zijn super en alles is top geregeld van iedere week gratis schuimparty tot gratis springkussen festijn.

Super!

Merel
2-7-2019

Superleuke camping. Ideaal met jonge kinderen. Heerlijk warm weekend gehad! Mooie schone verzorgde camping in een prachtige omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Kinderparadijs

Fred
23-5-2019

Dit is voor ons DE camping voor gezinnen met kinderen tot zo'n 12 jaar. Door alles wat er te doen is en ook hoe de camping ingericht is hebben zij de vakantie van hun leven. Voor ouders is het ook goed toeven hoor. Vriendelijk personeel en schone toiletgebouwen. Horeca is goed en betaalbaar. Leuke gezellige andere ouders.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Super leuk , creatief , meedenkend, staat open

Cynthia Van den broek
19-5-2019

Super leuke camping, vooral gericht op kids. Zie hier slechte comments erover.. maar neem aan dat je juist naar een camping gaat voor de kids.. met ze tweeën boek je wel wat anders, overal is over nagedacht, voor hoge sterren campings gaat het is tegenwoordig alles commercieel. Tot geld betalen voor vuil weggooien tot betalen voor springkussen. Uiteraard moet er verdient worden maar staat hier vermaak hoog in het vaandel. En alles wat extra kost is tegen redelijke prijzen.. gewoon als vroeger.. hoe een camping was, en hoort te zijn! Knutselteam verdient ook een pluim niet iedere dag kleuren zo als overal. Nee super leuke dingen maken, (wat niet goedkoop is) van spinnen tot dinos en hele boerderijen. Hier is over nagedacht ! Uiteraard loopt weleens iets wat anders kan , maar ipv negatieve recensies loop na de balie.. En ze zoeken een oplossing. Ook ik heb dit ondervonden en men denkt gelijk mee, of geeft daarin iets toe!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Redelijk

Den Poorter
14-5-2019

Afgelopen vakantie weer terug op de Vergarde geweest. Jammer dat er bijna tot geen volwassene meer werken. Veel jong onervaren personeel. Animatie progamma is aangepast maar was nog wel leuk. Wie weet komen wij nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vergarde in Erichem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vergarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.