Camping De Vergarde

8,6

184 reviews over Camping De Vergarde in het Nederlands

Koud maar leuk

Piet, 5-4-2018

Met Pasen op camping de Vergarde gestaan. Koud en nat. De camping ziet er echter fantastisch uit. Alles is goed verzorgt en schone toiletgebouwen. Lekker en goedkoop eten in het restaurant. We komen zeker terug met mooier weer. Jammer dat het zwembad nog niet open was.

Voor de derde keer

peter, 15-3-2018

Voor de derde keer een verblijf op de Vergarde geboekt. Het is geweldig om hier de kleinkinderen te ontvangen. Ze worden compleet vermaak je ziet ze stralen. Dit doet je als opa en oma erg goed. Kijken ook wel eens naar andere campings maar de kleinkinderen willen perse naar de Vergarde.

Het was leuk

Anneke, 25-1-2018

Leuke camping voor kinderen alleen vind dat de oude eigenaren zich stukken minder moeten bemoeien met de camping, vooral moeders kan het personeel nogal schofterig behandelen, ook klanten horen dit ,zo ook wij regelmatig dit gehoord.de huidige eigenaren is vooral de man vrij schappelijk vind dit een vriendelijk man .douche ruimtes waren schoon en netjes ,het eten is ook goed alleen de borrelplank die je krijg is voor 2 personen maar al zit je met een grote groep dan krijg je er maar een tip pas dat aan op grote van de groep.wat we wel erg jammer vinden is het 1 hond beleid zou in mijn ogen toch naar max 2 honden mogen.de gamehal vind ik dat er iets gedaan moet worden aan het onbeperkt toegang tot de game computers sommige kinderen zitten er bijna de hele dag achter waardoor andere de kans niet krijgen .voor de rest leuke tijd gehad.

formidabel

kampeerder, 30-10-2017

De kinderen hebben een geweldige vakantie gehad. Ze hebben het er nog steeds over. Bedankt voor deze complete belevenis.

Mooie camping, mooie lodges

Diana, 12-10-2017

Tijdelijk in een parklodge gelogeerd. Was erg rustig op de camping in september. Meer konijnen dan mensen. Prachtige locatie in de natuur. Lodges zijn van alle gemakken voorzien. Niet goedkoop maar ideaal voor tijdelijk verblijf.

Perfect voor gezinnen

Belvedere, 30-9-2017

Ontzettend leuke en nette camping. Vooral de vele kinderfaciliteiten. Een vol recreatieprogramma een kindervriendelijke horeca en heel veel leuke speeltuintjes. Kampeerplaatsen zijn heel ruim en je auto kan op een centraal parkeerterrein. Zwembad is wat klein maar heel geschikt voor kinderen tot 12 jaar.

Leuke camping voor kinderen

jeanette, 28-9-2017

Grote rustige plaats gehad afgelopen zomer. Zelf helemaal tot rust gekomen ook omdat de kinderen compleet vermaakt werden. Hebben het dus heel erg naar ons zin gehad en voor volgend jaar weer geboekt. De horeca is een aanrader. de kindermenus zijn heel erg leuk maar ook het eten voor de ouders is lekker en heel goed verzorgd. Prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend. Daar kunnen veel andere horecagelegenheden niet aan tippen

Komen niet meer terug

CJA, 25-9-2017

6 jaar als seizoensgast gestaan op de Conference, mooi grote plaats op een rustig veldje.

Hiervan 5 jaar met veel plezier gestaan. Afgelopen jaar een klein gevalletje en gelijk op het matje moeten komen voor een preek.(met de vermelding dat als het nog een keer zou gebeuren, we direct weg zouden moeten zonder onze spullen. Deze zouden we dan pas na het seizoen mogen op halen.)

Wil je vervolgens zelf de eigenaar spreken wordt je tot 4x toe door het personeel afgewimpeld.

Voor de jeugd met puberleeftijd niets te doen. Oudere jeugd wordt alleen maar tot last gezien.

Leuk zwembad met een waardeloze ingang(te krap draaihek) en in het hoogseizoen en als de mussen van het dak vallen van de hitte gewoon standaard om 19.00 uur hek dicht.

hele leuke camping voor kinderen

noor, 6-9-2017

Heel veel leuke dingen te doen voor kinderen. skelteren, ponyrijden, zwembad, etc. eigenlijk te veel om op te noemen, Alles is ook helemaal voor kinderen gemaakt. Kindersanitair, een restaurant waar je heel goed met kleine kinderen kunt eten etc. Eigenlijk draait de hele camping om de kinderen en je ziet dan ook heel veel kinderen in de leeftijd tot ongeveer 12 jaar. Wij hebben van onze vakantie genoten en komen zeker terug.

Fantastisch vooral voor de kinderen

berend, 31-8-2017

Veel kinderfaciliteiten en een goed en leuk recreatieprogramma. Sanitair wordt vaak en goed schoongemaakt. Hele leuke horeca met hele leuke kindermenus. Elke dag anders. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij komenn volgend jaar weer! Bedankt voor de fijne vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vergarde in Erichem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vergarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vergarde scoort een 8.63 uit 10 op basis van 191 reviews.