Camping De Vergarde

188 reviews over Camping De Vergarde in het Nederlands

gemoedelijk

tineke
7-6-2018

rustige schone en hele nette camping met vriendelijk en behulpzaam persooneel. Goeie en goedkope Horeca. Jammer dat het restaurant in het laagseizoen alleen in de weekenden open is. Aanrader zijn de salades.

Wouw!

malle
24-5-2018

Stacaravan gehuurd in de meivakantie. Caravan was helemaal nieuw. Fantastische tijd gehad. Park is helemaal geweldig voor jonge kinderen !! En dat voor een prijs die veel lager ligt dan op veel andere campings!!

De groot
11-5-2018

Fantastisch. Goede schone douches. Jong personeel maar heel vriendelijk en snelle correcte bediening. 1 woord alles geweldig

Duur smerig en herrie A15 de hele nacht

Mona
10-5-2018

42.50 betaald per nacht met 2 volwassen en 2 kinderen in een tent.

Douches waren van voor de oorlog en moest je nog appart voor betalen.

Vaste douche koppen en de warmte niet te stellen. Ze waren ook smerig.

Geen Drinken of ijsjes te halen bij het zwembad.

Geen toezicht in het zwembad, grote kinderen in het peuterbadje. We hebben het gemeld er werd niets aan gedaan.

Er werken alleen maar kinderen geen enkele volwassenen gezien.

Hele nacht herrie van de A15 en de lucht van paardenpoep.

Toch een positief puntje leuk voor kinderen die van paardrijden houden.

Koud maar leuk

Piet
5-4-2018

Met Pasen op camping de Vergarde gestaan. Koud en nat. De camping ziet er echter fantastisch uit. Alles is goed verzorgt en schone toiletgebouwen. Lekker en goedkoop eten in het restaurant. We komen zeker terug met mooier weer. Jammer dat het zwembad nog niet open was.

Voor de derde keer

peter
15-3-2018

Voor de derde keer een verblijf op de Vergarde geboekt. Het is geweldig om hier de kleinkinderen te ontvangen. Ze worden compleet vermaak je ziet ze stralen. Dit doet je als opa en oma erg goed. Kijken ook wel eens naar andere campings maar de kleinkinderen willen perse naar de Vergarde.

Het was leuk

Anneke
25-1-2018

Leuke camping voor kinderen alleen vind dat de oude eigenaren zich stukken minder moeten bemoeien met de camping, vooral moeders kan het personeel nogal schofterig behandelen, ook klanten horen dit ,zo ook wij regelmatig dit gehoord.de huidige eigenaren is vooral de man vrij schappelijk vind dit een vriendelijk man .douche ruimtes waren schoon en netjes ,het eten is ook goed alleen de borrelplank die je krijg is voor 2 personen maar al zit je met een grote groep dan krijg je er maar een tip pas dat aan op grote van de groep.wat we wel erg jammer vinden is het 1 hond beleid zou in mijn ogen toch naar max 2 honden mogen.de gamehal vind ik dat er iets gedaan moet worden aan het onbeperkt toegang tot de game computers sommige kinderen zitten er bijna de hele dag achter waardoor andere de kans niet krijgen .voor de rest leuke tijd gehad.

formidabel

kampeerder
30-10-2017

De kinderen hebben een geweldige vakantie gehad. Ze hebben het er nog steeds over. Bedankt voor deze complete belevenis.

Mooie camping, mooie lodges

Diana
12-10-2017

Tijdelijk in een parklodge gelogeerd. Was erg rustig op de camping in september. Meer konijnen dan mensen. Prachtige locatie in de natuur. Lodges zijn van alle gemakken voorzien. Niet goedkoop maar ideaal voor tijdelijk verblijf.

Perfect voor gezinnen

Belvedere
30-9-2017

Ontzettend leuke en nette camping. Vooral de vele kinderfaciliteiten. Een vol recreatieprogramma een kindervriendelijke horeca en heel veel leuke speeltuintjes. Kampeerplaatsen zijn heel ruim en je auto kan op een centraal parkeerterrein. Zwembad is wat klein maar heel geschikt voor kinderen tot 12 jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vergarde in Erichem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vergarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vergarde scoort een 8.59 uit 10 op basis van 195 reviews.