Camping De Vergarde

203 reviews over Camping De Vergarde in het Nederlands

Nooit meer

Andre
11-8-2018

Het ponyrijden voor de kinderen is leuk, helaas waren er door de warmte blessures bij de pony's.

Blijkbaar is er één keer per jaar een spooktocht die over de hele camping gaat, waarbij de vaste gasten hun veld mogen "versieren". Gevolg is dat je als tijdelijke gast een avond naar de kl*** ziet gaan omdat je naast een stelletje holbewoners zit!!!! Waar je niets aan kunt doen.

De rusttijden 22:30 tot 7 zijn ook erg rekbaar op dit park.

Nooit meer

Kees
3-8-2018

Het is erg jammer dat je door het poortje van het zwembad niet door komt. Zeker niet met die drempel die er ligt.

Zit ik in het restaurant is er maar 1 persoon die het café en restaurant bij moet houden. Deze persoon is net 16 jaar. Dit kan gewoon niet.

Je merkt heel goed het verschil tussen de vaste en campeer mensen. Dit is erg jammer. De vaste denken dat ze alles mogen hier word niets aan gedaan.

Mvg kees

Kids fantastisch vissen dramatisch

Stefan
2-8-2018

Voor onze dochter van 8 was het fantastisch helaas wilde ik vandaag 2 August rustig avondje vissen zit je tegenover een groep van 7 zuipende tieners met keiharde muziek die aan het "karperen" zijn. Blijkbaar mag dit hier gewoon 🤨

Voor herhaling vatbaar, echt fantastisch!

KATRIEN
1-8-2018

Een volledige camping, lekker zwembad dat aangenaam is op mindere dagen & toch lekker open kan met warme dagen. De kinderen vinden de lasergame geweldig en daarnaast over het algemeen vriendelijke personeel.

Het verschil tussen het nieuwe en wat ervaren personeel is erg groot. Het jonge/nieuwe personeel is nog erg ingetogen en heeft weinig uitstraling, terwijl de ervaren af & toe ook nog eens een praatje maken en oprecht geïnteresseerd zijn.

De toiletgebouwen worden over het algemeen goed bijgehouden, net als het terrein dat er overigens zeer goed uitziet. Jammer dat er dan mensen zijn die met het overdreven geklaag de sfeer willen bederven, je staat nog altijd op een camping, anders moet je maar in een *****-resort gaan zitten ergens op een eiland.

De service is verder ook goed, er wordt voor ieder probleem een passende oplossing gezocht.

Prima camping

Sandra
30-7-2018

Goede camping. Wc gebouwen maken ze vaak schoon. Veel kinder animatie en een goed restaurant. Je ziet wel duidelijk een verschil tussen de medewerkers die er langer werken en de medewerkers die er kort werken. Ze zijn jong en niet spontaan. Je kunt er skelter huren voor €5 per dag. De kinderen waren dol gelukkig. Wij komen volgend jaar zeker terug.

Shabby en veel white-trash. Smerige toiletten. Horeca uit de jaren 80. Camping staat vol met rokende mensen die hele dag apathisch voor zich uitstaren en als ze al buiten de caravan komen is dat voor Friet & Frikandellen. Zwembad is meer een chloorbad. Glijbanen zijn wel grappig. Wij komen er niet nog een keer.

Goed jammer van het blauwalg

Turboslak
26-7-2018

Leuk familie/vis camping alleen jammer dat er op moment blauwalg in de meertjes zit

Super leuke Kindercamping

Gerard
23-7-2018

Super leuke camping,eten erg goed en niet duur.erg nette douche en toillet gebouw,zwembad is wel erg klein en geen toezicht,veel te doen voor de kinderen.wat mij wel erg boos maakt is dat het 1 hondenbeleid niet gecontroleerd word en je bij veel plaatsen en hiermee bedoel ik ook de stacaravan plaatsen mee 2 en bij sommige wel 3 honden zie lopen,dit is niet eerlijk tegenover mensen die zich daar wel aan houden en in ons geval dus dat wij voor de twee weken pension hebben moeten regelen voor onze twee hondjes aangezien wij van te voren hadden geïnformeerd of er als we voor twee betaalde het wel mocht aangezien ze klein zijn maar dit mocht niet ,nu hoorden we van vaste gasten dat het al jaren zo is en er niet gecontroleerd word,dus een tip ga hierop controlles houden of pas je regelement aan want zo is het niet eerlijk.

gemoedelijk

tineke
7-6-2018

rustige schone en hele nette camping met vriendelijk en behulpzaam persooneel. Goeie en goedkope Horeca. Jammer dat het restaurant in het laagseizoen alleen in de weekenden open is. Aanrader zijn de salades.

Wouw!

malle
24-5-2018

Stacaravan gehuurd in de meivakantie. Caravan was helemaal nieuw. Fantastische tijd gehad. Park is helemaal geweldig voor jonge kinderen !! En dat voor een prijs die veel lager ligt dan op veel andere campings!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vergarde in Erichem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vergarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vergarde scoort een 8.42 uit 10 op basis van 203 reviews.