Bed and Breakfast

36 reviews over Bed and Breakfast Silogie in het Nederlands

Top!

ine
7-4-2013

Heerlijk weekend, gecombineerd met bezoek aan de Veluwse Bron. Silogie is een echte aanrader, prachtig verbouwde silo met superschone kamer, welkomstkistje met wijntje, chips enz. en alles voor het ontbijt. s'morgens worden de vers gebakken broodjes in een leuke zak, waarin ook de eitjes apart verpakt zitten aan de deur gehangen. Mooi groot atelier voor de creatieve mens, in een woord : geweldig! We komen zeker terug om ook van de prachtige omgeving te genieten.

Gereisd anders in april 2013

Leuke B&B in mooie omgeving

Maaike
26-11-2012

Deze B&B is super voor een gezellig weekend met vriendinnen! Er zijn meerdere mooie twee-persoonskamers, midden in Epe. Genoeg restaurants op loopafstand, waaronder "de Veldhoeve" met een goede menu-kaart. Wij hebben het gecombineerd met een dagje sauna ( Veluwse Bron in Emst).

Gereisd met vrienden in november 2012

Geweldig

Hendrik
7-5-2012

We hebben enorm genoten van onze overnachting hier. We sliepen in de Torenkamer, erg luxe en ruim. Alles was aanwezig en ook het ontbijt met het kistje was enorm compleet. Al met al één van de mooiste plekken waar we ooit overnacht hebben. Echt verbeterpunten kan ik niet bedenken.

Gereisd met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

HEERLIJK RUSTIG, GOED VERZORGD

Carla
26-11-2011

1 nachtje geweest. Vriendelijke ontvangst, mooie ruime, frisse kamer die er met de combinatie van jaren 30 lamp en modern erg gezellig uitziet. Alles is schoon en verzorgd. Er is een ontbijtkistje op de kamer met daarin ook een flesje wijn en chipjes. De volgende ochtend wordt aan de deur de broodjes gehangen. Koffie op de kamer, kortom zeker een aanrader om terug te komen.

Gereisd met partner in november 2011

yvon
23-8-2011

Geweldig,de verrassing in het kistje als je aan tafel wilt eten kan dat aan de grote tafel in de gezamelijke kamer alles staat daar koffie thee wel je verrassings kistje meenemen.wij hadden ontbijt op bed.heerlijk

Gereisd met partner in augustus 2011

Prachtig uitzicht

roos
8-6-2011

Heerlijk B&B waar ik nu al 3 keer geweest ben. Kamers aan de oostkant hebben prachtig uitzicht vooral als je helemaal boven zit. Wel flink trappen lopen. Lekker bed, mooie ruime badkamer. Alles superschoon. Ontbijt in het kistje is prima, niet bijzonder. Wel lekkere warme broodjes die 's ochtends op gewenst tijdstip aan de deur worden gehangen. Beetje onhandig dat je niet goed aan een tafel kunt ontbijten op de kamer. Bij mooi weer kun je buiten ontbijten op het terras. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2011

Bed and Breakfast info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Silogie in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Silogie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.