Bed and Breakfast Silogie ****

Weer vandaag4°-4°

35 reviews over Bed and Breakfast Silogie in het Nederlands

Super!

El, 16-2-2018

Geweldige torenkamer, alles aanwezig. Mooie inrichting, heerlijk grooot bed. Lekker Ontbijt op de kamer. ***** waardig!!

Byzonder

Lecq, 14-2-2018

Even anders

Top verzorging lekker

Prachtige plek

Leonard en Wilke, 21-12-2017

Meestal geven we geen beoordelingen omdat we denken dat kwaliteit zich bewijst. Nu maken we een uitzondering, we willen graag benadrukken dat Silogie een prachtige plek is om te verblijven. We hebben overnacht in de torenkamer met uitzicht op een sprookjesachtig besneeuwde omgeving. Het is erg knap hoe in de vrij smalle silo zoveel ruimte is gevonden en met hoeveel zorg en kwaliteit alles is gemaakt en afgewerkt, en dat met behoud van originele details en ruimtelijke werking.

Het bed was heerlijk, het is een zeer rustige kamer, het geluid van de bosuil ’s ochtends versterkte de stilte.

Een echte aanrader.

Goed voor een keer

Janique en Stefaan, 5-11-2017

Wij hebben hier twee nachten doorgebracht via een bon (199,9€). De eerste nacht was perfect rustig. We verbleven in kamer West 1. De tweede nacht was minder rustig de kamer boven ons was verhuurd. Tot 00u30 hebben wij de mensen boven ons horen babbelen en rondlopen. Het ontbijt vinden wij een enorme tegenvaller. Zeker voor een bed&Breakfast. Het ontbijt was super afgemeten. Het fruitsap was net voldoende voor 2 kleine glaasjes. De broodjes waren niet vers. Je moest zelf de koffie zetten. Dan kon ik beter thuisblijven. Daar had ik wel verse koeken ..... Het onthaal was gewoon, het was precies een verplicht nummer. De kamers waren super net. Ook de badkamer was top.

Leuk voor één keer

Martijn & Suzanne, 27-8-2017

Bij aankomst kregen we een voor ons gevoel minder warm en weinig persoonlijk welkom. Hierdoor voelden we ons helaas niet meteen op ons gemak. De kamer (Oost 2) heeft een industriële look, is vrij ruim en schoon. Ook een prima badkamer. Het bed was erg zacht en dat vonden wij minder prettig slapen. 's Nachts was het geluid van de koelkast die telkens aan en uit sprong storend. Het ontbijt is standaard zonder streekproducten (alles is voorverpakt en afgemeten), maar het was wel leuk om op de kamer voor het open raam in het zonnetje te kunnen ontbijten. Geen groot ontbijt, maar voor ons voldoende. Locatie is op 5 min lopen van centrum Epe, waar van alles te doen/eten is. De foto's en tekst op de website doen vermoeden dat je een wijd uitzicht hebt over de weilanden, maar wij keken gewoon recht tegen de bomen naast de B&B aan en konden de winkelende mensen bij de Welkoop zonder moeite volgen (check Google streetview). Dit was wel een teleurstelling.

Verwachting was hoog door website en foto's, maar viel in werkelijkheid helaas deels tegen. Leuk voor een keer.

Fantastisch verblijf in uniek pand

Jaap, 16-8-2017

Er moet behoorlijk wat trap worden gelopennaar de kamers boven in het oude graansilo gebouw. Dus minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Maar dat is het enige puntje om rekening mee te houden. Verder erg gastvrij en volop privacy. Mooie kamers, mooie omgeving om te ontdekken.

Kwaliteit in álles !

Maria en Rene, 14-8-2017

- de Torenkamer, een prachtige luxe maker met veel uitzicht

- de mate van perfectie, van aankleding t/m verzorging (service tóp !)

- goed voor de beenspiren, want het is wel even wat trappen oplopen (maar dan dat heerlijk grote bed....)

Fantastisch!

J burbank, 12-6-2017

Uniek gebouw,zeer vriendelijke ontvangst,alles aanwezig :senseo haardroger e.d. goede douche . Heerlijke kamer met openslaande deuren (als ramen) uitzicht : natuur. Goede bedden .op zeer warme dag was kamer prettig koel . Genoten van ontbijt :verse jus ,3 soorten fruit ,eitje ,beschuit,yoghurt mmmmmm.

Ik kom zeker terug!!

Goede uitvalsbasis!

T.G. de Jong, 11-6-2017

B&B silogie is een mooie uitvalsbasis voor bezoek aan steden óf natuur.

Kamers waren schoon, ontbijt was prima en we waren vrij om buiten te kunnen zitten of daar 's avonds eten te laten komen.Geen probleem! Silogie heeft een aantal prima fietsen te huur voor een redelijke prijs.

Epe kent een aantal goede restaurants en is groter dan wij verwachten met een uitgebreid winkelbestand.

Kortom: als de gelegenheid zich voordoet komen we graag nog eens terug.

prima verblijf lekker gehad

Ilona zwaan, 27-11-2016

Een nachtje verbleven in kamer Oost op de 1e etage. Het was geen straf geweest om er langer te verblijven.

Heerlijk ontbijtje voor het raam. En alles schoon en fris.

2 min puntjes, maar voor een kniesoor, de stoeltjes hebben een hele koude metalen leuning dat is op een al koude dag niet lekker zitten. En de geurstokjes in de badkamer, niet fijn bij een geurstof allergie.

Maar verder voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Silogie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Silogie in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Silogie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Silogie scoort een 8.77 uit 10 op basis van 35 reviews.