Géén boekingskosten
NederlandGelderlandEpeBed & Breakfasts EpeBed & Breakfast Silogie (Gesloten)

Bed & Breakfast Silogie (Gesloten)

NederlandGelderlandEpe

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Silogie (Gesloten) voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 37 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 37 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

37 Reviews over Silogie (Gesloten)

• 9Richard10-08-2021

Fantastisch! Zeker doen.

Heerlijk verblijf gehad. Wij zaten in de torenkamer deze is heel mooi ingericht, lekker bad, goeie douche, fijne stoelen en goed bed. Kortom heel prettige kamer! Kort bij het centrum met veel leuke restaurantjes en goeie uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Het arrangement was ook top geregeld, heerlijke hapjes en heel compleet ontbijt. Zeker een aanrader

• 10A. van der Kolk02-03-2019

Mijn favoriete b&b in NL, ik wil terug

Alles klopt. De ruime kamer is zorgvuldig ingericht: industrieel en inspirerend. Op de details is gelet: fijne lichtbronnen om de kamer naar wens te verlichten, kunst aan de muur, zacht tapijt, lichtdoorlatende rolgordijnen én verduisterende gordijnen. Heerlijk bed, zithoek, bureau, kitchenette, grote spiegelkast, ruime badkamer, mooi uitzicht. Lekker ontbijtje. Echt een plek om tot rust te komen en niets te hoeven. Er is veel privacy. Ik zou het zeker aanraden aan drukbezette mensen die er even tussenuit willen, of aan schrijvers bijvoorbeeld. Ik had nóg wel een nacht willen blijven. Of een week.

• 9Hendriek van Nieuwenhuize28-02-2019

Absolute aanrader!!

Prachtig verbouwd Gemeentelijk Monument, zeer fraaie en schone kamers, zeer vriendelijke ontvangst, fijne leenfietsen en geweldig gedineerd in De Veldhoeve!

• 10El16-02-2018

Super!

Geweldige torenkamer, alles aanwezig. Mooie inrichting, heerlijk grooot bed. Lekker Ontbijt op de kamer. * waardig!!

• 10Leonard en Wilke21-12-2017

Prachtige plek

Meestal geven we geen beoordelingen omdat we denken dat kwaliteit zich bewijst. Nu maken we een uitzondering, we willen graag benadrukken dat Silogie een prachtige plek is om te verblijven. We hebben overnacht in de torenkamer met uitzicht op een sprookjesachtig besneeuwde omgeving. Het is erg knap hoe in de vrij smalle silo zoveel ruimte is gevonden en met hoeveel zorg en kwaliteit alles is gemaakt en afgewerkt, en dat met behoud van originele details en ruimtelijke werking. Het bed was heerlijk, het is een zeer rustige kamer, het geluid van de bosuil ’s ochtends versterkte de stilte. Een echte aanrader.

• 6Janique en Stefaan05-11-2017

Goed voor een keer

Wij hebben hier twee nachten doorgebracht via een bon (199,9€). De eerste nacht was perfect rustig. We verbleven in kamer West 1. De tweede nacht was minder rustig de kamer boven ons was verhuurd. Tot 00u30 hebben wij de mensen boven ons horen babbelen en rondlopen. Het ontbijt vinden wij een enorme tegenvaller. Zeker voor een bed&Breakfast. Het ontbijt was super afgemeten. Het fruitsap was net voldoende voor 2 kleine glaasjes. De broodjes waren niet vers. Je moest zelf de koffie zetten. Dan kon ik beter thuisblijven. Daar had ik wel verse koeken ..... Het onthaal was gewoon, het was precies een verplicht nummer. De kamers waren super net. Ook de badkamer was top.

• 7Martijn & Suzanne27-08-2017

Leuk voor één keer

Bij aankomst kregen we een voor ons gevoel minder warm en weinig persoonlijk welkom. Hierdoor voelden we ons helaas niet meteen op ons gemak. De kamer (Oost 2) heeft een industriële look, is vrij ruim en schoon. Ook een prima badkamer. Het bed was erg zacht en dat vonden wij minder prettig slapen. 's Nachts was het geluid van de koelkast die telkens aan en uit sprong storend. Het ontbijt is standaard zonder streekproducten (alles is voorverpakt en afgemeten), maar het was wel leuk om op de kamer voor het open raam in het zonnetje te kunnen ontbijten. Geen groot ontbijt, maar voor ons voldoende. Locatie is op 5 min lopen van centrum Epe, waar van alles te doen/eten is. De foto's en tekst op de website doen vermoeden dat je een wijd uitzicht hebt over de weilanden, maar wij keken gewoon recht tegen de bomen naast de B&B aan en konden de winkelende mensen bij de Welkoop zonder moeite volgen (check Google streetview). Dit was wel een teleurstelling.

Verwachting was hoog door website en foto's, maar viel in werkelijkheid helaas deels tegen. Leuk voor een keer.

• 8Jaap16-08-2017

Fantastisch verblijf in uniek pand

Er moet behoorlijk wat trap worden gelopennaar de kamers boven in het oude graansilo gebouw. Dus minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Maar dat is het enige puntje om rekening mee te houden. Verder erg gastvrij en volop privacy. Mooie kamers, mooie omgeving om te ontdekken.

• 10Maria en Rene14-08-2017

Kwaliteit in álles !

• de Torenkamer, een prachtige luxe maker met veel uitzicht
    • de mate van perfectie, van aankleding t/m verzorging (service tóp !)
    • goed voor de beenspiren, want het is wel even wat trappen oplopen (maar dan dat heerlijk grote bed....)
  • 10J burbank12-06-2017

Fantastisch!

Uniek gebouw,zeer vriendelijke ontvangst,alles aanwezig :senseo haardroger e.d. goede douche . Heerlijke kamer met openslaande deuren (als ramen) uitzicht : natuur. Goede bedden .op zeer warme dag was kamer prettig koel . Genoten van ontbijt :verse jus ,3 soorten fruit ,eitje ,beschuit,yoghurt mmmmmm. Ik kom zeker terug!!

Bed & Breakfast Silogie (Gesloten) info

Het complex