Géén boekingskosten

Meer camping info

55 Reviews over Remboe Village

• 9Marloes16-12-2021

Een heerlijke vakantie gehad

Een zeer goed verblijf gehad op dit mooie en rustige park, het huisje was schoon en van veel gemakken voorzien, heerlijk gewandeld en gefietst in de prachtige omgeving, het verwarmde zwembad is vrij basic, echter kan je er heerlijk zwemmen, aardig en behulpzaam personeel, wij komen zeker een keer terug.

• 9Alexandra09-08-2021

Heerlijke week gehad

We hadden een boerderij nr. 40 gehuurd, net als een jaar eerder. Het huisje was schoon en ruim. Lekkere tuin, waar we in het lentezonnetje hebben geluierd. We hebben ons er prima vermaakt: prachtige boswandelingen gemaakt, eten afgehaald bij de gasterij. Het was heerlijk. De omgeving is fenomenaal als je van bossen houdt: welke kant je ook op loopt, je belandt altijd in een bos. De eigenaren van de Gasterij zijn supervriendelijk. We komen heel graag weer terug.

• 8Familie van Oort11-12-2020

Gemoedelijk natuurpark

Hele leuke herfstvakantie gehad op dit gemoedelijke park. Echt een aanrader voor rust zoekers. Veel bomen en begroeing, wat mooie vogels en eekhoortjes aantrekt die ook bij ons in de tuin kwamen kijken. Prettige fietspaden in de omgeving die ons brachten over de naastgelegen heide en bossen. We komen hier zeker nog eens terug!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Debbie02-03-2020

Natuur en rust

Prachtige camping midden in de bossen gelegen. Wij verbleven hier al eens in de zomer, en hebben nu weer genoten van de natuur. Heel vriendelijke beheerders, en heerlijk eten in de Remboe Inn (probeer het stoofpotje zeker!). Niet heel commercieel en dat heeft zeker zijn voordelen vinden wij. In de omgeving kun je uren verdwalen in de bossen. Als wij de camping oplopen valt de rust als een gemoedelijke warme deken over ons heen. Heerlijk!

• 9familie Terwal03-01-2020

Super vakantie gehad.

Wij zijn met onze huisdieren op dit vuurwerkvrije park geweest in de kerstvakantie. Het huisje was mooi gelegen en netjes ingericht met een grote tuin er omheen. Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant en hebben er ook oud en nieuw gevierd, een avond om nooit te vergeten. Remboe village, bedankt voor deze geweldige vakantie!

• 9Eetgelegenheden
  • 6Kvh27-12-2019

Vooral gericht op ouder publiek

Dit park is vooral gericht op een ouder en rustig publiek. Mijn zoon van 10 vond het zwembad leuk (in de zomer) , maar ook dit is heel erg basic. Overal wel wat achterstallig onderhoud. De horeca vonden wij geen topper. Het is geen bruisend park.familie heeft er een huisje dus ben er in alle seizoenen geweest. Het is er erg doods in de winter.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Evelein17-03-2019

Grandioze locatie

Heerlijk vakantiepark: niet te rustig, niet te druk. Mooie oude bomen en een groot zwembad. Onze kinderen hebben we niet meer gezien! Receptie met veel informatie over de omgeving. Handig dat we op het park konden eten. Als je het park uit loopt, loop je landgoed Tongeren op. Ook veel leuke uitstapjes in de buurt. Wij komen terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Marco Kast12-03-2019

Wij komen terug!

Echt een mooi, rustig gelegen park. Je loopt zo het bos in en het fietspad ligt om de hoek. Er is veel keuze in huisjes. Stenen boerderijen en eenvoudige maar gezellige chalets. De chalets rond de vijver liggen erg leuk. Geschikt voor natuurliefhebbers, wandelaars en fietsers. Je kunt ook lekker eten op het vakantiepark. Vriendelijke mensen. Wij komen in de zomer zeker terug!

• 10Susila14-08-2017

Elke weekend weer erg gezellig.

Lieve dames aan de receptie die altijd voor je klaar staan,ook de beheerder is leuk in de omgang en is altijd behulpzaam. Het kantinepersoneel maakt er ook altijd een feest van en doen hun uiterste best er voor iedereen een leuke tijd van te maken. Wij komen hier al jaren in de weekenden en zullen dat nog lang blijven doen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Pom14-08-2017

lekker rustig

Je kan zo vanaf de camping het bos in, perfect om even tot rust te komen.

Camping Remboe Village info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar