Camping Remboe Village

Weer vandaag2°-1°
Camping Remboe Village
8,4

Laatste review

Lieve dames aan de receptie die altijd voor je klaar staan,ook de beheerder is leuk in de omgang en is altijd behulpzaam.

Het kantinepersoneel maakt er ook altijd een feest van en doen hun uiterste best er voor iedereen een leuke tijd van te maken.

Wij komen hier al jaren in de weekenden en zullen dat nog lang blijven doen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

47 reviews over Camping Remboe Village in het Nederlands

Elke weekend weer erg gezellig.

Susila,
14-8-2017

Wij komen hier al jaren in de weekenden en zullen dat nog lang blijven doen.

lekker rustig

Pom,
14-8-2017

Je kan zo vanaf de camping het bos in, perfect om even tot rust te komen.

fantastisch

Pim Verbeek,
14-8-2017

lekker rustig, verwarmt buitenzwembad en lekker eten.

Camping Remboe Village is simpelweg geweldig.

Oscar Jager,
14-8-2017

Op de gehele camping is voor iedereen wat te doen. Wanneer je rust wilt kan je dit gegarandeerd vinden op de camping en wanneer je wat wilt doen, dan zijn er ook activiteiten georganiseerd. De ligging is ook perfect, namelijk midden in de bossen. Het park is ook zeer gezellig en praktisch ingedeeld, met een geweldige centraal gelegen kantine. Kortom, dit is een geweldige vakantiebestemming voor iedereen.

Leuk!

Miranda,
9-8-2017

We hebben hier de afgelopen 2 weken gezeten. Hadden particulier een boerderij gehuurd. Daar waren we erg blij mee. Vooraan het park, dichtbij de speeltuin en het zwembad waar onze jongens van 11 en 7 blij mee waren. Ook was voor onze kleine meid van 7 maanden alles aanwezig. Wel blij dat we vooraan zaten want de camping vonden wij helemaal niks. Het zijnvooral oudere mensen. Kan me voorstellen dat tieners hier niks aan vinden. Ook de avonden zijn vooral leuk voor de oudere gasten. Gelukkig vermaakt onze tiener dochter zich prima met haar laptop en WiFi. En we zijn elke dag wel op pad geweest. Wij hebben hier genoten!

Heerlijk

Marco Re,
9-6-2017

Heerlijk genoten van een lang weekend Remboe. Prima park, vooral bij zonnig weer. Mooie ruime tuin, prima voorzieningen.

Fijn bungalowpark

Suzanne de Groot,
29-5-2017

Rustig en fijn bungalowpark midden in de Veluwe.

Onze kinderen hebben genoten van het prachtige zwembad met het mooie weer.

De ontvangst bij de receptie was zeer vriendelijk en ook de rest van het parkpersoneel was zeer behulpzaam.

Om een lekker hapje te eten hoef je niet ver, ze hebben er een grote kantine aan het zwembad waar je van alles kunt eten en heerlijk buiten op het terras kunt zitten.

Het is jammer dat het grote voetbalveld/sportveld wat afgelegen ligt voor onze kleine kinderen .

Wij komen zeker terug!

Een wat verouderde camping

J Van t oor,
22-2-2017

Het eerste huisje was vuil en ijskast deed t niet maar ba vragen bij receptie kregen we een ander chalet die was netjes mooi ingericht alleen koelkast had geen vriesvak wel jammer, ook geen oventje waar je een broodje in kon afbakken, helaas nog geen wifi en sat in 2017, tv zenders storen soms , b lag goed maar na 3 weken erop gelegen te hebben wilde we deze omdraaien maar tot onze verbazing was deze in t midden beschimmeld dus maar terug gedraaid maar wel vermeld dit is door vocht gekomen waren best nieuwe matras, heel vriendelijk personeel en alle klachten werden snel verholpen we verblijven hier 2 mnd en ik moet zeggen ik geniet nog elke dag

Heerlijke plek!

Miranda
3-7-2016

Heerlijke midweek gehad.

Hadden een particulier huisje gehuurd. Met alles erop en eraan.

Prachtige ligging midden in de bossen.

Heerlijk tot rust gekomen.

Alleen jammer dat het restaurant/snackbar nog niet geopend was. Ivm voorseizoen.

oudbollig anno 2016 zeer beperkt

Marcel
20-2-2016

Remboe Village is een park wat zich kort gezegd niet kan meten met andere parken . ....en dit op alle fronten . ..van gastvrije dames van receptie tot aan accommodatie...Steenworp verder ligt in zelfde natuur park . ....veeeeeel beter netter kindvriendelijker betere accommodatie voor spelen eten recreëren . ...verse broodjes winkel . ..kortom alles waar remboe tekort in schiet . ..De zoover ruime voldoendes zijn echt onverklaarbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Remboe Village in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Remboe Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.