Camping Remboe Village

Camping Remboe Villagestersterster

8.2Fantastisch

Nederland, Gelderland, Epe

Op vakantie geweest naar Remboe Village?

8.2Fantastisch

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

51 reviews over Camping Remboe Village

• 9familie Terwal03-01-2020

Super vakantie gehad.

Wij zijn met onze huisdieren op dit vuurwerkvrije park geweest in de kerstvakantie. Het huisje was mooi gelegen en netjes ingericht met een grote tuin er omheen. Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant en hebben er ook oud en nieuw gevierd, een avond om nooit te vergeten. Remboe village, bedankt voor deze geweldige vakantie!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    6Kvh27-12-2019

Vooral gericht op ouder publiek

Dit park is vooral gericht op een ouder en rustig publiek. Mijn zoon van 10 vond het zwembad leuk (in de zomer) , maar ook dit is heel erg basic. Overal wel wat achterstallig onderhoud. De horeca vonden wij geen topper. Het is geen bruisend park.familie heeft er een huisje dus ben er in alle seizoenen geweest. Het is er erg doods in de winter.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9Evelein17-03-2019

Grandioze locatie

Heerlijk vakantiepark: niet te rustig, niet te druk. Mooie oude bomen en een groot zwembad. Onze kinderen hebben we niet meer gezien! Receptie met veel informatie over de omgeving. Handig dat we op het park konden eten. Als je het park uit loopt, loop je landgoed Tongeren op. Ook veel leuke uitstapjes in de buurt. Wij komen terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Marco Kast12-03-2019

Wij komen terug!

Echt een mooi, rustig gelegen park. Je loopt zo het bos in en het fietspad ligt om de hoek. Er is veel keuze in huisjes. Stenen boerderijen en eenvoudige maar gezellige chalets. De chalets rond de vijver liggen erg leuk. Geschikt voor natuurliefhebbers, wandelaars en fietsers. Je kunt ook lekker eten op het vakantiepark. Vriendelijke mensen. Wij komen in de zomer zeker terug!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

10Susila14-08-2017

Elke weekend weer erg gezellig.

Lieve dames aan de receptie die altijd voor je klaar staan,ook de beheerder is leuk in de omgang en is altijd behulpzaam. Het kantinepersoneel maakt er ook altijd een feest van en doen hun uiterste best er voor iedereen een leuke tijd van te maken. Wij komen hier al jaren in de weekenden en zullen dat nog lang blijven doen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Pom14-08-2017

lekker rustig

Je kan zo vanaf de camping het bos in, perfect om even tot rust te komen.

Alleen gereisd in juli 2017

• 8Pim Verbeek14-08-2017

fantastisch

lekker rustig, verwarmt buitenzwembad en lekker eten.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Oscar Jager14-08-2017

Camping Remboe Village is simpelweg geweldig.

Op de gehele camping is voor iedereen wat te doen. Wanneer je rust wilt kan je dit gegarandeerd vinden op de camping en wanneer je wat wilt doen, dan zijn er ook activiteiten georganiseerd. De ligging is ook perfect, namelijk midden in de bossen. Het park is ook zeer gezellig en praktisch ingedeeld, met een geweldige centraal gelegen kantine. Kortom, dit is een geweldige vakantiebestemming voor iedereen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Miranda09-08-2017

Leuk!

We hebben hier de afgelopen 2 weken gezeten. Hadden particulier een boerderij gehuurd. Daar waren we erg blij mee. Vooraan het park, dichtbij de speeltuin en het zwembad waar onze jongens van 11 en 7 blij mee waren. Ook was voor onze kleine meid van 7 maanden alles aanwezig. Wel blij dat we vooraan zaten want de camping vonden wij helemaal niks. Het zijnvooral oudere mensen. Kan me voorstellen dat tieners hier niks aan vinden. Ook de avonden zijn vooral leuk voor de oudere gasten. Gelukkig vermaakt onze tiener dochter zich prima met haar laptop en WiFi. En we zijn elke dag wel op pad geweest. Wij hebben hier genoten!

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Marco Re09-06-2017

Heerlijk

Heerlijk genoten van een lang weekend Remboe. Prima park, vooral bij zonnig weer. Mooie ruime tuin, prima voorzieningen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

4 tips over Camping Remboe Village

• Natasja, 26-10-2012

Laat je niet van de wijs brengen dat een chalet te klein zou zijn. Wij dachten dit eerst ook maar dit was totaal niet het geval! Genoeg ruimte en heel gezellig!

• sytse tamminga, 03-09-2012

als je uit eten wilt ga dan eens naar vierhouten. erg leuke restaurantjes. of haal een ijsje in vaassen bij rosenboom!

• Martin Hol, 03-09-2012

Epe heeft een leuk centrum en in Oene zit de beste slager vd omgeving.

0 vragen over Camping Remboe Village

• SchaduwplaatsenAanwezig