We hebben een aantal aanbieders voor Epe voor je op een rij gezet:

vakanties Epe

We hebben een aantal aanbieders voor Epe voor je op een rij gezet:

Reviews over Epe

Zandverhalen - super -kan ik iedereen aanraden.

maria
    17-2-2019

Ga bij Floor eten prima prijs/kwaliteit verhouding. Restaurant 'bij ons' was nare ervaring wel hele kleine, prijzige, voor ons gevoel, niet gare broodjes met minuscuul beleg erop. Ga als je tijd hebt zeker naar de Zandverhalen in Elburg- je weet echt niet wat je ziet, ook als je niet gelovig bent, het is schitterend hoe men dit uit zand heeft kunnen maken, 7 dagen per week open, geld meer dan waard. Ben ook naar de ijssculpturen in Zwolle geweest vond het zand mooier. Tevens een leuk stadje .

Gereisd met partner in februari 2019

Hele leuke gezellige plaats.

Schrijver
    21-12-2017

Hoogseizoen elke vrijdagavond een braderie. Leuke eetgelenheden met vriendelijk personeel. Lekker zelfgemaakt ijs in Epe. Vaak ook op vrijdagavond een koor van verschillende groepen. En vergeet de pasrdenvierdaagse niet.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke dorpjes in de buurt

Theo Janssen
    13-12-2017

vanaf het bungalow park is de openbare weg bijna niet te bereiken zonder SUV. Grote diepe gaten in de weg waardoor het carter de grond raakt. De dorpjes in de buurt zijn wel leuk en vriendelijke mensen. Daar knapte ik echt van op. Goede wegen in de buurt behalve richting Roompot vakantiepark Schaapskooi op de centrumweg. Waardeloos

Gereisd met partner in december 2017

Prachtig op de Veluwe

Lidy Lowenthal
    25-10-2017

Epe zelf maar zeker ook de omgeving in een straal van 50 km is adembenemend. De Veluwe - nu zeker in de Herfst - is een plaatje. We hebben genoten van alles en het weer was ons goed gezind.We zijn naar Garderen geweest naar de zandsculpturen - een huifkartocht bij de Kronkel in Hoog Soeren -in Hattem met de boot - Bakkerijmuseum in Hattem en een heerlijke wellnessdag in Garderen ( Hotel Groot Heideborgh.

Gereisd met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heel er goed

jo
    30-8-2017

wij vinden EPE heel erg mooi je kunt er goed wandelen fietsen ook met een rolstoel is EPE goed te doen het is er altijd gezellig ook de omgeving is heel erg mooi en soms kom je er wild tegen zoals herten en wilde zwijnen ook de schaaps kooi is een bezoek waard kortom EPE op de veluwe is een bezoek meer dan waard.

Gereisd met partner in mei 2017
Epe scoort een 8,5 uit 10, op basis van 495 reviews