Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Huize Jerwold in het Nederlands

We zijn er meerdere keren geweest. Het is een echte aanrader. Prachtig huis waarvan 1 gedeelte een B&B is. Ruime mooie kamer, de stoeltjes zullen wat comfortabeler mogen. Je kunt er koffie en thee zetten. Je hebt je eigen badkamer aan de kamer vast met vloerverwarming, inloopdouche, toilet, wastafel en ook zeer ruim. Je hebt je eigen terras met stoelen, tafeltje en parasol. Je kijkt uit over de prachtige bostuin. Zoonlief kweekt de mooiste planten en ook groenten in zijn eigen kas. Heel mooi om te zien. Carolien maakt in de ochtend, op een door jou te bepalen tijdstip, een heerlijk ontbijt en legt er nog zakjes ook bij om alvast wat te smeren voor de lunch voor onderweg. Fantastisch. Ze heeft alles voor haar gasten over en haar man doet daar ook in mee. Als je wilt kun je, tegen een kleine vergoeding, gebruik maken van de sauna en jacuzzi. Het is ook een goede plek als je naar de Veluwsbe Bron wilt, eigenlijk is het de beste plek om te vertoeven in de hele omgeving. Vol lof zijn wij.

Gereisd met partner in januari 2011

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Huize Jerwold

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Jerwold in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Jerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.