Appartement Huize De Renderklippen

Appartement Huize De Renderklippen

Appartement

1 review over Appartement Huize De Renderklippen in het Nederlands

2006

Als je van van rust en natuur houdt, is Huize De zeker een

Sietsche van Gunst
20-5-2006

Als je van van rust en natuur houdt, is Huize De Renderklippen zeker een aanrader. Het prachtige huis, met daarin twee appartementen die worden verhuurd, ligt middenin de bossen bij Epe, vlakbij een uitgestrekt, heuvelachtig heideterrein. Dat is in alle jaargetijden mooi. Ik, stadsmens en gewezen plattelander, ervoer er een immens gevoel van ruimte. Veel vogels rond het huis. Supermarkt redelijk dichtbij, centrum van Epe op loopafstand (als je van doorstappen houdt, ongeveer 1/2 uur) en met de fiets is het zeker geen probleem.

Gereisd Anders in Sat May 20 2006 17:17:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Huize De Renderklippen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize De Renderklippen in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize De Renderklippen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.