Hotel Dennenheuvel

75 reviews over Hotel Dennenheuvel in het Nederlands

Aanrader

Fam. Verhage
22-6-2018

Ons verblijf tijdens onze meerdaagse fietsvakantie op de Veluwe. Een mooie centrale ligging in een prachtige omgeving. Knooppuntroutes en wegen prima bereikbaar. Prima e-bike stalling .Er zijn ook paardenboxen aanwezig (geen stank) Dennenheuvel is in een woord geweldig. Dik zijn 4 sterren waard. Zowel accomodatie alsook restaurant zijn top. Eigenaren en medewerkers zijn hartelijk, vriendelijk en behulpzaam. Ze doen er alles aan het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het ontbijt(buffet ) is zeer rijkelijk met allemaal verse ingrediënten en heerlijke brood soorten. De keuken is echt top. Heerlijke gerechten met verse verrassende ingrediënten . Heerlijk van amuse tot de koffie. Alles bij elkaar echt geen minpunten te bedenken. Aanrader.

Een 4-sterren-hotel onwaardig

Fam. W. te Rotterdam
21-11-2017

Ontvangst en vertrek niet gastvrij.

Ontbreken van douchegel op de kamer

Ontbreken van koffie/thee faciliteiten op de kamer

Een 4-sterren-hotel onwaardig

Men wil geen gratis advies (kritiek) horen. Dan weet je je dus niet gekend als gast. Dit is heel slecht voor een 4-sterren-hotel. Neem je gasten op zijn minst serieus.

's Avonds voor het diner, we waren de eerste gasten, konden we niet zelf een plekje voor twee personen uitkiezen waar we wilden gaan zitten. Hoewel bijna overal voor twee personen was gedekt. Reactie was: er is voor ons gereserveerd. Kom zeg, een beetje tegemoet komen aan de wens van je gasten.

Ook weer een 4-sterren-hotel onwaardig.

Zaterdagochtend tijdens ontbijt; "Heet water voor thee, waar kunnen we dit halen? Zij (de gastvrouw) "Nee, dat kom ik u graag brengen". Vervolgens komt een jong meisje het kannetje water brengen. Was deze actie voor de gastvrouw te min? Dat ga je dan denken.

Gelukkig zijn er ook positieve dingen op te merken.

Uitstekend vier-gangen-diner

Prima ontbijtbuffet

Heerlijke douche.

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel.

Truus
26-8-2017

Een hotel om je lekker te laten verwennen.

Uitstekende ervaring in kwaliteit

Aandacht met een Hoofdletter
16-8-2017

Uitstekend hotel met echte aandacht voor haar gasten, zeer goed personeel.

Heerlijk ontbijt met veel verse streekproducten, prima diner.

Mooie, ruime kamer. Goed parkeren en een heerlijk terras.

Aan een weg (met verkeer) maar dat stoorde ons niet.

Een heerlijk hotel, gastheerschap is hier top.

Je bent hier werkelijk te gast.

Dat persoonlijke maakt dit familie hotel echt bijzonder.

verrassend mooi en aangenaa, een prettige ambiance

Welkom thuis
5-8-2017

Vriendelijk personeel aan de telefoon, aan de balie, in het restaurant. Mij was al verteld dat ik zou genieten van mijn verblijf in Dennenheuvel te Epe.

Niets was teveel gezegd: ik genoot van de ruime kamer met een mooi zitje uitkijkend op het terras en de bossen van de Veluwe, van de ambiante, warme sfeer. 's Morgens werd ik wakker van het gesjilp van de vogels en na mezelf opgefrisd te hebben werd ik hartelijk ontvangen in het restaurant. Leuk was te ervaren dat aan kleine details was gedacht: de bediening serveerde de koffie in een eigen kannetje wat op tafel bleef, zodat ik nog meer koffie kon nemen, zonder hiervoor naar een automaat te hoeven lopen of een serveerster te vragen meer koffie te brengen. Het brood was zo vers, mede doordat het nog niet was gesneden. Het herinnerde me aan vroeger toen we nog ongesneden brood hadden en mam sneetjes van het brood met een broodmes voor ons afsneed. Niets lekkerder dan vers handgemaakt brood: zeker met de rozijnen erin Super ook dat er heerlijke bolletje beschuit was: het herinnerde me eraan dat ik een keer de beschuitfabriek van Heerde moest bezoeken, ook al omdat het perensap, wat alleen al de moeite waard om naar hotel Dennenheuvel te komen waarschijnlijk van het biologische winkeltje Puur is gekomen. De streek bij Heerde, bekend om zijn fruit, net als in de omgeving van Tiel heeft echt lekkere dingen te eten.

Rustig zittend in een comfortabele stoel genietend van al het lekkers bij het ontbijt (aanrader is zeker de krokante niet vette spek, maar ook de kaas die ik met een heuse ouderwetse kaassnijder kon snijden) had ik de mogelijkheid mijn dag te beginnen. Hierna nog even wat voorbereidingen voor mijn werk aan het ruime bureau waarna ik met leuke folders van de omgeving uitgerust de dag kon beginnen.

Me het prettige restaurant herinnerend hoop ik hier binnenkort zeker terug te komen.

Geweldig!

Carin Hokke
29-7-2017

Heel vriendelijk personeel, hygiënisch en erg smaakvol eten! Heerlijk terras aan de overkant van het hotel.

Wij hadden een kamer met terras, de bedden lagen fantastisch!

In de buurt van grote steden en bezienswaardigheden.

heerlijk hotel

Digna
23-7-2017

Heerlijk hotel voor wandel/fietsvakantie. Uitgebreid ontbijtbuffet met veel verse luxe producten.

Mooi terras aan de voorkant, helaas wel geluidshinder op het terras van de drukke weg.

In de kamer geen geluidsoverlast!

Kamers netjes en schoon. Mooie badkamer en heerlijke bedden!

Sauna tegen betaling.

Fantastisch hotel

C. van der Lely
2-4-2017

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel en uitstekende keuken. Inrichting is warm en gezellig. De kamers zijn prima, de bedden slapen heerlijk en de douche is uitstekend. Het hotel ligt aan een weg maar die is niet super druk. Aanrader!!

Geweldig familiehotel/geen keten

Marijke Haasdijk
8-10-2016

Hotel Dennenheuvel is zijn 4 sterren meer dan waard. Bijzonder gastvrij, fantastische keuken, geweldige service.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dennenheuvel in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dennenheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.