Vakantiepark
6,9

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen6,5

We hebben een aantal aanbieders voor De Veldkamp recreatiecentrum voor je op een rij gezet:

57 reviews over Vakantiepark De Veldkamp recreatiecentrum in het Nederlands

Nadine Wiegers - Kramer
30-5-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldige camping, super gezellig en alles netjes en schoon. Aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

we komen voor het vierde jaar

molenaar
27-1-2019
  • Activiteiten7

schoon keurig chalet goede bedden klant vriendelijk een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2018

Boven verwachting.

Jonker
19-11-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We hebben houten chalet merel no. 145 gehuurd en we waren aangenaam verrast. Gezellig ingericht, goede bedden, sauna met kachel en apart infrarood en kleuren. Verder aparte diepvries (tafelmodel), koelkast, stofzuiger, Senseo apparaat, koffiezetapparaat, electrische citruspers, broodrooster, staafmixer en goede WIFI. En het huisje was netjes schoon. Zo'n meer dan compleet huisje hebben we zelden meegemaakt. Complimenten voor de eigenaar. Was dan alles goed. 1 dingetje minder en wel de kitranden langs de douchebak en de strip van de douchedeur. M.n. de laatste zat vol schimmel. Een nieuw stripje kopen en het oogt voorlopig weer goed. Maar wij hadden een fijn verblijf. Komen zeker terug en dan hetzelfde chalet.

Gereisd Met partner in november 2018

Direct boeken

Het was het allemaal net niet voor ons

Maaike
11-8-2018
  • Activiteiten2

Op zich mooie camping, mooie omgeving. Klein zwembad en ijskoud. Chalet op zich prima. Entertainment is hier weinig tot niet. Echt meer het camping idee.

Teleurstellend

Marja
30-6-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Al meerdere keren op de Veldkamp geweest, voor de 2e keer in BP 121. (Particuliere eigenaar.) De staat van onderhoud is gewoon slecht. Erg vies aan de buitenkant, binnen bovenop de kastjes en deuren, lampen, ontzettend vies. Afzuigkap kapot met tape geplakt, viel eraf. Schimmel in de badkamer. Rookmelder kapot. Heb zelf de ramen gezeemd voor uitzicht.

fantastisch

Ina en Bert
2-6-2018
  • Onderkomen10

Top chalet op een top locatie. zowel binnen als buiten ontbrak het aan niets. komen zeker terug.

Zeker een aanrader

Pieter
28-5-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Wat een super gezellige camping. Heb hier 2 weken gestaan met mijn kinderen, en wat hebben ze het naar hun zin gehad. Zeker de moeite waard om terug te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad. We komen graag terug.

Familie Groenendijk
24-5-2018
  • Activiteiten7

Wij verbleven in een 4-persoons chalet van particuliere eigenaren, gehuurd via het park. Het chalet dat wij hebben gehuurd is zeer compleet ingericht en heeft centrale verwarming. Voor alle ramen is zonwering, horren en gordijnen. Er zijn fijne relaxstoelen, prima bedden, een combimagnetron, en een ruime kledingkast. Er is een fijne tuin bij het chalet, rondom afgezet, en een tuinset met verstelbare stoelen met bijbehorende kussens. Voor de fietsen is er een berging, en de auto kan bij het chalet worden geparkeerd. Kortom, alles is aanwezig voor een fijne vakantie, zelfs als het weer eens niet is wat je graag wil. Het park is heerlijk rustig, en de omgeving is prachtig. We hebben dan ook veel gefietst en gewandeld. In Epe, op ca. 4 km. afstand vindt je alles wat je aan boodschappen nodig hebt en kun je ook gezellig winkelen. Er zijn veel eetgelegenheden en gezellige terrassen. Ook andere plaatsen in de omgeving zijn een bezoek waard.

Jammer

Tess
21-5-2018
  • Activiteiten2

Super ligging, super rustgevend, mooi groen. Weinig te doen voor kleine kinderen. 2 keer geweest met prachtig weer, maar helaas geen water in het zwembad of ivm technische storing gesloten. Beheerder slecht te bereiken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk vertoeven.

Frank Deurloo
11-5-2018
  • Activiteiten7

Mijn partner en ik en onze honden hebben op het camping gedeelte van het recreatiepark een seizoensplaats. De camping heeft ca. 45 plaatsen waarvan 14 vaste plaatsen. De sfeer is heel gemoedelijk. Er is voor ieder wat wils wat zon en/of schaduw betreft. Het sanitair is schoon en geen gedoe met muntjes o.i.d. Er is een speeltuin en een zwembad. Bij de ingang bevind zich de receptie met beperkte openingstijden, maar wel telefonisch te bereiken. Verder is er een boshuis waar wat gedronken en gesnackt kan worden. Bij de ingang bevindt zich ook het pannenkoekenhuis. Voor de dagelijkse boodschap kunt je in Epe terecht wat makkelijk aan te fietsen is. Wat ons betreft een camping waar het met jonge kinderen of als rustzoeker goed vertoeven is.

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Veldkamp recreatiecentrum in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Veldkamp recreatiecentrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.