Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast De Sprengen in het Nederlands

Geweldige gastvrije ontvangst! We voelden ons meteen thuis. Het is heerlijk zitten in de tuin op het zonneterras of in de schaduw en dan zit je midden in het bos aan de rand van een natuurgebied. Een super plek dus! Het ontbijt was top en alles zelf gemaakt. Het bed was fijn en een ruime badkamer. Eigenlijk heb je 3 ruimtes tot je beschikking, ook nog een zithoekje. We konden ook gebruik maken van de fietsen. Zalig!

Gereisd met partner in juni 2017

top!

Gerwin,
6-6-2017

vriendelijke mensen & een mooie locatie!

Gereisd met partner in januari 2017

Kees Rietveld,
2-6-2017

Geweldig verblijf om helemaal weer tot rust te komen, de eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken, er staan zelfs huurfietsen. En niet te vergeten een heerlijk ontbijt met allemaal verse producten. Wat mij betreft een aanrader.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Sprengen in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Sprengen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.