Camping De Rotonde

Camping De Rotonde
8,2

13 tips over Camping De Rotonde

Kutleger, 8-8-2015
Wat denken we van verkeersdrempels of anderszins?
Greet Philips Stel, 29-7-2015
Zaltbommel is een leuk plaatsje om naar toe te gaan , ligt leuk aan de Waal. En Marienwaard het landgoed is ook heel leuk!
Jo, 18-8-2014
Meer (veilige, dus niet aan de overkant van de slagbomen waar het nu is voor dag gasten) plekken waar de kinderen hun fietsen neer kunnen zetten als ze naar de activiteiten of zwembad gaan. Ze staan nu heel erg in de weg op de stoep zodat mensen (in een rolstoel) er niet meer goed langs kunnen.

Marlien Aarts, 11-8-2014
Het sanitairgebouw zou een opknapbeurt kunnen gebruiken. Voor kleine kinderen is het moeilijk zelf de wc's door te spoelen.
Ben van Malsen, 10-8-2014
De grote visvijver iets meer afschermen voor kleine kinderen. deze zouden er zo in kunnen vallen.
piening, 5-8-2014

oude toiletgebouw mag een moderne jasje krijgen , was wel schoon.

maar het oogt niet ,zeker als men het nieuwe toiletgebouw heeft gezien

Hier en daar was wat achterstallige caravans die een opknap beurt nodig hebben

Hans Hansma/Christien van der Hoff, 2-8-2014
Wel fiets meenemen, ligt wat ver van het sanitairgebouw.
Pieter van Lenten, 19-7-2014
Neem een fiets mee, de omgeving is prachtig.
christ schapers, 4-7-2014
de betuwe in bloei geweldig doe mee met de betuweloop unieke ervaring kon ook op de fiets er is altijd wel wat te doen
LIGTVOET, 2-7-2014

In voorseizoen leuke bloesemtochten, wandelen of fietsen.