Camping De Rotonde

Camping De Rotonde
8,1

130 reviews over Camping De Rotonde in het Nederlands

Verwachtingen zijn niet ingevuld.

stijnkelly
4-8-2018

De mensen aan de receptie zijn enorm vriendelijk en begeleiden je naar je campingplaats.

Aangekomen op de basisplaats stoten we al op het eerste probleem. Onze camper kon met moeite door de ingang van de kampeerplaatsen. Boze campinggasten omdat de camper even door de straat moest om te draaien. Geen respect maar soit.

Horizontaal parkeren kon niet door plaatsgebrek en uiteindelijk toestemming gekregen om verticaal te parkeren.

De plaats die we worden toegewezen ligt pal tussen vaste campinggasten die hier al gemiddeld 20 jaar komen. Een vreemde eend in de beek dus....

'S avonds vonden onze buren het nodig om een feestje te bouwen tot 04:00 uur en de volgende middag kregen we te horen dat er nog een feestje aankwam met nog een man of 20 extra.

Zonder twijfelen hebben we ingepakt en zijn we een nacht eerder naar huis gegaan.

Over de faciliteiten kan ik niet veel zeggen mits we hier gebruik hebben van gemaakt. Er mogen geen honden aan het meer komen.

kortom.... ben je van plan om een kampeerplaats te boeken neem dan zeker een comfortplaats en geen basisplaats.

Mooie camping in de Betuwe. We komen zeker terug.

Anne Houben
12-7-2018

Nog net voor het hoogseizoen een weekje de Betuwe verkend. Heerlijk gefietst langs de Linge en de boomgaarden. Leerdam, Buren en Culemborg bezocht, leuke stadjes. De camping was nog niet zo druk maar we stonden gelukkig op veldje met andere kampeerders bij elkaar. Complimenten voor het mooie en schone sanitair. En natuurlijk mooi weer gehad.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Vink
17-6-2018

Een gastvrij ontvangst, medewerkers helpen je graag en geven je veel informatie over de omgeving, etc. We werden zelfs naar ons plekje gebracht! Mooie plek, op een nieuw kampeerveld met speeltuin, dichtbij de speeltuin en het viswater. Top verblijf! Komen graag nog eens terug.

Nooit meer

Henk
29-5-2018

Vriendeljk personeel, helaas waren de vaste gasten zeer lastig en dachten de baas te zijn. De kinderen werden opde camping in de gaten gehouden, maar daarbuiten schopte ze zeer veer rommel en dit verpest her fijne camping gevoel

Het vakantieadres voelde als thuiskomen

Erik Bunt
28-5-2018

De camping is super schoon, zowel park als toilet. Het personeel/campingteam heeft ons prima geholpen want ik had foutje bij de boeking gemaakt. Binnenkomst in het verblijf ook alles aan kant en de vaste gasten helpen graag als je daar om vraagt.

Ben zeer zeer zeer tevreden over dit verblijf.

Genoten

Familie Bleijenberg
25-9-2017

Een seizoensplek; dat had ik nooit verwacht van mezelf. Maar na in 2016 een week genoten te hebben op deze camping, waren we om. En zonder spijt. Een half jaar lang zo veel mogelijk vakantie vieren, voor de prijs van een weekje center parcs in het hoogseizoen!

Wat wil een mens nog meer?

We tellen nu al af naar 1april 2018!

Pluspunten: schoon en gratis sanitair, ruime plekken, leuk voor kinderen, vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpunten: veel alg in peuterbad, geluid A2, ontbrekend terrasje/restaurantje.

Top vakantie!

W. Brandewijn
21-8-2017

We stonden twee weken op het Koopvaardij. Ruime plaatsen en schoon sanitair (pluspunt). Kinderen hebben zich goed vermaakt met leeftijdsgenootjes bij de speeltuinen. Ook het animatie is leuk met Mees en Merel. Snackbar heeft een ruim assortiment. Ligt langs de A2, maar daar heb je op het veld waar wij stonden totaal geen last van! Wij komen zeker nog een keer terug!

Mooie camping

Tamara
18-8-2017

Het is een mooie verzorgde camping met heel vriendelijk personeel. Voor de kinderen genoeg te doen, helaas stonden wij op een veldje zonder speeltoestel. Het zwembad vonden de kinderen helemaal top. Helaas is enkel de snackbar open waarvan de kwaliteit matig is. Maar al met al hebben we een fijne vakantie gehad

Mooie plek

Angeli wilborts
6-8-2017

Zo jammer dat het een prachtige camping is maar de horeca is flut wordt niet ingespeeld op de gast je kunt er niet lekker op een terrasje zitten voor de seizoens gast prima maar wij hebben een week geboekt voor ons is er niets leuks .

Best oke camping

Wij 2
30-4-2017

Goed:

- sanitair

- broodjes/croissant

- kampeerplaatsen

Niet goed:

- de vaste kampeerders met sta caravans die denken dat de camping van hen is. Onverzorgde plaatsen daar een rommeltje.

Opzich een oké camping met vriendelijk iemand aan de receptie. Super vriendelijke mensen in de supermarkt. Verder leuk voor een weekendje weg. Dzcamping is ons oké bevallen maar zullen niet meer terug naar deze camping komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rotonde in Enspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rotonde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Rotonde scoort een 8.09 uit 10 op basis van 130 reviews.