Camping De Rotonde

Laatste review

Nooit meer!

L.,
2-9-2018

De mensen van de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

De wegen op de camping zijn erg smal, waardoor je erg moet oppassen met je caravan. En dan ook nog vaak auto's langs de wegen geparkeerd.

Wij hadden een seizoensplaats hier om de camping, maar omdat de mensen op het veld erg onvriendelijk waren zijn wij niet veel geweest.

De vaste seizoensplaats personen denken dat ze alles zijn op de camping.

Bij het meer mogen Geen honden komen, maar hier wordt wel alles georganiseerd, dus als je je hond niet alleen bij de caravan wilt laten heb je een probleem.

En dit realiseer je je vaak niet van te voren.

Wij hadden gevraagd om of we bij de caravan mochten afzetten met een hekje of iets voor de hond, maar dit mocht niet.

Wel heel lullig is het dan dat je ergens anders meerdere caravans ziet met een afzetting.

Wij gaan Nooit meer naar deze camping toe.

Het is echt een kliekjes camping

132 reviews over Camping De Rotonde in het Nederlands

Nooit meer!

L.,
2-9-2018

De mensen van de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

De vaste seizoensplaats personen denken dat ze alles zijn op de camping.

En dit realiseer je je vaak niet van te voren.

Wij gaan Nooit meer naar deze camping toe.

Het is echt een kliekjes camping

geweldig!!

Bianca,
22-8-2018

Fantastisch vakantie gehad hier! Super ontvangen door het uiterst vriendelijk personeel op de receptie, wat een leuk team. Keurig naar onze plek gebracht, hier aangekomen, waren wij wederom uiterst tevreden. Toiletgebouw was super, schoon en netjes, wat wil je nog meer? Ook onze kinderen is het aan niets ontkomen. Sochtends met de Ophaalparade mee en de rest van de dag alleen bij de caravan om te eten. Het animatieteam is geweldig! De enthousiastme spat er vanaf. Ze zijn zo leuk met de kinderen, chapeau! Dit maakte onze hele vakantie. Zeker een vakantie voor in de boeken! Wij komen hier zeker weer terug!

Geweldige camping!

Fam. van Diessen,
21-8-2018

Geweldige kindvriendelijke camping! 2 weken lang erg genoten. Bij aankomst een warm welkom door het vriendelijke personeel. Veel gezwommen in het natuurwater. Voor de kinderen was er veel vermaak door het animatieteam! Leuke speeltuin voor de kids. Schoon sanitair. Komen hier volgend jaar zeker terug!

Verwachtingen zijn niet ingevuld.

stijnkelly,
4-8-2018

De mensen aan de receptie zijn enorm vriendelijk en begeleiden je naar je campingplaats.

Aangekomen op de basisplaats stoten we al op het eerste probleem. Onze camper kon met moeite door de ingang van de kampeerplaatsen. Boze campinggasten omdat de camper even door de straat moest om te draaien. Geen respect maar soit.

Horizontaal parkeren kon niet door plaatsgebrek en uiteindelijk toestemming gekregen om verticaal te parkeren.

De plaats die we worden toegewezen ligt pal tussen vaste campinggasten die hier al gemiddeld 20 jaar komen. Een vreemde eend in de beek dus....

'S avonds vonden onze buren het nodig om een feestje te bouwen tot 04:00 uur en de volgende middag kregen we te horen dat er nog een feestje aankwam met nog een man of 20 extra.

Zonder twijfelen hebben we ingepakt en zijn we een nacht eerder naar huis gegaan.

Over de faciliteiten kan ik niet veel zeggen mits we hier gebruik hebben van gemaakt. Er mogen geen honden aan het meer komen.

kortom.... ben je van plan om een kampeerplaats te boeken neem dan zeker een comfortplaats en geen basisplaats.

Mooie camping in de Betuwe. We komen zeker terug.

Anne Houben,
12-7-2018

Nog net voor het hoogseizoen een weekje de Betuwe verkend. Heerlijk gefietst langs de Linge en de boomgaarden. Leerdam, Buren en Culemborg bezocht, leuke stadjes. De camping was nog niet zo druk maar we stonden gelukkig op veldje met andere kampeerders bij elkaar. Complimenten voor het mooie en schone sanitair. En natuurlijk mooi weer gehad.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Vink,
17-6-2018

Een gastvrij ontvangst, medewerkers helpen je graag en geven je veel informatie over de omgeving, etc. We werden zelfs naar ons plekje gebracht! Mooie plek, op een nieuw kampeerveld met speeltuin, dichtbij de speeltuin en het viswater. Top verblijf! Komen graag nog eens terug.

Nooit meer

Henk,
29-5-2018

Vriendeljk personeel, helaas waren de vaste gasten zeer lastig en dachten de baas te zijn. De kinderen werden opde camping in de gaten gehouden, maar daarbuiten schopte ze zeer veer rommel en dit verpest her fijne camping gevoel

Het vakantieadres voelde als thuiskomen

Erik Bunt,
28-5-2018

De camping is super schoon, zowel park als toilet. Het personeel/campingteam heeft ons prima geholpen want ik had foutje bij de boeking gemaakt. Binnenkomst in het verblijf ook alles aan kant en de vaste gasten helpen graag als je daar om vraagt.

Ben zeer zeer zeer tevreden over dit verblijf.

Genoten

Familie Bleijenberg,
25-9-2017

Een seizoensplek; dat had ik nooit verwacht van mezelf. Maar na in 2016 een week genoten te hebben op deze camping, waren we om. En zonder spijt. Een half jaar lang zo veel mogelijk vakantie vieren, voor de prijs van een weekje center parcs in het hoogseizoen!

Wat wil een mens nog meer?

We tellen nu al af naar 1april 2018!

Pluspunten: schoon en gratis sanitair, ruime plekken, leuk voor kinderen, vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpunten: veel alg in peuterbad, geluid A2, ontbrekend terrasje/restaurantje.

Top vakantie!

W. Brandewijn,
21-8-2017

We stonden twee weken op het Koopvaardij. Ruime plaatsen en schoon sanitair (pluspunt). Kinderen hebben zich goed vermaakt met leeftijdsgenootjes bij de speeltuinen. Ook het animatie is leuk met Mees en Merel. Snackbar heeft een ruim assortiment. Ligt langs de A2, maar daar heb je op het veld waar wij stonden totaal geen last van! Wij komen zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rotonde in Enspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rotonde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.