Camping De Rotonde

Meer camping info

167 reviews over Camping De Rotonde

• 10Heemskerk28-10-2020

Fantastische

Een top vakantie gehad. Wat een geweldig personeel op de camping. Kids hebben het enorm naar hun zin gehad. Schone sanitair gebouwen, mooie en veel groen rondom de kampeerplaatsen, leuke speeltuinen. Echt een aanrader.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 9Connie07-10-2020

prima, voor herhaling vatbaar

Een leuke familie camping met vele mogelijkheden. Gastvrijheid en vriendelijke medewerkers maken het verblijf compleet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Joost zuidam30-09-2020

Superleuke camping

Fijne ruime camping. Veel vertier voor de kinderen. Leuke kinderboerderij. Fijn meer om in te zwemmen met leuke hindernisbaan. Ook op het strandje een mooie waterbaan voor uren plezier. Hebben uiteindelijk bijgeboekt en zijn zo tot eind september gebleven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Van Buren29-09-2020

Hele nette camping

Omdat we niet naar italie konden zijn we op deze camping beland. Het was er gelukkig heel schoon en dankzij het personeel konden de kinderen spelen en hadden wij wat rust. Nooit gedacht maar eigenlijk willen we dit volgend jaar ook weer doen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 8Derix29-09-2020

Septemberarrangement

Mooie kamping met ruime comfortplaatsen. Schoon en modern sanitair. Prachtige fietsroutes vanaf de kamping. Mooi centraal gelegen in Nederland kunt alle kanten op. Waren met een hond, overal hingen gratis poepzakjes bij de vuilnisbakken. Gezellig wandelen en hondenpad.veel water en visgelegenheden. Groot natuur zwembad met speeltoestellen. Service prima, vriendelijk personeel. Zeer tevreden, zeker een aanrader.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 9Sandy Lucas30-08-2020

Geweldige Corona proof vakantie gehad!

Wij hadden een 8 weken zomer arrangement geboekt. Bij aankomst op.de camping werden wij keurig op de fiets naar onze plek gebracht. Wij stonden op Koopvaardij waar wij een mooie ruime plek hadden die van alle gemakken (water, afvoer en stroom) voorzien was. Dichtbij hadden wij het samitairgebouw welke was voorzien van familie, kinder en "normale" douches. Ook genoeg ruimte voor de (af)was. Sanitair was schoon en goed onderhouden. Op de camping werden veel activiteiten aangeboden, door een enthousiast animatie team, die binnen de Corona maatregelen pasten. Je kon zien dat hier duidelijk over was nagedacht. En ja, de camping ligt aan de A2 maar daar hebben wij ons absoluut niet aan gestoord. Snackbar was prima geregeld en in de receptie vriendelijk personeel. Wij hebben 8 weken lang genoten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 5roos21-08-2020

camping viel tegen

Het chalet was prima in orde, netjes en schoon. Veel vaste plekken, wat bepalend is voor de sfeer van de camping. De snackbar was niet schoon, de enige tafel die binnenstond was vies en de buiten tafels/ bankjes waren ook niet schoon, om van de vloer nog maar te zwijgen(kan wel een sopje gebruiken). De A2 is te dichtbij en het geluid daarvan kan je niet omheen,dag en nacht blijft het door razen. voor ons was dit de eerste keer hier en ook meteen de laatste.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Eva13-08-2020

Fijn verblijf in de Betuwe

Een fijne camping met een grote zwemplas. Vriendelijk personeel! Helaas mogen de honden niet zwemmen in die plas. In de omgeving zijn wel wat leuke plekjes waar je met de hond kan zwemmen. Echter moet je daar met de auto naar toe.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 7Corrie26-07-2020

Prima camping om een paar dagen te verblijven.

Vriendelijk personeel dat je begeleidt naar je campingplaats We stonden op veld pampus. Er stond aangegeven dat in de nabijheid een verouderd sanitairgebouw was. Dit klopt ook. Doordat het gras net gemaaid was en het losse gras overal lag, liep je dit ook overal mee naar toe, ook naar het toiletgebouw wat daardoor nog viezer werd. Toiletgebouw is niet echt geschikt voor kleine kinderen. Onze dochter kan thuis zelf naar toilet, maar bij het toiletgebouw is er een ouderwetse drukknop om door te spoelen die ze niet zelf voldoende ingedrukt krijgt om door te spoelen en de wastafel is te hoog om zelf haar handen te kunnen wassen (zeker in deze tijd van Corona een must). De desinfectiepaal die er staat, was voor haar ook zeker te hoog.

Strandbad met de speeltoestellen is zeker leuk en een aanrader bij mooi weer. Ook fijn dat ze een afgezet stuk hebben in het water voor de kleinere kinderen.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Fred Schuiten17-07-2020

Heerlijk langweekend op de Rotonde

Het is een ruim en goed onderhouden Vakantie park. Het is een kind vriendelijk park en er is in de vakantie periode veel te doen voor de kinderen. Honden zijn welkom er zijn voldoende honden vuilnisbakken en GRATIS depobags. Het is dus onbegrijpelijk dat er nog honden eigenaren de uitwerpselen niet oprapen. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Hoewel het naast de A2 ligt is er geen overlast van verkeersgeluiden. Je moet bewust luisteren om wat te horen. Het park is een aanrader.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020