Géén boekingskosten
/Nederland/Gelderland/Enspijk/Campings Enspijk/Camping Capfun De Rotonde

Capfun De Rotonde

NederlandGelderlandEnspijk

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun De Rotonde voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 195 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 195 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

195 Reviews over Capfun De Rotonde

• 9Meelmartine28-09-2022

Fijne gezinscamping

Deze camping is erg leuk, wij verbleven in een chalet op een ruime plaats. De camping heeft een ongedwongen sfeer, merendeel ruime plaatsen, leuke animatie, fijn zwemmeer en leuke speeltuinen. Het ligt aan de snelweg, maar daarvan hadden wij totaal geen last. In de omgeving is genoeg leuks te doen. Maar, we hebben vernomen dat deze camping gaat veranderen. Er komt een zwembad, dat is natuurlijk mooi. Maar ook heel veel chalets erbij op waarschijnlijk krappe plekjes, dat vinden we zeer jammer. We hopen dan ook van harte dat dat niet ten koste gaat van deze leuke camping zoals deze nu is.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Tineke Zoetbrood28-09-2022

super camping, vriendelijk personeel

mooie camping met mooie visplekken

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Jeroen Kleene27-09-2022

Prima accommodatie, goede locatie

Mooie locatie en een nieuwe stacaravan. Alles was schoon en goed voor elkaar! Vlakbij 's Hertogenbosch en Utrecht. Mooie dagjes uit!

• 9Joke27-09-2022

Heerlijk verblijf

Mooie nieuwe chalets. Visvijver achter huis en recreatieplas. Mijn Kids en ik hebben genoten. Enigste puntje misschien wat meer activiteiten voor oudere kinderen zoals spooktocht, speurtocht of id

• 8Wendy23-09-2022

Hele fijne vakantie gehad, voor herhaling vatbaar

Een leuke, nette, kindvriendelijke camping waar veel activiteiten georganiseerd worden voor alle leeftijden. Ook voor de wat oudere kinderen/ pubers is er genoeg te doen. Er is een mooie zwemplas en grote visvijver voor uren vertier. er zijn genoeg mogelijkheden om wat te eten, ook voor afhaal en de prijs is oke. een camping winkel voor de vergeten boodschappen en verse broodjes ontbreekt ook niet. Onze lodge aan de visvijver was erg netjes en van alle gemakken voorzien.

• 9Iwan Bauer22-09-2022

Als het kan, dan gaan we volgen jaar zeker terug.

Een leuke, complete camping. Veel animatie, vooral voor jongere kinderen. Wij verblijven in een chalet, dat prima was ingericht. Ieder chalet heeft eigen glasvezelinternet, sanitair is goed verzorgd. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De prijzen op de camping zijn redelijk. Wel is te zien dat de camping recent is uitgebreid, denk hierbij aan de groenvoorziening. Absoluut een aanrader!

• 9T van Leeuwen22-09-2022

Perfekt!

Erg kindvriendelijke camping. Veel activiteiten voor kinderen en het meertje met alle voorzieningen/toestellen daar is geweldig!

• 9Eetgelegenheden
  • 7Henny20-08-2022

Aardig genoeg voor één vakantie, maar niet nog kee

Grote camping met veel chalets en seizoenplaatsen. Op ‘t Eiland wel wat geluidsoverlast van A2 en van de vissers die tot 24:00 uur aan de visvijver mogen kletsen. Visvijver was overigens perfect. De jongens hebben veel gevangen. Mede dankzij tips van de doorgewinterde hengelaars. Zwemwater was goed en het Joe Cook eiland geweldig. Wel weinig toezicht op de regels. De speeltuin is verouderd. Alles zakt door en overal splinters en spijkers. Voor de jongste was er niet veel te spelen op het veld. De speelhuisjes waren weggehaald. Heel vreemd in het hoogseizoen. De horeca is goed genoeg. Wel erg duur. Het winkeltje kun je alleen terecht als je iets vergeten bent. Ook te vroeg dicht. Ons hondje mocht op de camping, maar verder mocht zij niet veel. Zij kon nergens in het water. Er zou nog een sloot zijn, maar die was veel te diep voor haar. De hygiëne toiletgebruik was op het randje. Er moet vaker schoon gemaakt worden.

• 8Vera13-09-2021

Volgend jaar weer

Mooie plaatsen, veel groen en water. Vriendelijk personeel. Prima schoon sanitair. Prima vismogelijkheden. Mooie fietsroutes in de omgeving. Kortom.....volgend jaar weer!

• 4Micha truijens24-08-2021

Geen 5 sterren camping , uitzicht op de snelweg !

Niet slecht maar geen 5 sterren , het ligt direct aan de snelweg je hoort de auto's rijden .Winkel is vroeg dicht en het restaurant is net een discotheek met echt keiharde muziek ! En ze vragen zich af waarom de la place vol zit en zij niet! Animatie team zijn gewoon tieners uit de buurt ! Maar de rest was goed 🙄

• 3Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar