Wellnessresort De Veluwse Bron

Wellnessresort De Veluwse Bron

6.7Voldoende

1.8km van centrum

• 5SB15-02-2020

Niet meer zoals het was.

Afgelopen jaren regelmatig geweest.Het verouderd en lijkt niet hersteld te worden.Stoelen restaurant kapot en dus niet hygiënisch. Te druk,je kunt geen leeg haakje vinden. Bij afrekenen er wat van gezegd maar volgens de dame was het helemaal niet druk... Jammer!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 5Mike15-02-2020

Geweldige opgieting, maar complex in verval

Laat ik beginnen met twee opgietingen van gisteren die geweldig waren, een ware show. Genieten! Wij komen met tussenpozen de afgelopen 4 jaar in deze sauna. Wat ons opvalt is dat er steeds meer faciliteiten defect raken en niet gerepareerd worden. Een douche bij de kleedkamers die al meer dan twee jaar defect is. Een sauna die defect is, douches bij het zoutbad die al meer dan een jaar defect zijn een bubbelbad die niet meer bubbelt. Vloeren in de douche die wel werken zijn erg vies.... kortom. De goede ervaring van de opgieting en het genieten daarvan wordt bijna teniet gedaan door de teloorgang van het complex.

• 5Gabrielle15-02-2020

Voor ons niet meer

Voor de derde keer hier geweest. Dat was tevens de laatste keer. Voor dat alles was opgewarmd was het half een. Bij het oosters ritueel kwam de stoom niet goed op gang . Zalf smeren in een koude droge ruimte is niet zo lekker. Gelukkig maakte mijnheer André met zijn opgieting een en ander weer goed.

• 6Hm08-02-2020

Redelijk

Mooi resort maar jammer van achterstallig onderhoud . En de bubbelbaden en andere baden waren aan de koude kant.

• 3Diana04-02-2020

Vreselijk!!!!!

Het was echt verschrikkelijk. Druk, niet schoon, herrie. Je kon nergens rustig zitten, je kon je handdoek/badjas nergens kwijt. We kwamen hier regelmatig en graag. Maar nu........ nooit meer. We gingen veel eerder weg dan gepland en toen we er bij het afrekenen iets van zeiden reageerde de dame achter de balie zeeeeer laconiek. Jammer van een eens zo fijne sauna.

januari 2020

• 1Gerda02-02-2020

Nooit meer

Niet gaan! Ook niet met korting bon of 2 voor prijs van 1. Zondag 2/2/2020 geweest, veel te druk. Om 10.30 staan er al 4 rijen dik voor de kassa om binnen te komen. Bij deze sauna houden ze zich echt niet aan de hoeveelheid mensen die er naar binnen laten gaan. Kortom alle sauna’s overvol, in restaurant geen tafel te krijgen rond lunchtijd. Niet echt een ontspannen wellness gevoel te krijgen bij deze sauna. Bij vertrek werd er door medewerkster gevraagd of onze dag was bevallen! Niet dus maar hier wilde de dame dus echt niet naar luisteren, het interesseerde haar duidelijk echt niet!

• 7Mariella24-01-2020

Het is er heerlijk, maar wel te druk.

De Veluwse bron is eigenlijk altijd heerlijk vertoeven. Kom er graag en blijf dit ook zeker doen. Echter vandaag was het echt te druk. ( overdag) Dit hoor ik helaas steeds vaker terug van mensen die gaan. Hadden vandaag een lange kassa rij tot buiten en hebben echt een aantal sauna’s moeten laten schieten omdat het vol zat en dan helaas ook nog spullen ( shampoo/ scrub) die op zijn. Zo jammer.. voelt echt minder relaxed. Gewoon te veel mensen.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8I.16-01-2020

Heerlijk

Het was heerlijk! Lekker rustig niet hoeven wachten bij de kassa, soms een heel zwembad voor ons alleen :) wel jammer dat er een bad in het souterrain kapot was, geloof ik, dat was jammer...

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Lisanne13-01-2020

Genoten!

Genoten! De dag dat wij hier waren was het super rustig.. We konden overal dus gebruik van maken zonder dat we bovenop elkaar zaten. Sommige sauna's zelfs privé gehad. Genoten van de rust, heerlijke baden en verassende sauna's. Voor ons dus zeker nog een keer! Enige minpunt is dat de horeca echt extreem duur is, dit weerhoud ons ervan om een 2e keer wat te gaan drinken. Eten helemaal niet want je betaald de hoofdprijs.

• 3Naomi13-01-2020

Wat een teleurstelling

Wij kwamen vandaag weer een dagje relaxen na 2 jaar niet meer geweest te zijn. Bij de kassa ging het al mis, er werd gevraagd of we online willen reserveren, en dan opnieuw in de rij willen staan. Na meer dan een half uur waren we door, Weinig relaxen met overvolle stilte ruimtes wat meer leek op een kippen hok door de herrie. Water in de grot was gewoon lauw, en de stoom was ook nergens meer te bekennen. Het bad bij de hammam was lek. Onder water muziek binnen was er niet meer, de tapas restaurant was weer dicht. Echt waardeloos . Ik wijk wel naar een andere welness toe.

10 van de 1336 reviews gezien