Camping Minicamping Uylkens Hof

9,2

181 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Super mooi, fantastisch!

Ada van Eijk, 21-5-2018

Alles was perfect, gezellige inrichting. Vriendelijke gastheer en vrouw. Prachtige tuin veel privacy! Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke lokatie, prachtig onderkomen, gastvrij

John Zonneveld, 11-5-2018

Heerlijk genoten van twee nachten in de B&B op een heel sfeervolle en rustige plek. Vanuit hier heel makkelijk naar de hoge Veluwe, Apeldoorn of Zwolle, en op vijf minuten rijden van sauna de Veluwse Bron.

Erg genoten en voor herhaling vatbaar

Tom en Dewi, 5-5-2018

Heerlijke B&B en prachtig terrein. Eigenaren waren lief en zorgde goed voor ons. In de avond ook nog heerlijk buiten gezeten. De lieve hond maakte het helemaal af

Uitstekend!

Rogier, 4-5-2018

Heerlijke B&B. Rustig, netjes en een hele vriendelijke gastheer en gastvrouw.

5 minuutjes vanaf de Veluwse Bron: ideaal! :-)

Rustig en comfortabel, behalve de trap.

Erna en Roland (België), 28-4-2018

Heel warm onthaal, letterlijk en figuurlijk! Mooi huisje op een prachtig terrein vol lentebloemen. Leuk om in de omgeving te fietsen of iets verder met de auto Kröller-Müller te bezoeken. Ook Deventer is een geweldig stadje om te bezoeken. Boven staat een heerlijk bed, maar de trap ernaartoe is heel onhandig.

Zeer gastvrij

Edith, 16-4-2018

Samen met mijn vriend hebben we een dagje sauna gedaan in Veluwse bron. We hebben toen in de B&B overnacht. (10 minuutjes rijden). We werden erg gastvrij ontvangen door de eigenaresse met koffie en lekkers. De B&B is een huisje op het sfeervolle terrein met veel groen en watertjes. Huisje zag er erg gezellig uit en met alles erop en eraan eigen keuken/ badkamer / tv met lekkere bank en zelf een terrasje. Ontbijtje werd in huisje gebracht en was ook goed verzorgd. Echt een aanrader!

Super gastvrij, absolute aanrader!

Fam. Bos, 11-4-2018

Wij verbleven in B&B ‘Bosuyl’ met onze twee kinderen van 0 en 3 jaar. We hebben genoten van het mooie, rustige plekje en gastvrijheid! Het huisje was erg schoon en netjes. Wij waren al gewaarschuwd voor de steile trap en deze was inderdaad ongeschikt voor (kleine) kinderen maar wij hebben ons kunnen redden. Wij denken met een heel positief gevoel terug aan deze vakantie!

Prima verblijf voor naar Veluwe en grote sauna

Jan en Feikje Stapersma, 6-4-2018

Fijn huisje, heerlijk privé met een prima prijs/kwaliteitsverhouding op een goed onderhouden parkachtig terrein. Het ontbijt was prima en de eigenaren zijn gezellige mensen en die het prima voor elkaar hebben !

Geweldig !

Marjolein en Karin, 2-4-2018

Prachtige plek met vrij uitzicht.

Rust.

Ruimte.

Lekker uitgebreid ontbijt.

Fijn verblijf!

Willemijn, 20-3-2018

Fijn huisje waar alles aanwezig is. Goede gastvrouw die zorgt dat het je aan niks ontbreekt tijdens je verblijf!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.19 uit 10 op basis van 183 reviews.