Camping Minicamping Uylkens Hof

207 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Genieten!

Nina
17-8-2018

Wat een heerlijke plek! Alsof je even in Zuid Frankrijk bent. Ook heel leuk met kleine kinderen.

Hele fijne ruime, lichte en goed voorziene tent. De eigenaren, Rogier en Yolanda, zijn onwijs vriendelijk en hartelijk en staan voor je klaar als je ze nodig hebt. Het is een rustige plek, met leuke steden op korte afstand (Apeldoorn, Deventer, Zwolle). Ook heerlijk om te fietsen.

Top!

Esmee
12-8-2018

Camping Uylkenshof was fantastisch. Zowel de gastvrouw als de gastheer erg hartelijk en betrokken. Safaritent was brandschoon, alle benodigdheden waren aanwezig en gezellig ingericht. We hebben het reuze naar onze zin gehad!

Een fantastische en mooi gelegen mini-camping met ruime plaatsen (met voldoende eigen privacy). De accommodatie was geweldig: een ruime safaritent die van alle gemakken is voorzien, met heerlijke bedden!!, een ruim keukenblok en een nette verzorgde badkamer. Ook de grote veranda was erg prettig. Door de ruime plaatsen was er voor de kinderen erg veel speelruimte. Ideaal dat we het meegebrachte kinderbadje op het grasveld voor de tent konden zetten. Erg prettig dat we het badje met dit warme weer veel konden gebruiken (met dank aan Rogier voor de lange tuinslang!!).

Verder erg gastvrije beheerders, die goed beschikbaar zijn.

Het waren 2 heerlijke weken, en we komen zeker een keer terug Rogier en Yolanda!!!

Zeker nog een keer terug!

Saskia
6-8-2018

Prachtige omgeving en tenten die van alle gemakken zijn voorzien. Veel privacy.

Een kadootje

Fam. Plomp
3-8-2018

Wat een heerlijke korte vakantie hebben wij gehad. De safaritent was echt top. Goede bedden, goed sanitair. Nu hadden we ook prachtig weer maar ik weet zeker dat we het bij minder weer het ook heerlijk gehad zouden hebben. Mooie omgeving, vanuit deze accommodatie fiets je zo de prachtige bossen in die voorzien zijn van hele goede fietspaden. Of bij minder weer kun je lekker winkelen in Deventer. Kortom onze vakantie was kort maar krachtig, wij hebben echt genoten. Dank je wel Rogier en Yolanda.

relax weekje

Evert en Annemarie
2-8-2018

We hebben een week lang in het B&B huisje de Bosuyl vakantie gehouden. Bij aankomst voelde het meteen goed. Mooi, gezellig huisje, prima kookgelegenheid en goede bedden. Bovendien een riante privé ruimte er om heen. Het huisje was gelukkig redelijk koel . Zeker fijn bij zulke extreme hoge temperaturen deze week. We hebben ons prima vermaakt met relaxen, fietsen, wandelen en een bezoek aan Deventer en Zutphen. Tip: neem iets mee tegen insectenbeten.Relax

Geweldige aanrader voor gezinnen of stellen!

NousjkaNijhuis
31-7-2018

Geweldig hoe wij in deze geweldige safaritent een stukje vakantie hebben geproefd! In 2 nachtjes een compleet vakantiegevoel met alle luxe in de tenten. Geweldig gastvrij gevoel van Rogier en Yolanda!

Verder was alles prima

Henny
30-7-2018

Dat je zomers geen ontbijt geserveerd krijgt hadden wij wel op gerekend

Voor herhaling vatbaar!

Willemien
30-7-2018

Mooi gelegen, grote beschutte plek.

Prachtige 'tent', of eigenlijk een huisje vermomd als tent, fantastisch compromis voor de kampeerfan en de niet-zo-enthousiaste kampeerder!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.24 uit 10 op basis van 207 reviews.