9,3

221 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Heerlijke plek in de natuur!

Nadine,
10-7-2018

Heerlijk weekend in de natuur gehad samen! Bij aankomst voelde het al meteen als vakantie. Een warm ontvangt en een prachtige privé plek met de tent. Heerlijk de avond voor de tent gezeten met lekkere hapjes en een drankje. De stilte is zo fijn. Je bent er echt even uit. De tent zag er perfect uit, alles super schoon en netjes!

Heerlijke bedden en een luxe douche! Super te combineren met een dagje sauna bij de veluwse bron wat wij hebben gedaan. 7 minuutjes rijden met de auto. Zondag hadden we een late check out geboekt. Heerlijk nog een extra dag genieten!

Een plek om aan te raden en zeker een keer terug te komen! Bedankt!

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig

Lenie Brouwer,
9-7-2018

Wij hebben een heerlijk ontspannen weekend doorgebracht in de bed & breakfast van Uylkens Hof. Het huisje is heel gezellig ingericht, met de rode bank en de uilenbeeldjes. Je voekt je meteen thuis. 's Ochtends hoor je het gekwetter van de volgeltjes in de tuin. De omgeving is prachtig, een echt wandelgebied. We zagen ook ooievaars in hun hoge nesten zitten en zelfs twee kleine slechtvalkjes in de boom. Kortom, een bijzondere plek om te relaxen en dat in eigen land.

Gereisd met vrienden in juni 2018

luxe camperen!

fam.smit,
2-7-2018

We zijn simpele campeerders en dit was voor ons echt Glamping: Een lekker bed, een eigen douche en toilet, een complete keuken en alles van mooi steigerhout. De tenten stonden op voldoende afstand om privacy te hebben. En het weer was fantastisch. We hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2018

Back to basic in luxe-tent

Bert, Stéphanie & kids,
23-6-2018

We werden uitstekend ontvangen, kregen ruim uitleg over de uitrusting in de tent en een kleine attentie in de frigo.

De camping op een mooi, groen terrein op voldoende afstand van de straat. Gezien er maar 6 safaritenten op het terrein staat is het hier heel rustig en stil. 's Avonds hoor je de vogels fluiten en de kikkers kwaken.

Enig klein minpuntje is dat je 's avonds in de verte een licht gezoem van het verkeer kan horen... echt heel in de verte.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Luxe kamperen in de rust

Pauline,
28-5-2018

Luxe kamperen in een safaritent. We waren de eersten dit seizoen en het was nog behoorlijk koud. In de ochtend en avond het kacheltje aan was heel fijn, nachts met goede warme slaapzakken (mee van huis) prima te doen. Alles in de tent was dik voor elkaar en mocht er iets ontbreken, dan kunnen de eigenaren je daar altijd bij helpen. We hebben genoten van de rust - de eerste dagen waren we helemaal alleen, dat vonden we helemaal niet erg - en er is in de omgeving van alles te doen. De ruime tent biedt ook bij regen meer dan voldoende bewegingsmogelijkheden met z'n viertjes. Voorzien van alle gemakken. De eerste vier tenten staan 'tegenover' elkaar, twee andere tenten staan wat meer achteraf, voor meer privacy. Voor ieder wat wils.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Heerlijk kamperen en genieten van luxe!

Smeels,
28-5-2018

Kleinschalige camping met vijver vol vrolijk kwakende kikkers. De tent is van alle gemakken voorzien en lijkt eigenlijk meer op een huisje met een tentdoek. De eigenaren zijn zeer vriendelijk. In de omgeving is het fijn fietsen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Mooie, rustige omgeving en leuk, comfortabel huisje. Heel goed te combineren met dagje Veluwse Bron. Eigenaren zijn erg vriendelijk en ontbijt was goed verzorgd.

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijk, we gaan zeker nog een keer.

Concetta,
26-5-2018

Luxe tent met prima voorzieningen (gasfornuis, wc én douche) op heerlijke mini-camping. En dat voor die prijs. Fijne (en zonnige) Pinksterdagen hier gehad. Vergeet de boodschappen niet zelf mee te nemen, geen campingwinkel oid. Supermarkt op 5 min. rijden afstand.

Fantastisch!

Familie,
24-5-2018

Luxe en ruime safaritenten.

Ruim opgezet kampeerterrein.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Betoverende plek en enorm hartelijke ontvangst

Kristl & Luc,
24-5-2018

Wij vonden hier rust in het gezellige huisje, met mooi zicht op de tuin en achterliggende weiden. Dit is een ideale plek om erop uit te trekken met de fiets, en 's avonds terugkomen om te aperitieven en te eten in je eigen tuintje is al even fijn.

Gereisd met partner in mei 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.