Camping Minicamping Uylkens Hof

228 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof

• 2018
    10marion17-07-2018

heerlijke plek

Een weekend in juni, in de B&B. Huisje is heel sfeervol ingericht. Openslaande deuren naar de tuin. Prachtig groen plekje, met steeds wisselende bloeiende struiken. Eerste dag zijn we naar het oude Hanzestadje Zutphen geweest. Aanrader. Tweede dag een wandeling naar de nabijgelegen Renderklippen, waar nog steeds een schapenkudde rondwandelt op de heide. Prachtig.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Monique&Desiree16-07-2018

Fantastisch, komen zeker nog eens terug!

Wij waren hier drie dagen, twee nachten in b&b de bosuyl. Het was in één woord fantastisch! Het mooie weer, de omgeving en het huisje waren genieten voor ons. In overleg de aankomst tijd regelen is prettig, zodat je niet pas aan het einde van de middag erin mag. Het huisje is gezellig en de bedden sliepen goed. Koken hebben wij niet gedaan, wij zijn uit eten gegaan. En ontbijt voldeed aan alle wensen, meer dan genoeg. Ook hier kun je je wensen doorgeven. Yolanda & Rogier twee zeer gastvrije, lieve mensen waar we graag nog een keertje terug komen!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Astrid & Hans10-07-2018

Fantastisch!

Wij hebben het 3 daags Veluwe Bron arrangement geboekt incl. 2 overnachtingen in de Bosuyl. Alles was top! De ontvangst was heel hartelijk, duidelijke uitleg over alles, het huisje is voorzien van alle comfort, mogelijkheid om zelf te koken wat we niet gedaan hebben. Bij mooi weer kun je lekker buiten zitten, midden in de natuur in een prima afgeschermde tuin. In de omgeving zijn veel leuke restaurantjes te vinden. Het heerlijke ontbijt werd twee dagen geserveerd in ons huisje, veel privacy dus. De omgeving leent zich bij uitstek voor het maken van mooie fietstochtjes over de Veluwe. We hebben bij De Weerd in Oene twee e-bikes gehuurd en hebben een tochtje van 70 km gemaakt richting Elburg. Yolanda en Rogier zijn gastvrije mensen is het je echt volledig naar de zin willen maken, dat is wat ons betreft goed gelukt. Klein puntje van aandacht, door de steile trap is dit huisje niet geschikt voor minder validen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Nadine10-07-2018

Heerlijke plek in de natuur!

Heerlijk weekend in de natuur gehad samen! Bij aankomst voelde het al meteen als vakantie. Een warm ontvangt en een prachtige privé plek met de tent. Heerlijk de avond voor de tent gezeten met lekkere hapjes en een drankje. De stilte is zo fijn. Je bent er echt even uit. De tent zag er perfect uit, alles super schoon en netjes! Heerlijke bedden en een luxe douche! Super te combineren met een dagje sauna bij de veluwse bron wat wij hebben gedaan. 7 minuutjes rijden met de auto. Zondag hadden we een late check out geboekt. Heerlijk nog een extra dag genieten! Een plek om aan te raden en zeker een keer terug te komen! Bedankt!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Lenie Brouwer09-07-2018

Geweldig

Wij hebben een heerlijk ontspannen weekend doorgebracht in de bed & breakfast van Uylkens Hof. Het huisje is heel gezellig ingericht, met de rode bank en de uilenbeeldjes. Je voekt je meteen thuis. 's Ochtends hoor je het gekwetter van de volgeltjes in de tuin. De omgeving is prachtig, een echt wandelgebied. We zagen ook ooievaars in hun hoge nesten zitten en zelfs twee kleine slechtvalkjes in de boom. Kortom, een bijzondere plek om te relaxen en dat in eigen land.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9fam.smit02-07-2018

luxe camperen!

We zijn simpele campeerders en dit was voor ons echt Glamping: Een lekker bed, een eigen douche en toilet, een complete keuken en alles van mooi steigerhout. De tenten stonden op voldoende afstand om privacy te hebben. En het weer was fantastisch. We hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Bert, Stéphanie & kids23-06-2018

Back to basic in luxe-tent

We werden uitstekend ontvangen, kregen ruim uitleg over de uitrusting in de tent en een kleine attentie in de frigo. De camping op een mooi, groen terrein op voldoende afstand van de straat. Gezien er maar 6 safaritenten op het terrein staat is het hier heel rustig en stil. 's Avonds hoor je de vogels fluiten en de kikkers kwaken. Enig klein minpuntje is dat je 's avonds in de verte een licht gezoem van het verkeer kan horen... echt heel in de verte.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Pauline28-05-2018

Luxe kamperen in de rust

Luxe kamperen in een safaritent. We waren de eersten dit seizoen en het was nog behoorlijk koud. In de ochtend en avond het kacheltje aan was heel fijn, nachts met goede warme slaapzakken (mee van huis) prima te doen. Alles in de tent was dik voor elkaar en mocht er iets ontbreken, dan kunnen de eigenaren je daar altijd bij helpen. We hebben genoten van de rust - de eerste dagen waren we helemaal alleen, dat vonden we helemaal niet erg - en er is in de omgeving van alles te doen. De ruime tent biedt ook bij regen meer dan voldoende bewegingsmogelijkheden met z'n viertjes. Voorzien van alle gemakken. De eerste vier tenten staan 'tegenover' elkaar, twee andere tenten staan wat meer achteraf, voor meer privacy. Voor ieder wat wils.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Smeels28-05-2018

Heerlijk kamperen en genieten van luxe!

Kleinschalige camping met vijver vol vrolijk kwakende kikkers. De tent is van alle gemakken voorzien en lijkt eigenlijk meer op een huisje met een tentdoek. De eigenaren zijn zeer vriendelijk. In de omgeving is het fijn fietsen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Suzanne27-05-2018

Heerlijk verblijf, top te combineren met wellness

Mooie, rustige omgeving en leuk, comfortabel huisje. Heel goed te combineren met dagje Veluwse Bron. Eigenaren zijn erg vriendelijk en ontbijt was goed verzorgd.

Gereisd met partner in mei 2018

9 tips over Camping Minicamping Uylkens Hof

• Jan Sierens, 14-10-2013

We gingen lunchen in restaurant De Leest. Een van de echte top restaurant maar toch betaalbaar. De menu voor de kleinste werd zelfs op maat samengesteld.

We bezochten Natianaal park de Hoge Veluwe waar je heerlijk kan fietsen. Museum Onder in het park is educatief en toch leuk ingericht voor kinderen.

• Rosalie, 11-08-2013

Bezoek ook de Apenheul wanneer je hier verblijft met jonge kinderen

• Daphne Hendriks, 24-05-2013

In overleg kun je je eigen huisdieren meenemen.

0 vragen over Camping Minicamping Uylkens Hof

Camping Minicamping Uylkens Hof info