Camping Minicamping Uylkens Hof

Tonen op kaart

228 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof

• 2018
    10Hilde15-08-2018

Fantastische plek voor een heerlijke vakantie

Hele fijne ruime, lichte en goed voorziene tent. De eigenaren, Rogier en Yolanda, zijn onwijs vriendelijk en hartelijk en staan voor je klaar als je ze nodig hebt. Het is een rustige plek, met leuke steden op korte afstand (Apeldoorn, Deventer, Zwolle). Ook heerlijk om te fietsen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Esmee12-08-2018

Top!

Camping Uylkenshof was fantastisch. Zowel de gastvrouw als de gastheer erg hartelijk en betrokken. Safaritent was brandschoon, alle benodigdheden waren aanwezig en gezellig ingericht. We hebben het reuze naar onze zin gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Benno06-08-2018

2 fantastische weken gehad op Uylkenshof!

Een fantastische en mooi gelegen mini-camping met ruime plaatsen (met voldoende eigen privacy). De accommodatie was geweldig: een ruime safaritent die van alle gemakken is voorzien, met heerlijke bedden!!, een ruim keukenblok en een nette verzorgde badkamer. Ook de grote veranda was erg prettig. Door de ruime plaatsen was er voor de kinderen erg veel speelruimte. Ideaal dat we het meegebrachte kinderbadje op het grasveld voor de tent konden zetten. Erg prettig dat we het badje met dit warme weer veel konden gebruiken (met dank aan Rogier voor de lange tuinslang!!).

Verder erg gastvrije beheerders, die goed beschikbaar zijn.

Het waren 2 heerlijke weken, en we komen zeker een keer terug Rogier en Yolanda!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Saskia06-08-2018

Zeker nog een keer terug!

Prachtige omgeving en tenten die van alle gemakken zijn voorzien. Veel privacy.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fam. Plomp03-08-2018

Een kadootje

Wat een heerlijke korte vakantie hebben wij gehad. De safaritent was echt top. Goede bedden, goed sanitair. Nu hadden we ook prachtig weer maar ik weet zeker dat we het bij minder weer het ook heerlijk gehad zouden hebben. Mooie omgeving, vanuit deze accommodatie fiets je zo de prachtige bossen in die voorzien zijn van hele goede fietspaden. Of bij minder weer kun je lekker winkelen in Deventer. Kortom onze vakantie was kort maar krachtig, wij hebben echt genoten. Dank je wel Rogier en Yolanda.

• 10Evert en Annemarie02-08-2018

relax weekje

We hebben een week lang in het B&B huisje de Bosuyl vakantie gehouden. Bij aankomst voelde het meteen goed. Mooi, gezellig huisje, prima kookgelegenheid en goede bedden. Bovendien een riante privé ruimte er om heen. Het huisje was gelukkig redelijk koel . Zeker fijn bij zulke extreme hoge temperaturen deze week. We hebben ons prima vermaakt met relaxen, fietsen, wandelen en een bezoek aan Deventer en Zutphen. Tip: neem iets mee tegen insectenbeten.Relax

• 10NousjkaNijhuis31-07-2018

Geweldige aanrader voor gezinnen of stellen!

Geweldig hoe wij in deze geweldige safaritent een stukje vakantie hebben geproefd! In 2 nachtjes een compleet vakantiegevoel met alle luxe in de tenten. Geweldig gastvrij gevoel van Rogier en Yolanda!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Henny30-07-2018

Verder was alles prima

Dat je zomers geen ontbijt geserveerd krijgt hadden wij wel op gerekend

• 10Willemien30-07-2018

Voor herhaling vatbaar!

Mooi gelegen, grote beschutte plek.

Prachtige 'tent', of eigenlijk een huisje vermomd als tent, fantastisch compromis voor de kampeerfan en de niet-zo-enthousiaste kampeerder!

• 9Lisette27-07-2018

Onwijs genoten.

Wij zijn voor een weekend wezen kamperen in een safari tent. Héérlijk die luxe in combinatie met het kamperen gevoel. De bedden liggen erg lekker met een heel fijn kussen. Dankzij de klamboe heb je in bed geen last van muggen. Wij hadden gevraagd om een plekje met veel privacy en dat is gelukt. Wij zaten achter op het veldje omringt door planten, bloemen en bomen en voor ons het vijvertje. Ideaal ook om je verblijf te combineren met een bezoek aan de Veluwse Bron. Dit is op slechts 6 minuten rijden namelijk. Als tip zou ik nog mee willen geven om of placemats te regelen voor op de picknick tafel buiten of deze even goed tussen de planken schoon te maken. Logischerwijs (midden in de natuur) vinden spinnen dat fijne plekken om hun nestjes te bouwen. Verder was alles goed geregeld een hele vriendelijke gastheer en vrouw, die hun best doen om je een goede tijd te laten hebben!

9 tips over Camping Minicamping Uylkens Hof

• Jan Sierens, 14-10-2013

We gingen lunchen in restaurant De Leest. Een van de echte top restaurant maar toch betaalbaar. De menu voor de kleinste werd zelfs op maat samengesteld.

We bezochten Natianaal park de Hoge Veluwe waar je heerlijk kan fietsen. Museum Onder in het park is educatief en toch leuk ingericht voor kinderen.

• Rosalie, 11-08-2013

Bezoek ook de Apenheul wanneer je hier verblijft met jonge kinderen

• Daphne Hendriks, 24-05-2013

In overleg kun je je eigen huisdieren meenemen.

0 vragen over Camping Minicamping Uylkens Hof

Camping Minicamping Uylkens Hof info