9,3

221 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Zeker nog een keer terug!

Saskia,
6-8-2018

Prachtige omgeving en tenten die van alle gemakken zijn voorzien. Veel privacy.

Gereisd met partner in augustus 2018

Een kadootje

Fam. Plomp,
3-8-2018

Wat een heerlijke korte vakantie hebben wij gehad. De safaritent was echt top. Goede bedden, goed sanitair. Nu hadden we ook prachtig weer maar ik weet zeker dat we het bij minder weer het ook heerlijk gehad zouden hebben. Mooie omgeving, vanuit deze accommodatie fiets je zo de prachtige bossen in die voorzien zijn van hele goede fietspaden. Of bij minder weer kun je lekker winkelen in Deventer. Kortom onze vakantie was kort maar krachtig, wij hebben echt genoten. Dank je wel Rogier en Yolanda.

relax weekje

Evert en Annemarie,
2-8-2018

We hebben een week lang in het B&B huisje de Bosuyl vakantie gehouden. Bij aankomst voelde het meteen goed. Mooi, gezellig huisje, prima kookgelegenheid en goede bedden. Bovendien een riante privé ruimte er om heen. Het huisje was gelukkig redelijk koel . Zeker fijn bij zulke extreme hoge temperaturen deze week. We hebben ons prima vermaakt met relaxen, fietsen, wandelen en een bezoek aan Deventer en Zutphen. Tip: neem iets mee tegen insectenbeten.Relax

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldige aanrader voor gezinnen of stellen!

NousjkaNijhuis,
31-7-2018

Geweldig hoe wij in deze geweldige safaritent een stukje vakantie hebben geproefd! In 2 nachtjes een compleet vakantiegevoel met alle luxe in de tenten. Geweldig gastvrij gevoel van Rogier en Yolanda!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Verder was alles prima

Henny,
30-7-2018

Dat je zomers geen ontbijt geserveerd krijgt hadden wij wel op gerekend

Voor herhaling vatbaar!

Willemien,
30-7-2018

Mooi gelegen, grote beschutte plek.

Prachtige 'tent', of eigenlijk een huisje vermomd als tent, fantastisch compromis voor de kampeerfan en de niet-zo-enthousiaste kampeerder!

Onwijs genoten.

Lisette,
27-7-2018

Wij zijn voor een weekend wezen kamperen in een safari tent. Héérlijk die luxe in combinatie met het kamperen gevoel. De bedden liggen erg lekker met een heel fijn kussen. Dankzij de klamboe heb je in bed geen last van muggen. Wij hadden gevraagd om een plekje met veel privacy en dat is gelukt. Wij zaten achter op het veldje omringt door planten, bloemen en bomen en voor ons het vijvertje. Ideaal ook om je verblijf te combineren met een bezoek aan de Veluwse Bron. Dit is op slechts 6 minuten rijden namelijk.

Als tip zou ik nog mee willen geven om of placemats te regelen voor op de picknick tafel buiten of deze even goed tussen de planken schoon te maken. Logischerwijs (midden in de natuur) vinden spinnen dat fijne plekken om hun nestjes te bouwen.

Verder was alles goed geregeld een hele vriendelijke gastheer en vrouw, die hun best doen om je een goede tijd te laten hebben!

heerlijke plek

marion,
17-7-2018

Een weekend in juni, in de B&B. Huisje is heel sfeervol ingericht. Openslaande deuren naar de tuin. Prachtig groen plekje, met steeds wisselende bloeiende struiken. Eerste dag zijn we naar het oude Hanzestadje Zutphen geweest. Aanrader. Tweede dag een wandeling naar de nabijgelegen Renderklippen, waar nog steeds een schapenkudde rondwandelt op de heide. Prachtig.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fantastisch, komen zeker nog eens terug!

Monique&Desiree,
16-7-2018

Wij waren hier drie dagen, twee nachten in b&b de bosuyl. Het was in één woord fantastisch! Het mooie weer, de omgeving en het huisje waren genieten voor ons.

In overleg de aankomst tijd regelen is prettig, zodat je niet pas aan het einde van de middag erin mag.

Het huisje is gezellig en de bedden sliepen goed. Koken hebben wij niet gedaan, wij zijn uit eten gegaan.

En ontbijt voldeed aan alle wensen, meer dan genoeg. Ook hier kun je je wensen doorgeven.

Yolanda & Rogier twee zeer gastvrije, lieve mensen waar we graag nog een keertje terug komen!

Fantastisch!

Astrid & Hans,
10-7-2018

Wij hebben het 3 daags Veluwe Bron arrangement geboekt incl. 2 overnachtingen in de Bosuyl. Alles was top! De ontvangst was heel hartelijk, duidelijke uitleg over alles, het huisje is voorzien van alle comfort, mogelijkheid om zelf te koken wat we niet gedaan hebben. Bij mooi weer kun je lekker buiten zitten, midden in de natuur in een prima afgeschermde tuin. In de omgeving zijn veel leuke restaurantjes te vinden. Het heerlijke ontbijt werd twee dagen geserveerd in ons huisje, veel privacy dus. De omgeving leent zich bij uitstek voor het maken van mooie fietstochtjes over de Veluwe. We hebben bij De Weerd in Oene twee e-bikes gehuurd en hebben een tochtje van 70 km gemaakt richting Elburg. Yolanda en Rogier zijn gastvrije mensen is het je echt volledig naar de zin willen maken, dat is wat ons betreft goed gelukt. Klein puntje van aandacht, door de steile trap is dit huisje niet geschikt voor minder validen.

Gereisd met partner in juni 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.