Camping Minicamping Uylkens Hof

Tonen op kaart

228 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof

• 2018
    9Carmen28-10-2018

Een aanrader om tot rust te komen

Een heel knus en gezellig huisje waarbij je je gelijk thuis voelt. Alle benodigdheden zijn aanwezig. Een heerlijk ontbijt dat 's morgens gebracht wordt met een geweldig uitzicht. Ideale plek om tot rust te komen. Ook perfect om de nabijgelegen grotere plaatsen te bezichtigen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Jose21-10-2018

B&B uylkenshof een aanrader voor rust en sfeer.

Na een dag sauna Veluwse Bron is de B&B een heerlijke plek om te overnachten. Wat een hartelijk ontvangst, de rust, de sfeer, stilte, landelijk, een heerlijk ontbijt, kortom, een fantastische plek , met een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Jochebed03-10-2018

Ontspannen, rust, verzorgd

Met moeder en zus in de B&B een nachtje gelogeerd. Was heerlijk om na een dagje sauna daar te verblijven. Ontbijt was ook heel goed verzorgd. Heel vriendelijk ontvangen!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Familie van Bilderbeek07-09-2018

Zeer goed verzorgde camping.

Mooie rustige camping. Vriendelijke eigenaren. De tent was echt super met een eigen wc en douche. Top vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Hans&Linda30-08-2018

Fantastisch!

Als gebruiker van het hemelbed hoef je niet bang te zijn voor muggen (die er overigens niet leken te zijn toe we er waren) De stapelbedbewoners hebben geen klamboe als verweer. We hebben genoten van de rust en de privacy. De ontvangst en het afscheid allerhartelijkst. Komen we zeker een keertje terug.

• 9Jan28-08-2018

Een fijne camping

Eind augustus nog een midweek aan de vakantie geplakt en veel geluk met het weer gehad. De camping is een fijne uitvalbasis om te fietsen op de Veluwe en het IJssel gebied. Tent is ruim en goed uitgerust met douche, keuken en voldoende serviesgoed. Bedden zijn 80cm breed en 2m lang en dat is prettig voor de iets langere gasten. Tweepersoonsbed is 160 bij 2 meter. Al met al een fijne camping voor mensen die zichzelf kunnen vermaken.

• 10Rosalie28-08-2018

Rustgevende locatie

Voor ons is dit ons tweede thuis geworden. Dit jaar was het voor ons de 5e keer dat we er weer terug kwamen. Heerlijk rustig, kinderen kunnen zich prima vermaken. Lieve campingeigenaren Rogier en Yolanda die ervoor zorgen dat je er weer terug wilt komen. Top plek om van je rust te genieten

• 8Pauline en Aglaé20-08-2018

Een plek om zeker een keer terug te komen!

De lokatie is Top! De omgeving biedt voor iederereen wat. Huisje is van alle gemakken voorzien en reuze gezellig ingericht. Het uitzicht vanuit de tuinstoelen was weids.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Nina17-08-2018

Genieten!

Wat een heerlijke plek! Alsof je even in Zuid Frankrijk bent. Ook heel leuk met kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Fam. Westdijk15-08-2018

Heerlijk!

Wat een heerlijke plek om te zijn en tot rust te komen. Overnachten in De safaritent was een superleuk avontuur. Absoluut voor herhaling vatbaar!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

9 tips over Camping Minicamping Uylkens Hof

• Jan Sierens, 14-10-2013

We gingen lunchen in restaurant De Leest. Een van de echte top restaurant maar toch betaalbaar. De menu voor de kleinste werd zelfs op maat samengesteld.

We bezochten Natianaal park de Hoge Veluwe waar je heerlijk kan fietsen. Museum Onder in het park is educatief en toch leuk ingericht voor kinderen.

• Rosalie, 11-08-2013

Bezoek ook de Apenheul wanneer je hier verblijft met jonge kinderen

• Daphne Hendriks, 24-05-2013

In overleg kun je je eigen huisdieren meenemen.

0 vragen over Camping Minicamping Uylkens Hof

Camping Minicamping Uylkens Hof info