9,3

1 review over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Fantastische plek waar je helemaal tot rust komt

Pia Herpertz
17-10-2016

Mijn logeerplaats voor een midweek was de Kerkuil. Een supermooie bed&breakfast, met alles erop en eraan en een prachtig uitzicht.

De eigenaren 'voelen' direct heel vertrouwd. Hond Joep komt zo nu en dan kijken hoe het met je is (en zelf even aandacht krijgen natuurlijk ;) )

Geen nadeel, maar wel een uitdaging als je iets minder goed ter been bent, is de trap naar de slaapkamer boven. 't Is even wennen en je hebt genoeg houvast.

Al met al heb ik genoten en ben ik zeker van plan hier nog een keer te logeren!

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.