9,3

31 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Ontspannen, rust, verzorgd

Jochebed,
3-10-2018

Met moeder en zus in de B&B een nachtje gelogeerd. Was heerlijk om na een dagje sauna daar te verblijven. Ontbijt was ook heel goed verzorgd. Heel vriendelijk ontvangen!

Gereisd met vrienden in september 2018

Een plek om zeker een keer terug te komen!

Pauline en Aglaé,
20-8-2018

De lokatie is Top! De omgeving biedt voor iederereen wat.

Huisje is van alle gemakken voorzien en reuze gezellig ingericht.

Het uitzicht vanuit de tuinstoelen was weids.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

heerlijke plek

marion,
17-7-2018

Een weekend in juni, in de B&B. Huisje is heel sfeervol ingericht. Openslaande deuren naar de tuin. Prachtig groen plekje, met steeds wisselende bloeiende struiken. Eerste dag zijn we naar het oude Hanzestadje Zutphen geweest. Aanrader. Tweede dag een wandeling naar de nabijgelegen Renderklippen, waar nog steeds een schapenkudde rondwandelt op de heide. Prachtig.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geweldig

Lenie Brouwer,
9-7-2018

Wij hebben een heerlijk ontspannen weekend doorgebracht in de bed & breakfast van Uylkens Hof. Het huisje is heel gezellig ingericht, met de rode bank en de uilenbeeldjes. Je voekt je meteen thuis. 's Ochtends hoor je het gekwetter van de volgeltjes in de tuin. De omgeving is prachtig, een echt wandelgebied. We zagen ook ooievaars in hun hoge nesten zitten en zelfs twee kleine slechtvalkjes in de boom. Kortom, een bijzondere plek om te relaxen en dat in eigen land.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fantastisch!

Familie,
24-5-2018

Luxe en ruime safaritenten.

Ruim opgezet kampeerterrein.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Super mooi, fantastisch!

Ada van Eijk,
21-5-2018

Alles was perfect, gezellige inrichting. Vriendelijke gastheer en vrouw. Prachtige tuin veel privacy! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Geweldig !

Marjolein en Karin,
2-4-2018

Prachtige plek met vrij uitzicht.

Rust.

Ruimte.

Lekker uitgebreid ontbijt.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Even weg op een heerlijke plek!

Harmen,
5-2-2018

Een heerlijk, warm huisje. Een hartelijk welkom en afscheid door de eigenaresse. Het ‘frankrijkgevoel’ dat zij hadden bij het aanschaffen van dit terrein, komt helemaal tot zijn recht. Ondanks de kale bomen door het seizoen, toch nog het gevoel alsof je privé zit. Een heerlijk plekje waar we zeker nog een keer terug komen!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Bijzondere plek

Rebecca & Mirjam,
11-12-2017

Een prachtig huisje met rieten dak midden in de velden naast een minicamping. Goed verwarmd, hele fijne bedden en alles is aanwezig. Zeer gastvrije eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Klein nadeeltje, er loopt geen verhard pad naar het huisje, natte voeten door het gras dus. Waterdicht schoeisel wordt dan ook aangeraden door de gastheer en vrouw. Ook de wifi is nog niet goed, maar wel prima bereik met je bundel.

En vlak bij sauna de Veluwse Bron, perfect voor een weekendje ontspannen!

Gereisd met vrienden in december 2017

Gastvrij, rustig en ideaal voor een saunaweekend

Met vriendinnen,
24-11-2017

Mooi terrein, rustig, prachtige sterrenhemel. Laarzen mee als het regenachtig is en een zaklamp in de winter is handig!

Gereisd met vrienden in november 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.