9,3

70 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Zeer goed verzorgde camping.

Familie van Bilderbeek,
7-9-2018

Mooie rustige camping. Vriendelijke eigenaren. De tent was echt super met een eigen wc en douche. Top vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Genieten!

Nina,
17-8-2018

Wat een heerlijke plek! Alsof je even in Zuid Frankrijk bent. Ook heel leuk met kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Top!

Esmee,
12-8-2018

Camping Uylkenshof was fantastisch. Zowel de gastvrouw als de gastheer erg hartelijk en betrokken. Safaritent was brandschoon, alle benodigdheden waren aanwezig en gezellig ingericht. We hebben het reuze naar onze zin gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Een fantastische en mooi gelegen mini-camping met ruime plaatsen (met voldoende eigen privacy). De accommodatie was geweldig: een ruime safaritent die van alle gemakken is voorzien, met heerlijke bedden!!, een ruim keukenblok en een nette verzorgde badkamer. Ook de grote veranda was erg prettig. Door de ruime plaatsen was er voor de kinderen erg veel speelruimte. Ideaal dat we het meegebrachte kinderbadje op het grasveld voor de tent konden zetten. Erg prettig dat we het badje met dit warme weer veel konden gebruiken (met dank aan Rogier voor de lange tuinslang!!).

Verder erg gastvrije beheerders, die goed beschikbaar zijn.

Het waren 2 heerlijke weken, en we komen zeker een keer terug Rogier en Yolanda!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige aanrader voor gezinnen of stellen!

NousjkaNijhuis,
31-7-2018

Geweldig hoe wij in deze geweldige safaritent een stukje vakantie hebben geproefd! In 2 nachtjes een compleet vakantiegevoel met alle luxe in de tenten. Geweldig gastvrij gevoel van Rogier en Yolanda!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Back to basic in luxe-tent

Bert, Stéphanie & kids,
23-6-2018

We werden uitstekend ontvangen, kregen ruim uitleg over de uitrusting in de tent en een kleine attentie in de frigo.

De camping op een mooi, groen terrein op voldoende afstand van de straat. Gezien er maar 6 safaritenten op het terrein staat is het hier heel rustig en stil. 's Avonds hoor je de vogels fluiten en de kikkers kwaken.

Enig klein minpuntje is dat je 's avonds in de verte een licht gezoem van het verkeer kan horen... echt heel in de verte.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Luxe kamperen in de rust

Pauline,
28-5-2018

Luxe kamperen in een safaritent. We waren de eersten dit seizoen en het was nog behoorlijk koud. In de ochtend en avond het kacheltje aan was heel fijn, nachts met goede warme slaapzakken (mee van huis) prima te doen. Alles in de tent was dik voor elkaar en mocht er iets ontbreken, dan kunnen de eigenaren je daar altijd bij helpen. We hebben genoten van de rust - de eerste dagen waren we helemaal alleen, dat vonden we helemaal niet erg - en er is in de omgeving van alles te doen. De ruime tent biedt ook bij regen meer dan voldoende bewegingsmogelijkheden met z'n viertjes. Voorzien van alle gemakken. De eerste vier tenten staan 'tegenover' elkaar, twee andere tenten staan wat meer achteraf, voor meer privacy. Voor ieder wat wils.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Heerlijk kamperen en genieten van luxe!

Smeels,
28-5-2018

Kleinschalige camping met vijver vol vrolijk kwakende kikkers. De tent is van alle gemakken voorzien en lijkt eigenlijk meer op een huisje met een tentdoek. De eigenaren zijn zeer vriendelijk. In de omgeving is het fijn fietsen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Heerlijk, we gaan zeker nog een keer.

Concetta,
26-5-2018

Luxe tent met prima voorzieningen (gasfornuis, wc én douche) op heerlijke mini-camping. En dat voor die prijs. Fijne (en zonnige) Pinksterdagen hier gehad. Vergeet de boodschappen niet zelf mee te nemen, geen campingwinkel oid. Supermarkt op 5 min. rijden afstand.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Super gastvrij, absolute aanrader!

Fam. Bos,
11-4-2018

Wij verbleven in B&B ‘Bosuyl’ met onze twee kinderen van 0 en 3 jaar. We hebben genoten van het mooie, rustige plekje en gastvrijheid! Het huisje was erg schoon en netjes. Wij waren al gewaarschuwd voor de steile trap en deze was inderdaad ongeschikt voor (kleine) kinderen maar wij hebben ons kunnen redden. Wij denken met een heel positief gevoel terug aan deze vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.